Gå til innhold

Hvor mange bøker eier dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Inspirert av boktrådene i det siste - hvor mange bøker eier dere?

Selv gikk jeg til innkjøp av min bok nr 416 i dag, som forøvrig var "Den glemte hagen" av Kate Morton...

Skrevet

Har ikke peiling.... 21 hyller fulle av bøker. Så det blir en del.

Gjest Elextra
Skrevet

500-600 (omtrent).

Det vet jeg virkelig ikke, men ville tro det var minst 1000.

Skrevet

''Selv gikk jeg til innkjøp av min bok nr 416 i dag, som forøvrig var "Den glemte hagen" av Kate Morton...''

Den har jeg nettopp lest og den var nyyyyydelig! Har faktisk lyst til å kjøpe den bare for å eie den. :o)

Aner ikke hvor mange bøker jeg har, det er nok flere hundre, men knapt nok noen romaner.

Mrs. Wallace
Skrevet

Har aldri tenkt over det før, men en kjapp beregning (telle en hylleinnsats og gange opp) tyder på at det er drøyt 1000 stykker.

Skrevet

Vanvittig mange. Alt for mange ifølge ektemannen.6-7 Billy-hyller fulle pluss endel i esker på loftet.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Nei, det orker jeg ikke telle. Sikkert godt over 1000. Jeg har nesten ikke plass til bilder pga. alle bokhyllene.

hidi, the scorpion
Skrevet

Det vet jeg virkelig ikke, men ville tro det var minst 1000.

*flytter inn til Elextra*

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke mange nok, skjønner jeg, når jeg leser tråden;)

Men jeg er fast gjest på biblioteket.....:P

Gjest Istapp
Skrevet

Har ikke telling på det,men noen hundre er det.

Skrevet

Jeg har altfor mange! Avbestilte ikke noen i Den norske bokklubben da jeg var ung.

Skrevet

Aaaaalt for mange! Men har lyst til å komme med et boktips på en "gammel" bok fra 2000. "Gifttreet" av Barbare Kingsolver. En av de beste bøkene jeg har lest! Handler om en amerikansk prest som flytter til Kongo med familien sin.

Skrevet

Aaaaalt for mange! Men har lyst til å komme med et boktips på en "gammel" bok fra 2000. "Gifttreet" av Barbare Kingsolver. En av de beste bøkene jeg har lest! Handler om en amerikansk prest som flytter til Kongo med familien sin.

Takk:-)

*noterer i "må lese-lista"*

Skrevet

Ikke veldig mange. Jeg elsker bøker og liker å eie dem, men jeg leser skjelden en bok mer enn én gang, for det er jo så mange andre bøker som jeg ennå ikke har lest, og dermed sier min fornuft meg at det er lurere å låne på biblioteket eller evt kjøpe pocket. Men noen ganger klarer man jo bare ikke vente når det kommer en ny bok da. :)

Skrevet

Kjapt regnet, rundt 700 + en haug med barnebøker som har vært mora mi sine og mine og ungene sine

Gjest prust
Skrevet

Teller du virkelig bøkene dine? Regner du da med bøker du hadde som barn/ungdom som ligger bortgjemt i et kott eller på et loft? Regner du med lærebøker?

Hvis jeg regner med voksne romaner/diktbøker, så tipper jeg at jeg har rundt 200. Inkludert det andre jeg nevnte over, har jeg vel kanskje det dobbelte?

Gjest Elextra
Skrevet

*flytter inn til Elextra*

''*flytter inn til Elextra*''

Hehe, men i antallet inkluderte jeg diverse kasser på loftet. Har ikke hyller til så mange bøker, nei. Vi har bare et par-tre smale høye hyller i stuen, tipper det er .... (aner ikke) 300 bøker der? Og et par hyller i kjelleren.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Teller ikke, men kjøper bøker jevnt og trutt. Noe er gitt bort. Annet er stuet bort. Og resten er i bokhyller rundt omkring her.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...