Gjest Ekkelt2 Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Når jeg opplever sterke inntrykk som f.eks. sterk lyd eller lys får jeg en veldig ekkel følelse i hodet og jeg detter vekk i et par sekunder. Denne rare følelsen er ikke smerte, men den er likevel veldig ubehagelig. Problemet er at jeg ikke klarer å definere hvordan denne følelsen er. Er det noen andre her som har vært borti noe liknende ? 0 Siter
brilleslangen Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Nå har ikke jeg opplevd noe slikt og er ei heller noen lege..Men min første tanke med utgangspunkt i det du skriver er faktisk epilepsi...Men jeg aner ikke om det er riktig spor eller ikke Men en ting vet jeg, og det er at sånn skal det ikke være, så bestill deg legetime og drøft det med legen din du...Så fårduu de riktige undersøkelsene og blir ivaretatt av folk som kan med slikt... 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Jeg tenker det samme som brilleslangen, siden du "detter vekk". 0 Siter
Gjest legesjekk Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Har du hatt det slik lenge? Hvis du får følelsen av å dette litt ut ved sterk lys eller lyd, ville jeg bedt legen om henvisning til nevrolog. Kanskje du har et mild form for epileptiske anfall? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.