Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sommeren er foran oss, og med den følger naturlig (for meg) å sole seg ute på verandaen eller i hagen i bikini.

Nå har jeg fått ett inntrykk av at mange syns det er galt, og at det er det samme som å vise seg frem!

Er det det?

Jeg må understreke at jeg mener fortsatt ikke det!

Gjest annlovinda
Skrevet

Jeg synes så klart man kan gå på terrassen og i hagen med bikini om man selv føler for det. Om man selv vil det, gjør man så klart det. Man gjør da ikke det for å vise seg fram.

Skrevet

Er det et sted i verden det må være greit å gå i bikini, så må det da være i sin egen hage eller på sin egen veranda.

På stranda også.

Hva er det for noen raringer som mener noe annet? ;o)

Gjest Elextra
Skrevet

Hvor bor du - i Riyadh? ;)

Selvfølgelig er det greit å gå i bikini i hagen.

candyqueen_83
Skrevet

Skal det være galt å sole seg på sin egen veranda i bikini? Det må da være helt fint å kunne gjøre det. Hadde jeg hatt kropp til å gå i bikini hadde jeg gjort det selv ;O)

Kanskje jeg rekker det innen juli. Hehe

Mary Poppins
Skrevet

Dersom det er fint vær om sommeren, så bor jeg nesten i bikini hjemme. Ingenting er deiligere enn å ligge på hverandaen eller i hagen sin og sole seg mens man leser en god bok og hører på musikk!! Aahh. gleder meg til sommerferie!!!! :-)

Skrevet

I sin egen hage og på sin egen veranda må det da jaggu meg være greit med bikini?!

Gjest Nickløsheletia
Skrevet

Selvsagt er det greit :-)

Skrevet

I alle dager! Skjønner ikke hvorfor det skulle være galt!

Skrevet

Godt å se at så mange mener det samme som meg :)

Gjest gjerrignys
Skrevet

Hvor har du fått det inntrykket fra?

Skrevet

Uhm, hvorfor skulle det være det? Man går da med bikini på mer offentlige steder enn som så (badestrender, bassenger etc)

Gjest tjahhhhhhhhhh
Skrevet

Nei ærlig talt, det er jo i din eiendom.

I alle fall på din veranda må du få gå i bikini.

Toppløs - tjah, om du kun har det når du sitter og ikke sprader rundt på verandaen til nabokarenes forlystelse og nabofruenes frustrasjon ;-)

Bikini i hagen kan være greit om du har en stor hage uten for mye innsyn,

men i et tettbygd nabolag kan det virke sjenerende for andre, det kommer for tett innpå.

Nabokarene vil nok like det, men nabofruene vil nok bli litt sjalu ;-)

Min mann elsker at nabofruene soler seg hehe, jeg blir ikke sjalu da, men jeg vet hvordan menn tenker så... betyr jo ikke at de vil hoppe på dem ;-) nødvendigvis... kanskje bare i fantasien. Men spøk til side.

Det verste med min mann er at han ikke liker at jeg spankulerer på verandaen i bikini, men han elsker å se nabofruene gjøre det... litt dobbeltmoral. men kanskje pga han vet hvordan han selv reagerer.

Gjest togli
Skrevet

Nei, klart du må få sole deg i bikini i din egen hage! Drit i eventuelle idiotiske uttalelser...

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei ærlig talt, det er jo i din eiendom.

I alle fall på din veranda må du få gå i bikini.

Toppløs - tjah, om du kun har det når du sitter og ikke sprader rundt på verandaen til nabokarenes forlystelse og nabofruenes frustrasjon ;-)

Bikini i hagen kan være greit om du har en stor hage uten for mye innsyn,

men i et tettbygd nabolag kan det virke sjenerende for andre, det kommer for tett innpå.

Nabokarene vil nok like det, men nabofruene vil nok bli litt sjalu ;-)

Min mann elsker at nabofruene soler seg hehe, jeg blir ikke sjalu da, men jeg vet hvordan menn tenker så... betyr jo ikke at de vil hoppe på dem ;-) nødvendigvis... kanskje bare i fantasien. Men spøk til side.

Det verste med min mann er at han ikke liker at jeg spankulerer på verandaen i bikini, men han elsker å se nabofruene gjøre det... litt dobbeltmoral. men kanskje pga han vet hvordan han selv reagerer.

''Bikini i hagen kan være greit om du har en stor hage uten for mye innsyn, men i et tettbygd nabolag kan det virke sjenerende for andre, det kommer for tett innpå. Nabokarene vil nok like det, men nabofruene vil nok bli litt sjalu ;-) ''

Snakk om tullprat! Tåler ikke folk i tettbygde nabolag å se naboene i bikini, så har de bosatt seg feil sted. Og hva skulle nabofruene bli sjalu over? At de selv ikke våger å ta på bikini?

Jeg syns forresten du har en merkelig mann som har noe i mot at du går på altanen i bikini. Er han muslim? ;-)

Skrevet

På min veranda soler jeg meg i deg jeg vil. I hagen går jeg ikke i bikini, men det er mer at jeg ikke føler meg bekvem med det. Kan gå i bikinioverdel og shorts når jeg klipper plenen f.eks., men vanligvis vil jeg bruke en topp med tynne stropper og shorts. Her i huset er det ikke mannen som ikke liker for lite klær, mwn yngste sønn. Kan komme med hint om at jeg viser litt for mye utringing, eller at blusen er i tynneste laget.

Gjest prust
Skrevet

Jeg soler meg gjerne i bikini på verandaen, og jeg kan gå rundt i hagen i bikini også - selvsagt!

Er jeg alene, sniker jeg meg av og til til å sole meg toppløs, men det er når jeg regner det som stor sannsynlighet for at de to naboene som teoretisk kan se meg, er borte. Er ikke hysterisk for dette - verandaen vår er på ingen måte midt i glaninga for dem.

Også da jeg var gravid om sommeren brukte jeg bikini når det var varmt og jeg solet meg/slappet av. Det har da ingen andre noe med,

Gjest solkjerring
Skrevet

Du høres anstendig kledd ut. Jeg satt inne ved solveggen bak busker og trær i truse og bh i dag. Ingen har noe med det.

Gjest Norge54
Skrevet

Det gjør ikke meg noe å se et nakent kvinnemenneske som velter seg i solen. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...