Gjest Svongen Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Noen som kjenner til kvaliteten på sykkelmerket "Yosemite" som Biltema selger? Kona vurderer å kjøpe seg en ny sykkel, og jeg ser at de selger et parti til 699,-(umontert). Kjenner jeg henne rett så blir sykkelen mest brukt til å fylle opp boden, men det kan hende at den blir brukt i ny og ne. Den vil med andre ord ikke bli utsatt for alt for mye slitasje. 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Jeg hadde styrt langt unna umontert. Det er ikke bare bare å sette i sammen. 0 Siter
200eek Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Umontert er gjerne ikke i 'tusen biter" så akkurat det hadde ikke vært store problemet. Biltemasyklene er greie, men ikke mer en det. Kommer hun til å bruke den lite så er det jo en grei investering men skal det være en skikkelig følgesvenn så hadde jeg satst på bedre kvalitet 0 Siter
Elis31 Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Umontert er gjerne ikke i 'tusen biter" så akkurat det hadde ikke vært store problemet. Biltemasyklene er greie, men ikke mer en det. Kommer hun til å bruke den lite så er det jo en grei investering men skal det være en skikkelig følgesvenn så hadde jeg satst på bedre kvalitet Jeg kjøpte en gang en umontert sykkel og den ble aldri helt bra. Bremsene gnelte og girene var også mye tull med. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. mai 2010 Skrevet 26. mai 2010 Da jeg skulle kjøpe meg sykkel, fikk jeg streng beskjed fra en venn med peiling på sykler om å styre langt unna syklene fra Biltema. Hva som helst, bare ikke disse, sa han. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.