Colette Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Merkelig, og litt arrogant kanskje, at det enda ikke er lagt inn en eneste tråd om Grand Prix i morgen. Jeg spurte en engelsk venn av meg om hvilken sjangse Didrik har i morgen, og svaret var dette: "yes i think you could win again. Lovely song. He has a lovely voice too" Så hva tror dere? 0 Siter
Gjest araya Skrevet 28. mai 2010 Skrevet 28. mai 2010 Den sangen fremkaller brekninger. Nrk har ikke råd til å holde dette to år på rad derfor ble det nok sørget for at den dårligste sangen vant i den norske finalen. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 Den sangen fremkaller brekninger. Nrk har ikke råd til å holde dette to år på rad derfor ble det nok sørget for at den dårligste sangen vant i den norske finalen. Ok.-) Jeg ønsker Didrik lykke til i morgen ( i dag) :-) 0 Siter
Humatus Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Har selv fått Tyskland sin sang på hjernen, og syntes den er fengendes.. Didrik`s sang fenger meg ikke, men så er ikke jeg en av dem som stemmer ved slike anledninger så hva jeg mener betyr ikke så mye;) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Han har en nydelig stemme og er god å se på Jeg har ikke hørt alle sangene i MGP, men synes definitivit ikke Norge står noe tilbake for de jeg har hørt. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Arrogant? Hvorfor det? Jeg syns det er befriende at det går an å være på dol uten å drukne i innlegg om Grand Prix. Det er mer enn nok om det på andre forum og på Twitter. Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang (syns ikke det var spesielt bra) og ingen av de andre, så jeg aner ikke hvilken vinnersjangser Norge har. Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Har faktisk ikke hørt sangen så mange ganger, og synes ikke noe spesielt om den, den er litt kjedelig. Forøvrig er jeg ikke særlig opptatt av ESC, og vet ikke om jeg kommer til å se finalen, i hvertfall tviler jeg på at jeg orker å se hele programmet. 0 Siter
EnolaGay Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Han er som Titanic, og jeg håper han går ned for fulle seil! *grøss* Forøvrig følger jeg ikke med. :0) 0 Siter
Bookworm Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Hvorfor skulle det være arrogant at det ikke er laget noen tråder om det? 0 Siter
fyrlykt Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg synes sangen til Didrik er kjedelig og har ingen tro på at den vinner. Fra den norske finalen var Venke Knutson min favoritt, den sangen har jeg på hjernen. Yes man var også en flott sang. Fatter ikke at Didrik vant i det selskapet.. Har ikke hørt de andre lands sanger, det blir spennende. 0 Siter
cathlin Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg vet ikke. Didrik er den eneste sangen jeg har hørt. Jeg venter i spenning på rapport fra morsan. Hva er favorittene? 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Arrogant? Hvorfor det? Jeg syns det er befriende at det går an å være på dol uten å drukne i innlegg om Grand Prix. Det er mer enn nok om det på andre forum og på Twitter. Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang (syns ikke det var spesielt bra) og ingen av de andre, så jeg aner ikke hvilken vinnersjangser Norge har. Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen. ''Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen. '' Kunne ikke sagt meg mer enig. 0 Siter
plommeblomst Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Arrogant? Hvorfor det? Jeg syns det er befriende at det går an å være på dol uten å drukne i innlegg om Grand Prix. Det er mer enn nok om det på andre forum og på Twitter. Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang (syns ikke det var spesielt bra) og ingen av de andre, så jeg aner ikke hvilken vinnersjangser Norge har. Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen. ''Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang'' Hvordan i all verden har du klart å unngå å høre den mer? Jeg syns den er på radio og tv i ett sett. *imponert* 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 ''Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang'' Hvordan i all verden har du klart å unngå å høre den mer? Jeg syns den er på radio og tv i ett sett. *imponert* He he, det avslører nok hvor lite jeg ser på TV og hører radio. Det er internett jeg bruker mest. Da jeg hørte den, kjørte jeg bil og hørte på nitimen. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg tror ikke Norge vinner igjen. Island, Ukraina og Romania er mine favoritter ) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Har selv fått Tyskland sin sang på hjernen, og syntes den er fengendes.. Didrik`s sang fenger meg ikke, men så er ikke jeg en av dem som stemmer ved slike anledninger så hva jeg mener betyr ikke så mye;) Jeg leste at Tyskland var favoritter så jeg søkte opp sangen på youtube.. Og for en kjedelig sang.. 0 Siter
Humatus Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg leste at Tyskland var favoritter så jeg søkte opp sangen på youtube.. Og for en kjedelig sang.. Kjedelig? Det er jo i det minste fart i den, og ikke bare en stiv kar som synger småsøtt. Jeg klarer ikke like didriks sang da det hadde passet bedre om celine dion hadde synget den;) 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Kjedelig? Det er jo i det minste fart i den, og ikke bare en stiv kar som synger småsøtt. Jeg klarer ikke like didriks sang da det hadde passet bedre om celine dion hadde synget den;) Jeg syns den er kjedelig. Men jeg syns ikke den norske er livlig heller da. 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 jeg tror ikke han vinner.. Synes ikke det er noen sang å ha i grand prix.. Har ikke hørt noen av de andre sangene heller jeg da, så vi får se ikveld 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.