Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest ikke pk riktig
Skrevet

Elsker sangen til Didrik. Men liker noen andre land også. Så tror det blir vanskelig å komme helt til topps.

Det hadde vært kul og vinne en gang til da..jeg elsker grand prix og det gjør mange mennesker her i norge. selv om klanen her inne på dol alltid må mene noe annet..

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

9

• Colette

5

• candyqueen_83

3

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Elsker sangen til Didrik. Men liker noen andre land også. Så tror det blir vanskelig å komme helt til topps.

Det hadde vært kul og vinne en gang til da..jeg elsker grand prix og det gjør mange mennesker her i norge. selv om klanen her inne på dol alltid må mene noe annet..

Det er jo fy-fy å like Grand prix.

Ingen liker GP, og absolutt ingen ser på det. Visste du ikke det? ;-)

Gjest ikke blond
Skrevet

Jeg ser det bare hos tannlegen.

Gjest prust
Skrevet

Begynner det nå halv åtte?

Hvor kan jeg se oversikt over rekkefølgen på landene?

Vi skal kose oss sammen hele familien i kveld :-)

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg har kun hørt ett annet bidrag, og det er Tyskland sitt. Likte det veldig godt.

Synes vårt bidrag er dørgende kjedelig, syntes Yes man burde vært vår finalist. Men nå spørs det nok om Spania kommer høyt, de får synge på nytt.

Skrevet

Hvorfor er det arrogant?

Arrogant er kanskje et feil ord å bruke. I og med at ingen har laget tråder før jeg gjorde det, så er vel kanskje ikke interessen der:-)

Gjest Elextra
Skrevet

Tja, GP (eller ESC) har jo hatt en skikkelig revival de siste årene, og nå er det PK å like showet, og etter min oppfatning mindre PK å si det bare er teit.

Gjest verinoca
Skrevet

Forresten hva gjør Island om de vinner? Da blir det spleiselag på de nordiske landene eller? ;-)

Gjest Elextra
Skrevet

Forresten hva gjør Island om de vinner? Da blir det spleiselag på de nordiske landene eller? ;-)

Om ikke Spania er konk innen da, tilbyr de seg sikkert å ta over. De hadde ikke vunnet på 50 år eller noe sånt, og har ikke begrep om kostnader :P

Gjest verinoca
Skrevet

Om ikke Spania er konk innen da, tilbyr de seg sikkert å ta over. De hadde ikke vunnet på 50 år eller noe sånt, og har ikke begrep om kostnader :P

Men i år får de en ekstra sjanse , så nå kan det vippe i Spanias retning. Oooo - spennende. ;-)

Skrevet

He..he..du kan så si :-) Jeghørte også at kringkastingssjefen var litt bekymret over en mulig seier i kveld mht økonomi, men det tror jeg ikke det er noen fare for.

Gjest verinoca
Skrevet

He..he..du kan så si :-) Jeghørte også at kringkastingssjefen var litt bekymret over en mulig seier i kveld mht økonomi, men det tror jeg ikke det er noen fare for.

Enig, vi havner midt på resultatlista i år.

Skrevet

Enig, vi havner midt på resultatlista i år.

Håper på en av de 10 øverste:-) Men han leverte ikke helt topp i kveld, så jeg ble litt skuffet...

Skrevet

Jeg vet ikke. Didrik er den eneste sangen jeg har hørt. Jeg venter i spenning på rapport fra morsan.

Hva er favorittene?

Ja, jeg har vært så travelt opptatt med gjester at jeg ikke har rukket å avgi rapport :-) Og nå er showet over.

Det var artig å være på semifinalen. Bortsett fra han scenestormeren var det jo klin likt som under finalen. At Tyskland vant var ikke uventet. Men hadde trodd både Island og Norge skulle komme litt høyere opp enn 19 og 20..

Skrevet

Ja, jeg har vært så travelt opptatt med gjester at jeg ikke har rukket å avgi rapport :-) Og nå er showet over.

Det var artig å være på semifinalen. Bortsett fra han scenestormeren var det jo klin likt som under finalen. At Tyskland vant var ikke uventet. Men hadde trodd både Island og Norge skulle komme litt høyere opp enn 19 og 20..

Er du sikker på at det ikke var generalprøven du var på?

Skrevet

Er du sikker på at det ikke var generalprøven du var på?

*klaske panne* Selvsagt var det generalprøvden!!

Skrevet

*klaske panne* Selvsagt var det generalprøvden!!

Semifinaler skal ikke være "klin like" finalen, da er det noe alvorlig feil med konkurransesystemet.

* belærende *

Skrevet

Det så ut som det var bra stemning der. Danset dere under generalprøven?

Jeg likte Serbia og jenta fra Tyskland var jo søt. Danmark hørtes ut som ABBA. Og ellers mye kjedelig.

Gjest verinoca
Skrevet

Semifinaler skal ikke være "klin like" finalen, da er det noe alvorlig feil med konkurransesystemet.

* belærende *

he he.. ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...