Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke dette abonnementet, men min umiddelbare tanke er at dette må være for godt til å være sant...

Hvordan i alle dager klarer de å få tjent penger?

Skrevet

Jeg har ikke dette abonnementet, men min umiddelbare tanke er at dette må være for godt til å være sant...

Hvordan i alle dager klarer de å få tjent penger?

Det forklarer de i vedlegget jeg har lagt ved.

Lave kostnader og mange ringer for mer enn gratis-beløpet.

Så de sier at pr. i dag så tjener de penger på dette.

Jeg bruker selv OneCall. Der får jeg 90 SMS og 120 minutter ringetid gratis hver mnd. (må kun betale oppstart på tlf. samtalene) Jeg har brukt dette i mange år, og det fungerer strålende.

Skrevet

Jeg har tele2 sheriff, og strålende fornøyd. Får bare innimellom en faktura. Ser ludo har lagt seg på en litt høyere grense, for å være litt bedre enn tele2. Nå er Ludo et av selskapene til konkurskongen Vollvik, for meg en god grunn til å holde seg unna. Stoler rett og slett ikke helt på ham .

Skrevet

Jeg har tele2 sheriff, og strålende fornøyd. Får bare innimellom en faktura. Ser ludo har lagt seg på en litt høyere grense, for å være litt bedre enn tele2. Nå er Ludo et av selskapene til konkurskongen Vollvik, for meg en god grunn til å holde seg unna. Stoler rett og slett ikke helt på ham .

Jeg ser ikke helt at jeg har noe å tape dersom det værste skulle skje - nemlig at selskapet går konkurs.

Dessuten gjelder dette også MMS. Noe som ikke er med i Tele2. (Men det er jo ingen stor ting da.)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...