Gå til innhold

Litt lettere når alle vet hvem du er :o)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tja, jeg kan jo tenke meg bedre måter å få publisitet på, enn å knulle den kommende svigersønnen til Kongen av Sverige. ;o)

Gjest lalula
Skrevet

Hm, så det var dette hun hadde i tankene den natta i Åre :-)

Gjest grunder i magen?
Skrevet

Tja, jeg kan jo tenke meg bedre måter å få publisitet på, enn å knulle den kommende svigersønnen til Kongen av Sverige. ;o)

Kan du? Det kan ikke jeg,, faktisk!

Å gå ut med det må jo være dette tiårets fulltreffer!

Skrevet

Kan du? Det kan ikke jeg,, faktisk!

Å gå ut med det må jo være dette tiårets fulltreffer!

Jeg ville vel prøvd å finne en måte å komme i rampelyset på som _ikke_ stilte meg i dårlig lys. De fleste får vel mer negative enn positive assosiasjoner når de hører navnet hennes, vil jeg tro.

Egentlig bryr jeg meg ikke ;o)

Gjest Janteloven
Skrevet

Snakk om at enkelte her på dol ikke klarer å tenke litt mer nyansert.....

Skrevet

*leter etter en opptatt prins å knulle*

Krompen er vel tagbar?

Gjest fredriksens
Skrevet

Nederst i artikkelen står det:

''Forskningen viser at en person som er i et rom fylt med kunst blir raskere frisk enn en person som stirrer i en murvegg.''

Og dette trengte de å forske på for å finne ut av! Haha! :o)

Tror forøvrig at det sier mer om murveggen enn om kunst. Tror man blir vel så frisk av å se ut av vinduet på vakker natur eller lignende.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg ville vel prøvd å finne en måte å komme i rampelyset på som _ikke_ stilte meg i dårlig lys. De fleste får vel mer negative enn positive assosiasjoner når de hører navnet hennes, vil jeg tro.

Egentlig bryr jeg meg ikke ;o)

''Jeg ville vel prøvd å finne en måte å komme i rampelyset på som _ikke_ stilte meg i dårlig lys. De fleste får vel mer negative enn positive assosiasjoner når de hører navnet hennes, vil jeg tro.''

Enig. Det frister ikke akkurat å anskaffe seg kunst hun står bak. Men hun får antagelig mange flere besøkende til galleriet enn hun ellers ville gjort.

Skrevet

''Jeg ville vel prøvd å finne en måte å komme i rampelyset på som _ikke_ stilte meg i dårlig lys. De fleste får vel mer negative enn positive assosiasjoner når de hører navnet hennes, vil jeg tro.''

Enig. Det frister ikke akkurat å anskaffe seg kunst hun står bak. Men hun får antagelig mange flere besøkende til galleriet enn hun ellers ville gjort.

Jepp.

Og sikkert utenlandsk presse også :-)

Men helt ærlig. Jeg synes ikke jenta har fortjent

all denne kritikken. Man må da ha lov å være ung og dum uten å få sååå mye pepper...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jepp.

Og sikkert utenlandsk presse også :-)

Men helt ærlig. Jeg synes ikke jenta har fortjent

all denne kritikken. Man må da ha lov å være ung og dum uten å få sååå mye pepper...

Greit å være ung og dum.

Men å stå frem i Se og Hør? For så å påstå at hun ikke skjønte at det ville vekke oppsikt? Så langt virket hun bare enormt dum og naiv. Men når hun så kort tid etter åpner en kunstutstilling, får jeg vond smak i munnen. Nå virker hun ikke lenger naiv, men svært bergnende. Det gikk litt for lang tid etter å ha hoppa i køya med Maddes forlovede til hun stod frem, i forhold til hvor kort tid det er siden oppslaget til utstillingen. Du skal se hun har fått PR-hjelp til timingen, for å proffetere mest mulig på hendelsen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...