Gå til innhold

Rar følelse i hodet

Anbefalte innlegg

Gjest Ekkelt2
Skrevet

Når jeg opplever sterke inntrykk som f.eks. sterk lyd eller lys får jeg en veldig ekkel følelse i hodet og jeg detter vekk i et par sekunder.

Denne rare følelsen er ikke smerte, men den er likevel veldig ubehagelig. Problemet er at jeg ikke klarer å definere hvordan denne følelsen er. Er det noen andre her som har vært borti noe liknende ?

Fortsetter under...

brilleslangen
Skrevet

Nå har ikke jeg opplevd noe slikt og er ei heller noen lege..Men min første tanke med utgangspunkt i det du skriver er faktisk epilepsi...Men jeg aner ikke om det er riktig spor eller ikke

Men en ting vet jeg, og det er at sånn skal det ikke være, så bestill deg legetime og drøft det med legen din du...Så fårduu de riktige undersøkelsene og blir ivaretatt av folk som kan med slikt...

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg tenker det samme som brilleslangen, siden du "detter vekk".

Gjest legesjekk
Skrevet

Har du hatt det slik lenge? Hvis du får følelsen av å dette litt ut ved sterk lys eller lyd, ville jeg bedt legen om henvisning til nevrolog. Kanskje du har et mild form for epileptiske anfall?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...