Gå til innhold

Har jeg ikke lært noenting?

Anbefalte innlegg

Gjest Eksaminanten
Skrevet

Nå har jeg virkelig jobbet hardt i rundt en måned med et fag. Så får jeg helt panikk og angst og jeg er helt blank. Hodet virker tomt. Så skal jeg ha eksamen i morra og føler at jeg har glemt alt. Men det er kanskje bare at jeg må roe meg ned litt.

Jeg hørte meg selv i går og jeg hadde faktisk god kontroll på pensum. Men så har det ramlet ut av hodet mitt eller noe sånt nå når det gjelder.

Jeg skal ha eksamen i morra så nå er jeg ganske så fortvilet.

Har dere noe tips.

1. Å få panikk ,lese pensumbøkene om igjen og ta en våkenatt for å friske opp igjen.

2. Se over notatene ,også legge meg uten å prøve å pugge noe veldig. Satse på at kunnskapen er der i morra.

Skrevet

Det ligger lagret i hodet ditt. :o) Ikke ta en våkenatt, men sørg heller for å legge deg i god tid i kveld og få en god natts søvn. Ikke stress nå, det du ikke kan til nå lærer du ikke ved å sitte og lese i natt.

Lykke til i morgen! :o)

mariaflyfly
Skrevet

Legg vekk bøkene nå og gå deg en tur og få litt frisk luft. Så legger du deg og står opp i god tid i morra, slik at du slipper å stresse.

Det sitter nok når det gjelder. :) Lykke til. :)

Gjest verinoca
Skrevet

Prøv å lage kart over kunnskapen ved hjelp av stikkord eller små tegninger. For å lage en oversikt og se sammenhenger.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Ro deg ned.

Du har jobbet hardt siste måneden. Klart kunnskapen er der!

Pust ut. Ikke la stresset " ta deg".

Om du absolutt _må_ se på bøkene, så sitt og mess for deg selv- om at det her kan du. Overse om det er noe du har glemt. Det er det du har lært siste måneden som teller. Ikke det du evt ville tatt inn ikveld. :-)

Så slapp av. Fokuser på å finne roen.

Samme i morgen- du puster rolig og vet du har lest og jobbet lenge. Klart du har kunnskapen. lykke til.

Gjest togli
Skrevet

Du bør trolig ikke lese mer nå.... Som regel er det lurt å ha lesepause dagen før en eksamen. Du vil bli overraska over hvor mye du greier å hoste opp imorgen ;)

Skrevet

Det du kan har ikke forsvunnet fra hodet ditt! Se litt på notatene og få deg en god natts søvn! Spis frokost i morgen før eksamen.

Lykke til! :-)

Skrevet

Forhåpentligvis sover du allerede nå. Hodet ditt er ikke tomt, det lader bare opp til i morgen!

Lykke til:-)

Gjest Eksaminanten
Skrevet

Det ligger lagret i hodet ditt. :o) Ikke ta en våkenatt, men sørg heller for å legge deg i god tid i kveld og få en god natts søvn. Ikke stress nå, det du ikke kan til nå lærer du ikke ved å sitte og lese i natt.

Lykke til i morgen! :o)

Takk det gikk heldigvis ganske bra. Så nå er det bare å legge det bak seg. Sov ganske dårlig i natt så kommer til å bli tidlig kveld på meg.

Jeg følte meg faktisk også litt blank med engang jeg satt meg ned. Men så spiste jeg litt sjokolade å skrev litt stikkord og vips så var jeg igang. Men stress og nerver gir meg blackout så det er noe jeg må jobbe med.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...