Gå til innhold

blir overvåka

Anbefalte innlegg

Gjest helt svett
Skrevet

Har en "gal" mann etter meg. Han kjører forbi huset mitt flere ganger selv om han ikke bor her. Han bor to timers kjøretur unna. Jeg har avvist han på en hyggelig måte, har ikke hatt noe intimt med ham. Det virker som om at jo mere avisende jeg er, mer besatt blir han. Han ringer og tekster meg, jeg svarer aldri. Han var hyggelig å grei å prate med første gangen men jeg flørtet aldri og gjorde ingenting for å holde kontakten videre. At det går an??!!! Hjelp jeg trenger råd, skvetter hver gang en bil kjører forbi.

Skrevet

Anmeld ham for krenking av privatlivets fred eller noe sånt. Spar på meldingene så du har noe å slå i bordet med overfor politiet om nødvendig.

Mrs. Wallace
Skrevet

Du gir ham en tydelig beskjed: "Jeg ønsker ikke mer kontakt med deg. Hvis du ikke holder opp med dette, kommer jeg til å kontakte politiet."

Så loggfører du alle meldinger/oppringninger/situasjoner som evt oppstår, og evt melder dette til politiet.

Gjest fjasditten
Skrevet

Send en melding til han om at han må slutte å følge etter deg osv. Skriv at du kontakter politiet om han ikke gir seg nå. Så gjør du nettopp det. Ikke svar på meldinger, telefoner eller noe. Ignorer han.

Om han ikke har respekt for politiet så får du samle sammen de største mannfolka du kjenner og få dem til å ha på seg skinnjakke og banke på hos han og snakke strengt med han. :)

Skrevet

Snakk med polititet om det med det samme. Like greit å markere seg med det samme, FØR han står i soveromsdøra di.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...