Gå til innhold

Er det noen her

Anbefalte innlegg

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

som har tatt videreutdannelse i 40-åra?

Gjest HiO-student
Skrevet

Ja...

Er snart ferdig med et 3-årig studium ved Høyskolen i Oslo.

hidi, the scorpion
Skrevet

Ikke i førtiåra, men i tredveåra med tre små barn og single;)))

Skrevet

Ja, fra jeg var 43 til jeg var 45. Det var rene ferien, det hadde jeg ikke ventet. Har ikke angret en dag.

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ja, fra jeg var 43 til jeg var 45. Det var rene ferien, det hadde jeg ikke ventet. Har ikke angret en dag.

Jeg skal hoppe i det nå. Ellers blir det aldri noe av.

Skrevet

Jeg skal hoppe i det nå. Ellers blir det aldri noe av.

Ja! :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

1940- eller 1840-årene?

Med vennlig hilsen

Hø hø :-)

Skrevet

Kjenner mange privat og ikke minst via jobb. Noen egenfinansierer, andre får det finansiert via NAV (hensiktsmessig og nødvendig av helsemessige årsaker).

Mitt inntrykk er at det er en stor fordel å ha "bikka 40"; man har så mye livserfaring av ymse slag at man får mye "gratis".

Lykke til med studier :-)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Kjenner mange privat og ikke minst via jobb. Noen egenfinansierer, andre får det finansiert via NAV (hensiktsmessig og nødvendig av helsemessige årsaker).

Mitt inntrykk er at det er en stor fordel å ha "bikka 40"; man har så mye livserfaring av ymse slag at man får mye "gratis".

Lykke til med studier :-)

Takk:-)

Skrevet

1940- eller 1840-årene?

Med vennlig hilsen

LOL

Skrevet

1940- eller 1840-årene?

Med vennlig hilsen

*hoho*

Skrevet

Min mormor gikk på kurs osv. til hun var langt over 80 år gammel. Hun tok et Life-Planning kurs rett før hun ble 90! :-)

Med vennlig hilsen

Mrs. Wallace
Skrevet

Ikke i førtiåra, men i slutten av trettiåra. Jeg gjør det nå. På deltid, ved siden av jobb. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Min mormor gikk på kurs osv. til hun var langt over 80 år gammel. Hun tok et Life-Planning kurs rett før hun ble 90! :-)

Med vennlig hilsen

Så kult! :D

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Ikke i førtiåra, men i slutten av trettiåra. Jeg gjør det nå. På deltid, ved siden av jobb. :)

Jeg skal ogsaa jobbe ved siden av:)

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Med vennlig hilsen

Oj, det var sprekt. Tviler paa at jeg er der i den alderen om jeg lever :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg skal ogsaa jobbe ved siden av:)

Det går veldig fint, altså. Jeg er glad for at jeg gjør det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...