Gå til innhold

Rettetang

Anbefalte innlegg

Gjest trist jente
Skrevet

Du bør i allefall kjøpe en med gode flater og som gir veldig god varme.

Hvis tangen ikke varmer bra nok så må du dra den gjennom håret flere ganger, hvilket sliter mer. Så jeg tror det bør være keramikkplater og jeg husker desverre ikke minimumsvarme. Kanskje noen andre gjør? Det skal stå på internet i allefall.

Jeg kjøpte min hos frisør og gav en 1200.- kr. eller så (det var vel med en flaske varmebeskyttspray også det tror jeg) og den fungerer fint.

Men bruker den ikke ofte, for det sliter jo litt uansett hvor bra de er.

Jeg tror jeg anbefaler deg å gå innom en frisør og få dem til å forklare deg hva du skal se etter på en rettetang. Så får du en pris, og sier du skal tenke på det. Så leter du på nettet etter en tang med de samme spesifiksjonene og finner prisene og tilbudene der :)

Takk for godt forslag :o)

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

6

• cathlin

4

• trollemor;o)

3

• Mary Poppins

3

Gjest togli
Skrevet

Takk for godt forslag :o)

Hmm, du burde ikke endre nicknavnet ditt? Jeg blir nesten deppa av å se på det ;) Blir ikke du deppa av å omtale deg som "trist jente"?

Ikke min bissniss, men måtte bare si det ;-)

trollemor;o)
Skrevet

Hmm, du burde ikke endre nicknavnet ditt? Jeg blir nesten deppa av å se på det ;) Blir ikke du deppa av å omtale deg som "trist jente"?

Jeg tenker det samme hver gang jeg ser dette nicket. Syns det er trist at hn kanskje faktisk går rundt og er trist hele tiden...

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg var veldig langt nede da jeg kom over dette stedet. Alle nick jeg fant på som kunne ligne på navn var opptatt - så jeg bare tok "trist jente". Bør kanskje forandre det, samtidig så er jeg litt for at man bruker eget nick i feks diskusjoner. At man faktisk tør å stå for det man sier, ikke gjemmer seg bak tusen ulike nick. Men ved mer sensitive spørsmål, fare for å bli gjenkjent osv synes jeg det er helt ok og variere nick.

Men kan selvfølgelig finne et annet fast som er litt mer optimistisk :o)

Gjest trist jente
Skrevet

Jeg tenker det samme hver gang jeg ser dette nicket. Syns det er trist at hn kanskje faktisk går rundt og er trist hele tiden...

jeg er nok generelt ganske langt nede, men kunne jo selvfølgelig endret nick. Fant ikke noe som lignet navn da jeg kom over denne siden så da ble det "trist jente". Det stemmer fremdeles, men kanskje lurt å skifte hvis jeg drar andre ned pga det.

trollemor;o)
Skrevet

jeg er nok generelt ganske langt nede, men kunne jo selvfølgelig endret nick. Fant ikke noe som lignet navn da jeg kom over denne siden så da ble det "trist jente". Det stemmer fremdeles, men kanskje lurt å skifte hvis jeg drar andre ned pga det.

Nei om du virkelig er trist så er du jo trist. Men jeg syns det er trist at du er det. Håper ting ordner seg for deg og at du får oppleve å være glad!!!

Gjest togli
Skrevet

Ja... Og hvis jeg hadde kalt meg "triste togli", så hadde jeg ikke greid å fokusere på de positive tingene i livet heller....

Gjest togli
Skrevet

Jeg var veldig langt nede da jeg kom over dette stedet. Alle nick jeg fant på som kunne ligne på navn var opptatt - så jeg bare tok "trist jente". Bør kanskje forandre det, samtidig så er jeg litt for at man bruker eget nick i feks diskusjoner. At man faktisk tør å stå for det man sier, ikke gjemmer seg bak tusen ulike nick. Men ved mer sensitive spørsmål, fare for å bli gjenkjent osv synes jeg det er helt ok og variere nick.

Enig i at det er bra med et fast nick hele tiden :)

Og ja, jeg synes du skal endre nicket ellers forblir du trist ;-)

Ta f.eks. "gla'jenta" ;)

Gjest togli
Skrevet

Du drar ikke nødvendigvis andre ned, men deg selv... Tankens kraft er stor, så det beste er nok å fokusere bort fra alt som er trist og leit og finne alle lyspunktene i livet istedet :)

Gjest trist jente
Skrevet

Du drar ikke nødvendigvis andre ned, men deg selv... Tankens kraft er stor, så det beste er nok å fokusere bort fra alt som er trist og leit og finne alle lyspunktene i livet istedet :)

Tror ikke jeg drar meg selv noe ned pga et nick på et nettsted. Og blir nok ikke noe gladere av å skifte nick. Hadde det vært så greit kunne jeg nok sluttet i terapi for mange år siden.

Tankens kraft er stor, men ikke så stor.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Enig i at det er bra med et fast nick hele tiden :)

Og ja, jeg synes du skal endre nicket ellers forblir du trist ;-)

Ta f.eks. "gla'jenta" ;)

Er nok ikke nicket som gjør at jeg forblir trist. Men har nå byttet nick. Kanskje dere kan bli gladere av det ;)

Gjest Karoline FL
Skrevet

Du drar nok ikke andre ned ved å hete "trist jente", men kanskje andre assosierer deg med at du er deprimert. Det kan være greit å ha et nick som er litt mer nøytralt når man skal spørre om nøytrale ting og heller hete "deprimert" eller noe sånt når man skal skrive om noe trist.

Du kan jo finne et annet fast nick. Hvis du går over til å kalle deg for "Optimisten" eller "Sjakkfan" eller "Tone GK" så kan du jo bruke det fast og dermed så står du jo for det du skriver. Det er jo uansett ingen som vet hvem "trist jente" er så om du forandrer nick nå så kan du fremdeles stå for det du sier og du kan bruke andre nick når du spør om sensitive ting.

Hvis du føler at du mister litt identiteten din og at du vil virke helt ny dersom du finner et nytt nick så kan du jo lage et nytt innlegg om at du går fra å hete "trist jente" til å hete "glad i dyr" eller noe sånt :-)

Gjest Karoline FL
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274871736' post='4367207]

Er nok ikke nicket som gjør at jeg forblir trist. Men har nå byttet nick. Kanskje dere kan bli gladere av det ;)

Grattis! Koselig nick! :-)

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Grattis! Koselig nick! :-)

Nå blir resten av livet en dans på roser :o)

Gjest Karoline FL
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274871962' post='4367214]

Garantert! :o)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Mye bedre :-)

Gjest togli
Skrevet

Tror ikke jeg drar meg selv noe ned pga et nick på et nettsted. Og blir nok ikke noe gladere av å skifte nick. Hadde det vært så greit kunne jeg nok sluttet i terapi for mange år siden.

Tankens kraft er stor, men ikke så stor.

For meg er tankens kraft stor, det er derfor jeg er så glad og fornøyd (selv om jeg står midt oppi et samlivsbrudd) ;-)

Men du må selvsagt velge selv hva du gjør. Ville bare tipse deg ;)

Gjest togli
Skrevet

Jaaaaaaa :-))))))))

Grattis med nytt nick ;-)

Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274871962' post='4367214]

Hvis du tror det kommer du til å gå på en kræsj:-)

Skrevet

Jeg har GHB bestilt fra look fantastic. Er fornøyd og man kan bruke den til mye annet en å rette ut hår. Frisørene kaller det for styling jern eller noe sånt. Stylingting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...