Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Merkelig, og litt arrogant kanskje, at det enda ikke er lagt inn en eneste tråd om Grand Prix i morgen. Jeg spurte en engelsk venn av meg om hvilken sjangse Didrik har i morgen, og svaret var dette:

"yes i think you could win again. Lovely song. He has a lovely voice too"

Så hva tror dere?

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

9

• Colette

5

• candyqueen_83

3

Gjest araya
Skrevet

Den sangen fremkaller brekninger. Nrk har ikke råd til å holde dette to år på rad derfor ble det nok sørget for at den dårligste sangen vant i den norske finalen.

Skrevet

Den sangen fremkaller brekninger. Nrk har ikke råd til å holde dette to år på rad derfor ble det nok sørget for at den dårligste sangen vant i den norske finalen.

Ok.-) Jeg ønsker Didrik lykke til i morgen ( i dag) :-)

Skrevet

Har selv fått Tyskland sin sang på hjernen, og syntes den er fengendes..

Didrik`s sang fenger meg ikke, men så er ikke jeg en av dem som stemmer ved slike anledninger :) så hva jeg mener betyr ikke så mye;)

Skrevet

Han har en nydelig stemme og er god å se på ;)

Jeg har ikke hørt alle sangene i MGP, men synes definitivit ikke Norge står noe tilbake for de jeg har hørt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Arrogant? Hvorfor det? Jeg syns det er befriende at det går an å være på dol uten å drukne i innlegg om Grand Prix. Det er mer enn nok om det på andre forum og på Twitter.

Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang (syns ikke det var spesielt bra) og ingen av de andre, så jeg aner ikke hvilken vinnersjangser Norge har. Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen.

Gjest Elextra
Skrevet

Har faktisk ikke hørt sangen så mange ganger, og synes ikke noe spesielt om den, den er litt kjedelig.

Forøvrig er jeg ikke særlig opptatt av ESC, og vet ikke om jeg kommer til å se finalen, i hvertfall tviler jeg på at jeg orker å se hele programmet.

Skrevet

Han er som Titanic, og jeg håper han går ned for fulle seil! *grøss*

Forøvrig følger jeg ikke med. :0)

Skrevet

Hvorfor skulle det være arrogant at det ikke er laget noen tråder om det?

Skrevet

Jeg synes sangen til Didrik er kjedelig og har ingen tro på at den vinner.

Fra den norske finalen var Venke Knutson min favoritt, den sangen har jeg på hjernen. Yes man var også en flott sang. Fatter ikke at Didrik vant i det selskapet..

Har ikke hørt de andre lands sanger, det blir spennende.

Skrevet

Jeg vet ikke. Didrik er den eneste sangen jeg har hørt. Jeg venter i spenning på rapport fra morsan.

Hva er favorittene?

mariaflyfly
Skrevet

Arrogant? Hvorfor det? Jeg syns det er befriende at det går an å være på dol uten å drukne i innlegg om Grand Prix. Det er mer enn nok om det på andre forum og på Twitter.

Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang (syns ikke det var spesielt bra) og ingen av de andre, så jeg aner ikke hvilken vinnersjangser Norge har. Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen.

''Men får da inderlig håpe vi ikke vinner igjen.

''

Kunne ikke sagt meg mer enig.

plommeblomst
Skrevet

''Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang''

Hvordan i all verden har du klart å unngå å høre den mer? Jeg syns den er på radio og tv i ett sett.

*imponert* ;)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

''Selv har jeg bare hørt det norske bidraget en gang''

Hvordan i all verden har du klart å unngå å høre den mer? Jeg syns den er på radio og tv i ett sett.

*imponert* ;)

He he, det avslører nok hvor lite jeg ser på TV og hører radio. Det er internett jeg bruker mest. Da jeg hørte den, kjørte jeg bil og hørte på nitimen.

candyqueen_83
Skrevet

Jeg tror ikke Norge vinner igjen. Island, Ukraina og Romania er mine favoritter :o)

candyqueen_83
Skrevet

Har selv fått Tyskland sin sang på hjernen, og syntes den er fengendes..

Didrik`s sang fenger meg ikke, men så er ikke jeg en av dem som stemmer ved slike anledninger :) så hva jeg mener betyr ikke så mye;)

Jeg leste at Tyskland var favoritter så jeg søkte opp sangen på youtube.. Og for en kjedelig sang..

Skrevet

Jeg leste at Tyskland var favoritter så jeg søkte opp sangen på youtube.. Og for en kjedelig sang..

Kjedelig? Det er jo i det minste fart i den, og ikke bare en stiv kar som synger småsøtt.

Jeg klarer ikke like didriks sang da det hadde passet bedre om celine dion hadde synget den;)

candyqueen_83
Skrevet

Kjedelig? Det er jo i det minste fart i den, og ikke bare en stiv kar som synger småsøtt.

Jeg klarer ikke like didriks sang da det hadde passet bedre om celine dion hadde synget den;)

Jeg syns den er kjedelig. Men jeg syns ikke den norske er livlig heller da.

Skrevet

jeg tror ikke han vinner.. Synes ikke det er noen sang å ha i grand prix..

Har ikke hørt noen av de andre sangene heller jeg da, så vi får se ikveld :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...