Gå til innhold

Erfaring med sykkel fra Biltema?

Anbefalte innlegg

Gjest Svongen
Skrevet

Noen som kjenner til kvaliteten på sykkelmerket "Yosemite" som Biltema selger? Kona vurderer å kjøpe seg en ny sykkel, og jeg ser at de selger et parti til 699,-(umontert). Kjenner jeg henne rett så blir sykkelen mest brukt til å fylle opp boden, men det kan hende at den blir brukt i ny og ne. Den vil med andre ord ikke bli utsatt for alt for mye slitasje.

Skrevet

Jeg hadde styrt langt unna umontert. Det er ikke bare bare å sette i sammen.

Skrevet

Umontert er gjerne ikke i 'tusen biter" så akkurat det hadde ikke vært store problemet.

Biltemasyklene er greie, men ikke mer en det.

Kommer hun til å bruke den lite så er det jo en grei investering men skal det være en skikkelig følgesvenn så hadde jeg satst på bedre kvalitet :)

Skrevet

Umontert er gjerne ikke i 'tusen biter" så akkurat det hadde ikke vært store problemet.

Biltemasyklene er greie, men ikke mer en det.

Kommer hun til å bruke den lite så er det jo en grei investering men skal det være en skikkelig følgesvenn så hadde jeg satst på bedre kvalitet :)

Jeg kjøpte en gang en umontert sykkel og den ble aldri helt bra. Bremsene gnelte og girene var også mye tull med.

Mrs. Wallace
Skrevet

Da jeg skulle kjøpe meg sykkel, fikk jeg streng beskjed fra en venn med peiling på sykler om å styre langt unna syklene fra Biltema. Hva som helst, bare ikke disse, sa han.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...