Gå til innhold

Polynevropati


Gjest Lilla66

Anbefalte innlegg

Gjest Lilla66

Hei. Jeg fikk påvist polynevropati for ca.5-6 år siden,men merket at jeg beg.å få droppfot for ca.10 år siden,da ene datteren min var baby. Jeg har ikke diabetes, B12 mangel eller alkoholproblemer. Det er heller ingen i min familie som har dette.(noen med leverproblemer og leddgikt) Når jeg leser om denne sykdommen, kjenner jeg meg ofte ikke igjen, da jeg ikke har noen smerter og har normale følelser i føttene. Det som skjer med mine føtter,er at musklene "forsvinner".Det er nylig påvist at jeg har fått nedsatt styrke i hendene også.Styrken ellers i kroppen er normale. Da legestanden ikke kan hjelpe meg, vil jeg gjerne prøve alternativ behandling, men problemet er hva man skal velge i jungelen. Jeg tror ikke jeg kan bli frisk, men kunne ønsket å gjort noe for å se om det iallefall kunne stoppe opp,eller bremses.(Jeg bruker skinner på begge føtter når jeg er ute,inne går jeg på "ski-måten":)) Håper på svar. Jeg er kvinne og 43år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...