Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Semifinaler skal ikke være "klin like" finalen, da er det noe alvorlig feil med konkurransesystemet.

* belærende *

Ja, nei her var det bare en liten feilkobling i hjernen :-)

• Svar 57
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• morsan

11

• cathlin

9

• Colette

5

• candyqueen_83

3

Skrevet

Det så ut som det var bra stemning der. Danset dere under generalprøven?

Jeg likte Serbia og jenta fra Tyskland var jo søt. Danmark hørtes ut som ABBA. Og ellers mye kjedelig.

Ja vi danset også :-) Det var en dame som instruerte oss før showet og vi fikk også instruksjoner og nedtelling på noen store skjermer. :-) Så om kvelden måtte vi jo reise oss opp og danse med til selve finalen også - foran tv'en! *he he* Hvilket ikke gikk like bra - av mangel på instruksjonsvideo:-)

Ellers er jeg sjokkert over at du likte Serbia!! Skikkelig dårlig, synes jeg. Men enda verre var bl a Bosnia og Portugal... *grøss*

Skrevet

Ja vi danset også :-) Det var en dame som instruerte oss før showet og vi fikk også instruksjoner og nedtelling på noen store skjermer. :-) Så om kvelden måtte vi jo reise oss opp og danse med til selve finalen også - foran tv'en! *he he* Hvilket ikke gikk like bra - av mangel på instruksjonsvideo:-)

Ellers er jeg sjokkert over at du likte Serbia!! Skikkelig dårlig, synes jeg. Men enda verre var bl a Bosnia og Portugal... *grøss*

Kult!

Jeg likte Serbia fordi den har mange av elementene jeg forbinder med en grand prix låt. Og den litt merkelige Miguel hadde bra utståling. Rart at du ikke likte den.

Bosnia og Portugal husker jeg ikke. Var det noen av dem som hadde sommerfuglene?

Skrevet

Kult!

Jeg likte Serbia fordi den har mange av elementene jeg forbinder med en grand prix låt. Og den litt merkelige Miguel hadde bra utståling. Rart at du ikke likte den.

Bosnia og Portugal husker jeg ikke. Var det noen av dem som hadde sommerfuglene?

Nei, sommerfuglene var Hviterussland. Den var en av mange låter i kategorein "behagelig bakgrunnsmusikk, men gruelig kjedelig".

Bosnia var en rar rocka låt, og hun fra Portugal skreik slik at drøvelen gikk ut av ledd!

Skrevet

Nei, sommerfuglene var Hviterussland. Den var en av mange låter i kategorein "behagelig bakgrunnsmusikk, men gruelig kjedelig".

Bosnia var en rar rocka låt, og hun fra Portugal skreik slik at drøvelen gikk ut av ledd!

Stemmer. Jeg var ikke begeistra for Bosnia.

Skrevet

Jeg anser nå årets grand-prix diskusjon som avsluttet for i år. Velkommen tilbake i 2011.

Skrevet

Jeg anser nå årets grand-prix diskusjon som avsluttet for i år. Velkommen tilbake i 2011.

Næmmen vi har jo ikke engang begynt å snakke om Sverige, Tyrkia, Russland, Island, Spania, Uzbekistan., Langtvekkistan..;-/

Skrevet

Næmmen vi har jo ikke engang begynt å snakke om Sverige, Tyrkia, Russland, Island, Spania, Uzbekistan., Langtvekkistan..;-/

Ok, da.

Sverige: Hørte aldri sangen, bare et intervju med dama på radio. Hun hørtes veldig søt, og jeg hørte at hun ble lei seg da hun ikke kom videre, så jeg syns det var synd.

Tyrkia: Husker ikke, men jeg tror ikke jeg likte den. Var det noe rock?

Russland: Håpløst, for trist. Man spiller ikke triste sanger på grand prix.

Island: Diva Bjørk, helt ok. Rart hun ikke fikk flere stemmer.

Spania: Uforståelig, teit, tilgjort, håper jeg slipper å høre/se den igjen. Jeg mener at det ikke var til deres fordel at de fikk spille den på nytt.

Uzbekistan: Deltok de?

Skrevet

Ok, da.

Sverige: Hørte aldri sangen, bare et intervju med dama på radio. Hun hørtes veldig søt, og jeg hørte at hun ble lei seg da hun ikke kom videre, så jeg syns det var synd.

Spania: Uforståelig, teit, tilgjort, håper jeg slipper å høre/se den igjen. Jeg mener at det ikke var til deres fordel at de fikk spille den på nytt.

Uzbekistan deltok ikke :-)

Skrevet

Uzbekistan deltok ikke :-)

Ok. Er du nå klar for å legge det bak deg?

Skrevet

Nei, m¨snakke om det litt til, men ikke nødvendigvis med deg, da, siden du er ferdig med saken :-)

Gjest synes jeg
Skrevet

Synes du skal høre den svenske sangen heeelt til slutt:o) Den er ganske fin synes jeg.

Skrevet

Synes du skal høre den svenske sangen heeelt til slutt:o) Den er ganske fin synes jeg.

Jeg liker ikke hennes måte synge på, sånn "langt nedi halsen"-aktig. Og jeg synes hun var altfor tilgjort på scenen.

Gjest synes jeg
Skrevet

Jeg liker ikke hennes måte synge på, sånn "langt nedi halsen"-aktig. Og jeg synes hun var altfor tilgjort på scenen.

I sammenligninmg med mye av det andre som kom igjennom, så synes jeg hun burde vært med i finalen. Hun har en spesiell stemme, og jeg skjønner at ikke alle kan like den. Hun var nervøs, men det var mye annet drit som gikk gjennom. Synes det var litt rart.

Skrevet

I sammenligninmg med mye av det andre som kom igjennom, så synes jeg hun burde vært med i finalen. Hun har en spesiell stemme, og jeg skjønner at ikke alle kan like den. Hun var nervøs, men det var mye annet drit som gikk gjennom. Synes det var litt rart.

Det er alltid mye drit som går igjennom, men jeg synes at semifinaleopplegget luker ut mange av de verste :-)

Skrevet

Ok, da.

Jeg må bare komme tilbake til Russland. Jeg likte den faktiskk veldig godt :-) Masse humor:-)

Sangeren ble kjent i Russland etter at han laget denne videoen/sangen som han la ut på youtube, og den er superbra, synes jeg :-)

Han har sagt at det er et mål i seg selv å synge gebrokkent og ikke strebe på å være mest mulig "innfødt engelskspråklig" !

Skrevet

Jeg må bare komme tilbake til Russland. Jeg likte den faktiskk veldig godt :-) Masse humor:-)

Sangeren ble kjent i Russland etter at han laget denne videoen/sangen som han la ut på youtube, og den er superbra, synes jeg :-)

Han har sagt at det er et mål i seg selv å synge gebrokkent og ikke strebe på å være mest mulig "innfødt engelskspråklig" !

Hm, ok Har ikke satt meg så godt inn i den. Dette må sees nærmere på i morgen.

Skrevet

Takk! Må høre den når jeg er i rett modus.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...