Gjest Lilla66 Skrevet 27. mai 2010 Del Skrevet 27. mai 2010 Hei. Jeg fikk påvist polynevropati for ca.5-6 år siden,men merket at jeg beg.å få droppfot for ca.10 år siden,da ene datteren min var baby. Jeg har ikke diabetes, B12 mangel eller alkoholproblemer. Det er heller ingen i min familie som har dette.(noen med leverproblemer og leddgikt) Når jeg leser om denne sykdommen, kjenner jeg meg ofte ikke igjen, da jeg ikke har noen smerter og har normale følelser i føttene. Det som skjer med mine føtter,er at musklene "forsvinner".Det er nylig påvist at jeg har fått nedsatt styrke i hendene også.Styrken ellers i kroppen er normale. Da legestanden ikke kan hjelpe meg, vil jeg gjerne prøve alternativ behandling, men problemet er hva man skal velge i jungelen. Jeg tror ikke jeg kan bli frisk, men kunne ønsket å gjort noe for å se om det iallefall kunne stoppe opp,eller bremses.(Jeg bruker skinner på begge føtter når jeg er ute,inne går jeg på "ski-måten":)) Håper på svar. Jeg er kvinne og 43år. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/347796-polynevropati/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.