Gå til innhold

Rettetang

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Jeg har GHB bestilt fra look fantastic. Er fornøyd og man kan bruke den til mye annet en å rette ut hår. Frisørene kaller det for styling jern eller noe sånt. Stylingting.

GHB? Haha. Håret ditt er sånn passe rusa det da ;O)))

• Svar 60
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• candyqueen_83

6

• cathlin

4

• trollemor;o)

3

• Mary Poppins

3

Skrevet

GHB? Haha. Håret ditt er sånn passe rusa det da ;O)))

GhB, GHd...whatever;-)

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Hvis du tror det kommer du til å gå på en kræsj:-)

Regner med at du forstod ironien .o)

trollemor;o)
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274871736' post='4367207]

Er nok ikke nicket som gjør at jeg forblir trist. Men har nå byttet nick. Kanskje dere kan bli gladere av det ;)

Så koselig nick! grattis med nytt nick.

Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274907721' post='4367889]

Regner med at du forstod ironien .o)

>Kunne ikke falle meg inn.

Skrevet

For meg er tankens kraft stor, det er derfor jeg er så glad og fornøyd (selv om jeg står midt oppi et samlivsbrudd) ;-)

Men du må selvsagt velge selv hva du gjør. Ville bare tipse deg ;)

Tankens kraft er stor, men det ordner ikke alt.

Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274871962' post='4367214]

Nå blir resten av livet en dans på roser :o)

Livet er ikke bare en lek; det er også en dans på roser! :-)

Gjest ha en fin dag da
Skrevet

Er nok ikke nicket som gjør at jeg forblir trist. Men har nå byttet nick. Kanskje dere kan bli gladere av det ;)

Det er nok ikke nicket som gjorde deg deprimert, men min psykolog ville plukkket det av deg som det første han gjorde. Jeg tror du undervurderer hvor negativt det er å stadig omtale seg i negativ valør, og hvor mye det har å si å gjøre det motsatte. Den indre dialogen og språket vi bruker til daglig har stor betydning, og kan faktisk holde oss i depresjonen. Nå synes jeg du har funnet deg et kjempeflott nick. Gratulerer!

Skrevet

Det er nok ikke nicket som gjorde deg deprimert, men min psykolog ville plukkket det av deg som det første han gjorde. Jeg tror du undervurderer hvor negativt det er å stadig omtale seg i negativ valør, og hvor mye det har å si å gjøre det motsatte. Den indre dialogen og språket vi bruker til daglig har stor betydning, og kan faktisk holde oss i depresjonen. Nå synes jeg du har funnet deg et kjempeflott nick. Gratulerer!

''Jeg tror du undervurderer hvor negativt det er å stadig omtale seg i negativ valør, og hvor mye det har å si å gjøre det motsatte. Den indre dialogen og språket vi bruker til daglig har stor betydning, og kan faktisk holde oss i depresjonen.''

Nå er det ikke slik at du vet hvor mye jeg omtaler meg selv i negativ valør til daglig. Og jeg vet utmerket godt at den indre dialogen er viktig.

Men tror samtlige her overtyder betydningen av nicket mitt. Det er et nick på en anonym nettside, og ikke noe mer enn det. For meg.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274908467' post='4367917]

Tankens kraft er stor, men det ordner ikke alt.

Det gjør det ikke, men det kan få en til å se _litt_ lysere på saker og ting ;)

Det hjelper iallefall ingen verdens ting å se på seg selv i speilet og si "Jeg er trist!" ;)

Skrevet

Det gjør det ikke, men det kan få en til å se _litt_ lysere på saker og ting ;)

Det hjelper iallefall ingen verdens ting å se på seg selv i speilet og si "Jeg er trist!" ;)

Men hva vet du om jeg ser meg i speilet og sier "jeg er trist"?

Dette er et nick på et anonymt nettforum og ikke noe mer. Jeg blir hverken gladere eller tristere når jeg poster innlegg her med signaturen "trist jente". Det er et nick, ikke noe mer. For meg. Men jeg har forstått at mange legger mye mening i nicket. Så nå har jeg byttet.

Gjest togli
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274985980' post='4368371]

Dette er et nick på et anonymt nettforum og ikke noe mer. Jeg blir hverken gladere eller tristere når jeg poster innlegg her med signaturen "trist jente". Det er et nick, ikke noe mer. For meg. Men jeg har forstått at mange legger mye mening i nicket. Så nå har jeg byttet.

Ikke ta det så alvorlig :) Jeg bare spøker og tuller litt med deg :)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ja, det var et veldig smittende nick. :-) Dvs jeg kjenner jeg blir glad innvendig av det.

Veldig bra! Gratulerer med et godt valg av nick. :-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274985980' post='4368371]

Klart man legger merke til nicket.

