Gå til innhold

Avbestillingsforsikring

Anbefalte innlegg

Gjest Justini
Skrevet

Har bestilt utenlandsferie til neste uke. Nå ser det derimot ut som jeg må avbestille. Har avbestillingsforsikring, men hvordan virker egentlig denne? Turen koster ca 3000 kr. Hvor mye må jeg regne med å betale i egenandel sånn ca?

Skrevet

Det er vel mer logisk å lese polisen din, enn å spørre her. Vi kan da umulig vite hvilken forsikring du har...

Med vennlig hilsen

Skrevet

Vær oppmerksom på at du ikke kan bruke denne forsikringen uten grunn. Jeg tror faktisk at de krever sykmelding. Egenandelen på mange slike er 500,-. Men det kan nok variere.

Mary Poppins
Skrevet

Det pleier å være sånn at du må ha sykemelding for å kunne benytte deg av avbestillingsforsikringen.

Gjest Justini
Skrevet

Vær oppmerksom på at du ikke kan bruke denne forsikringen uten grunn. Jeg tror faktisk at de krever sykmelding. Egenandelen på mange slike er 500,-. Men det kan nok variere.

Takk for svaret, da går nok evt pengene til spille, da avbestillingen skyldes rot og misforsåelser på jobben..

Gjest Justini
Skrevet

Det er vel mer logisk å lese polisen din, enn å spørre her. Vi kan da umulig vite hvilken forsikring du har...

Med vennlig hilsen

Reisefølge mitt har bestilt for meg og lagt ut. Det er hun som sitter med alle papirene og hun har ikke sendt meg mail fra forsikringsselskapet enda. Har ikke turt å si jeg kanskje må avlyse, derfor ville jeg høre her først..

Skrevet

Reisefølge mitt har bestilt for meg og lagt ut. Det er hun som sitter med alle papirene og hun har ikke sendt meg mail fra forsikringsselskapet enda. Har ikke turt å si jeg kanskje må avlyse, derfor ville jeg høre her først..

Det forklarer saken.

Hvis dette skyldes forhold på jobben, kan du kanskje be dem om å betale nye billetter? Eller delvis, alt ettersom?

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Gjest Justini
Skrevet

Det forklarer saken.

Hvis dette skyldes forhold på jobben, kan du kanskje be dem om å betale nye billetter? Eller delvis, alt ettersom?

Lykke til!

Med vennlig hilsen

Hadde det bare vært så enkelt. Det er misforståelser ifm ferien min som er åraken. Vikaren som skulle jobbe for meg trodde det var en annen dato og kan ikke jobbe allikevel. Antagelig min feil, siden det var jeg som kontaktet henne. Så jeg må nok ta følgene selv.

Men takk for støtten!

Skrevet

Takk for svaret, da går nok evt pengene til spille, da avbestillingen skyldes rot og misforsåelser på jobben..

Det er jo bare å prøve, men jeg tror ikke du får gjennomslag for det. Og egentlig synes jeg jo ikke at det er så rart heller. Veldig enkelt å bestille reiser, og så finne ut at man ikke vil/kan reise, og så få forsikringen til å dekke dette.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...