Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

http://www.rulleskøyter.no/index.php?side=3 Og kan du i så fall anbefale noen for nybegynner som tenker på å trene på dem istedet for rulleski/sykkel?

God demping har jeg skjønt er fint på ujevnt underlag, men så vet jeg ikke mer. Den danske siden der folk som har testet skriver hva de synes er nede om dagen.

Skrevet

Nix, jeg går IKKE på rulleskøyter!

Jeg gjorde det én gang for kanskje 15 år siden og falt noe så j...!! Jeg hadde ett stovt kne et par uker etterpå, og vondt i det andre,, samt at det var bare flaksen som gjorde at jeg ikke slo ut tenner!

Og ja, jeg HADDE knebeskyttere.... *mumlemumlemumle*

Skrevet

Nix, jeg går IKKE på rulleskøyter!

Jeg gjorde det én gang for kanskje 15 år siden og falt noe så j...!! Jeg hadde ett stovt kne et par uker etterpå, og vondt i det andre,, samt at det var bare flaksen som gjorde at jeg ikke slo ut tenner!

Og ja, jeg HADDE knebeskyttere.... *mumlemumlemumle*

*knegger* Jeg så for meg at jeg kunne låne hockeyutstyret til naboungen, han står i mål er det meg fortalt!

Skrevet

De der var ikke så dyre heller.. *tenke*

De billigste er beregnet for barn, ikke mengdetrening. Litt opp i pris, så får du bedre kvalitet, bedre kulelager og oppheng.

Skrevet

De billigste er beregnet for barn, ikke mengdetrening. Litt opp i pris, så får du bedre kvalitet, bedre kulelager og oppheng.

Ja jeg så det. Stort hopp fra 3hundre og noen kroner til tusenlappen og opp for store størrelser. Jeg har digre paddebein så ingen fare... man har aldri sluppet billig med noe som helst i den retning før. Så jeg regner ikke med å få det lettvindt nå heller!

Ser du så desperat drittlei jeg er om dagen! Her snakker jeg om å starte et rulleskøyteprosjekt og på det andre forumet er det kost og jevnt over lei... hmm..

Skrevet

Ja jeg så det. Stort hopp fra 3hundre og noen kroner til tusenlappen og opp for store størrelser. Jeg har digre paddebein så ingen fare... man har aldri sluppet billig med noe som helst i den retning før. Så jeg regner ikke med å få det lettvindt nå heller!

Ser du så desperat drittlei jeg er om dagen! Her snakker jeg om å starte et rulleskøyteprosjekt og på det andre forumet er det kost og jevnt over lei... hmm..

Jeg har prøvd et par ganger og det er veldig gøy, men kjempeskummelt. Jeg har gått litt med 9-åringen som skitrening, men er veldig pysete i nedoverbakkene. 9-åringen derimot, setter utfor med dødsforakt...

Skrevet

Det er lov å være lei! *trøst*

Skrevet

Jeg har prøvd et par ganger og det er veldig gøy, men kjempeskummelt. Jeg har gått litt med 9-åringen som skitrening, men er veldig pysete i nedoverbakkene. 9-åringen derimot, setter utfor med dødsforakt...

Hehehehe.. jeg har spurt folk om bremsetips og sånn.. "Sikt på en busk!" Betryggende å høre du *S*

Skrevet

Jepp, jeg har et par Nike rollerblades som jeg er rimelig fornøyde med. Jeg går, men "trener" ikke.

Skrevet

Jepp, jeg har et par Nike rollerblades som jeg er rimelig fornøyde med. Jeg går, men "trener" ikke.

Du, bare det å ha på seg rollerblades er trening. Fordi man bruker kroppen HELT annerledes enn til vanlig, og drar dem på seg fordi man vil gjøre noe annet enn å sitte stille! ;0)

Jeg lurer på dette med demping først og fremst. At man skal få best mulig følelse uten å måtte ha nylagt asfalt å gå på. Men det synes vanskelig å få noe råd.. kanskje jeg bare skal kjøpe et par etter ca pris og satse på at det er ok.

Skrevet

Hehehehe.. jeg har spurt folk om bremsetips og sånn.. "Sikt på en busk!" Betryggende å høre du *S*

Nemlig...

Eldste sønn trener på rulleski og det tipset de fikk var at de måtte passe på å kjøre i grøfta mens farten enda var lav nok til at de turte;-)

Skrevet

Du, bare det å ha på seg rollerblades er trening. Fordi man bruker kroppen HELT annerledes enn til vanlig, og drar dem på seg fordi man vil gjøre noe annet enn å sitte stille! ;0)

Jeg lurer på dette med demping først og fremst. At man skal få best mulig følelse uten å måtte ha nylagt asfalt å gå på. Men det synes vanskelig å få noe råd.. kanskje jeg bare skal kjøpe et par etter ca pris og satse på at det er ok.

Pris og kvalitet henger sammen, det er jeg overbevist om. De har hjul som passer forskjellige underlag, mine er kanskje _litt_ harde, men de er 100% bedre enn de billige variantene som jeg går forbi av og til. Jeg kan høre at de "klaprer" lenge før jeg passerer.

Jeg har aldri gått på vanlige skøyter, så jeg var litt spent da jeg tok de på første gangen. De er så høye, og støtter så bra at jeg kan gå uten å bekymre meg for å knekke anklene, og da var resten lett.

Kne, albue og håndleddbeskyttere bruker jeg alltid. Det skjønte jeg etter at naboen knakk armen da hun tok seg for da hun trynet. Det støtet fra håndbaken og opp i armen ga henne en fin gips i noen uker. Og hun var ikke nybegynner...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...