Fikk assosiasjon til det å møte et blidt eller trist ansikt. Jeg blir gladere av å se det første. :-)

Skrevet

Ikke ta det så alvorlig :) Jeg bare spøker og tuller litt med deg :)

Jeg tåler en spøk og pleier å skjønne det :o)

Men har plutselig fått så vanvittig mange kommentarer og synspunktet på nicket at det blir vanskelig å skille spøk og alvor. Tror ikke alle har ment det som en spøk..

Skrevet

Klart man legger merke til nicket.

Fikk assosiasjon til det å møte et blidt eller trist ansikt. Jeg blir gladere av å se det første. :-)

Selvfølgelig legger man merke til nicket. Men flere har jo påpekt at dersom jeg har "trist jente" som nick blir jeg ihvertfall ikke noe gladere. At jeg trekker meg selv ned.

For meg er det et nick, det var det jeg fant på da jeg registrerte meg. Å skifte nick forandrer overhodet ikke min sinnstilstand i den ene eller andre veien. Men kanskje andre blir gladere av signaturbytte.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274989232' post='4368439]

Selvfølgelig legger man merke til nicket. Men flere har jo påpekt at dersom jeg har "trist jente" som nick blir jeg ihvertfall ikke noe gladere. At jeg trekker meg selv ned.

For meg er det et nick, det var det jeg fant på da jeg registrerte meg. Å skifte nick forandrer overhodet ikke min sinnstilstand i den ene eller andre veien. Men kanskje andre blir gladere av signaturbytte.

Jo- jeg er enig en del du skriver.

Man velger selv også- litt- hvordan man skal ha det.

Velger man fokusere på tristhet og hvor dumt alt er etc- så blir humøret deretter.

Velger man å fokusere på positive kommentarer, nydelig vær og andre goder- så følger humøret etter det.

Vi er heldig i dette landet- og vi kan velge selv. Jeg velger forsøke være positiv.

Klart alle møter motgang i blant. Men så blir det litt hvordan man tar det. Velger man se det som en utfordring man kan lære av? Eller velger man å grave seg ned og forvente at andre skal trekke en opp? (setter det litt på spissen nå)

Skrevet

Jo- jeg er enig en del du skriver.

Man velger selv også- litt- hvordan man skal ha det.

Velger man fokusere på tristhet og hvor dumt alt er etc- så blir humøret deretter.

Velger man å fokusere på positive kommentarer, nydelig vær og andre goder- så følger humøret etter det.

Vi er heldig i dette landet- og vi kan velge selv. Jeg velger forsøke være positiv.

Klart alle møter motgang i blant. Men så blir det litt hvordan man tar det. Velger man se det som en utfordring man kan lære av? Eller velger man å grave seg ned og forvente at andre skal trekke en opp? (setter det litt på spissen nå)

''Man velger selv også- litt- hvordan man skal ha det.

Klart alle møter motgang i blant. Men så blir det litt hvordan man tar det. Velger man se det som en utfordring man kan lære av? Eller velger man å grave seg ned og forvente at andre skal trekke en opp? (setter det litt på spissen nå)''

Helt enig!

Men mitt poeng var at nicket "trist jente" ikke var noe mer for meg enn et nick. Det nicket betyr ikke nødvendigvis at jeg graver meg ned og ikke forsøker å finne løsninger selv.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274990241' post='4368450]

''Man velger selv også- litt- hvordan man skal ha det.

Klart alle møter motgang i blant. Men så blir det litt hvordan man tar det. Velger man se det som en utfordring man kan lære av? Eller velger man å grave seg ned og forvente at andre skal trekke en opp? (setter det litt på spissen nå)''

Helt enig!

Men mitt poeng var at nicket "trist jente" ikke var noe mer for meg enn et nick. Det nicket betyr ikke nødvendigvis at jeg graver meg ned og ikke forsøker å finne løsninger selv.

OK. :-)

Gjest togli
Skrevet

[quote name=smil til livet :o)' timestamp='1274988837' post='4368426]

Jeg tåler en spøk og pleier å skjønne det :o)

Men har plutselig fått så vanvittig mange kommentarer og synspunktet på nicket at det blir vanskelig å skille spøk og alvor. Tror ikke alle har ment det som en spøk..

Du kan vel si at det var en spøk med bittelitt alvor bak :)

Det er en kjensgjerning at dersom man fokuserer på negative ting (og det å kalle seg selv "trist" hver dag kan virke negativt inn på psyken), så blir man gjerne også trist. Du har hørt uttrykket "å gå troll i ord"? ;)

Var ikke meningen å lage en stor sak ut av dette, så håper du tilgir meg for det :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...