Gå til innhold

Reklamer som irriterer

Anbefalte innlegg

Gjest reklamedama
Skrevet

Jeg tåler ikke hun som snakker på Colgate Max White reklamen, skikkelig bredt overdrevent britisk. Let yå cålgeit mæx wait smail spiik få yu...blæ

Også Sensodyne reklamene, som er filmet så amatørmessig, slik at det skal virke så autentisk...også tannlegen som snakker, helt tragisk...

Skrevet

Jeg synes hun med schærringråd er verst. Står det så dårlig til med å finne voksne folk snakker rent. Det er middel mot munnsår reklame.

Gjest verinoca
Skrevet

Men.. hun snakker jo britisk. ikke noe knoting der hvertfall. :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg synes hun med schærringråd er verst. Står det så dårlig til med å finne voksne folk snakker rent. Det er middel mot munnsår reklame.

..men middelet hun reklamerer for fungerer i det minste ;-)

Skrevet

Vi får fnatt av han snørrvalpen i en eller annen telefon-reklame - "Uskjente anrop som får deg til å undre..." Kan de ikke i det minste bruke folk som kan snakke skikkelig?!

Gjest reklamedama
Skrevet

Men.. hun snakker jo britisk. ikke noe knoting der hvertfall. :-)

Jeg synes ikke det høres ut som hun er britisk, heller noen som prøver seg på å snakke slik...Høres jo helt overdrevet ut!

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg synes ikke det høres ut som hun er britisk, heller noen som prøver seg på å snakke slik...Høres jo helt overdrevet ut!

Må jo snakke tydelig da. Synes hun er fin å høre på jeg. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...