Gå til innhold

Noe som hjelper mot kvalme?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en for lang dag med for mye kaffe og røyk, for lite mat, lange bussturer og flørtete menn.

mariaflyfly
Skrevet

Søvn. Drikk et glass vann og legg deg til å sove.

Skrevet

røykekutt er eneste som hjelper

Ja...for det hjelper jo mot ALT:-)

Gjest så det
Skrevet

Ja...for det hjelper jo mot ALT:-)

bare innrøm det

Gjest Shira :o)
Skrevet

Jeg får linding av noe friskt, som vannmelon, agurk, en Solrik juice osv.

Vann og skikkelig mat, så en hvil.

Skrevet

bare innrøm det

Nei, så hjernevasket kommer jeg aldri til å bli :-) Jeg vet at de gangene jeg har vært kvalm, så hjelper det ofte å spise mat. Litt avhengig av hvordan kvalmen føles og når den oppstår. Men hvis man tror at det er røyken som har skylden når man ikke har spist i løpet av dagen, så er man ofte på ville veier:-)

Gjest så det
Skrevet

Nei, så hjernevasket kommer jeg aldri til å bli :-) Jeg vet at de gangene jeg har vært kvalm, så hjelper det ofte å spise mat. Litt avhengig av hvordan kvalmen føles og når den oppstår. Men hvis man tror at det er røyken som har skylden når man ikke har spist i løpet av dagen, så er man ofte på ville veier:-)

røykere har undskyldninger for alt.....

Skrevet

røykere har undskyldninger for alt.....

Og ikke-røykere skylder på røyken for alt som er, og det blir ofte litt patetisk:-) Jeg er glad jeg er i stand til å vurdere selv:-)

Gjest så det
Skrevet

Og ikke-røykere skylder på røyken for alt som er, og det blir ofte litt patetisk:-) Jeg er glad jeg er i stand til å vurdere selv:-)

røyk lukter vondt og er å spise aske,betaler ikke i dyre domer for å forgifte kroppen

Gjest Elextra
Skrevet

Høres ut til at du har hatt det gøy! ;)

Skrevet

Høres ut til at du har hatt det gøy! ;)

KJempegøy!;-)

Gjest Dolores77
Skrevet

Syns iskald cola og chips fra mc donalds hjelper :)

Skrevet

Syns iskald cola og chips fra mc donalds hjelper :)

Jeg har cola og er klar for grand prix. Morsomt å se alle som skulle til fornebu i byen:-) Tipper det blir super stemning der.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...