Speak Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Fant denne mobiloperatøren for noen dager siden. Er det noen som bruker dette, og kan anbefale det? http://www.dinside.no/843497/hvordan-er-det-mulig 0 Siter
Liliaceae Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har ikke dette abonnementet, men min umiddelbare tanke er at dette må være for godt til å være sant... Hvordan i alle dager klarer de å få tjent penger? 0 Siter
Speak Skrevet 28. mai 2010 Forfatter Skrevet 28. mai 2010 Jeg har ikke dette abonnementet, men min umiddelbare tanke er at dette må være for godt til å være sant... Hvordan i alle dager klarer de å få tjent penger? Det forklarer de i vedlegget jeg har lagt ved. Lave kostnader og mange ringer for mer enn gratis-beløpet. Så de sier at pr. i dag så tjener de penger på dette. Jeg bruker selv OneCall. Der får jeg 90 SMS og 120 minutter ringetid gratis hver mnd. (må kun betale oppstart på tlf. samtalene) Jeg har brukt dette i mange år, og det fungerer strålende. 0 Siter
Mistrale Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg har tele2 sheriff, og strålende fornøyd. Får bare innimellom en faktura. Ser ludo har lagt seg på en litt høyere grense, for å være litt bedre enn tele2. Nå er Ludo et av selskapene til konkurskongen Vollvik, for meg en god grunn til å holde seg unna. Stoler rett og slett ikke helt på ham . 0 Siter
Speak Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Skrevet 31. mai 2010 Jeg har tele2 sheriff, og strålende fornøyd. Får bare innimellom en faktura. Ser ludo har lagt seg på en litt høyere grense, for å være litt bedre enn tele2. Nå er Ludo et av selskapene til konkurskongen Vollvik, for meg en god grunn til å holde seg unna. Stoler rett og slett ikke helt på ham . Jeg ser ikke helt at jeg har noe å tape dersom det værste skulle skje - nemlig at selskapet går konkurs. Dessuten gjelder dette også MMS. Noe som ikke er med i Tele2. (Men det er jo ingen stor ting da.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.