Gå til innhold

Snåsamannen fant den siste omkomne


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 745
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    256

  • hidi, the scorpion

    43

  • morsan

    26

  • ShitDiddelyDo

    18

Tror ikke på det jeg. Tilfeldigheter.

Du har sikkert ikke hatt noe med Joralf å gjøre og dermed din uvitenhet om hvilket fantastisk menneske denne mannen er.

har hatt gleden av å møte denne mannen og blitt frisk ved hans hjelp, den mannen fortjener alt av kreditt han får. han har stått på i flere tiår med å hjelpe folk UTEN å ta penger for det, den gangen jeg fikk hjelp av han fikk jeg gi en gave til en organisasjon av eget valg om jeg ønsket og det gjorde jeg!

Må bare si beklager til deg siden din verden ikke har blitt utvidet og opplyst i et møte med denne fantastiske mannen, du hadde nok hatt veldig godt av det og hadde måtte spise dine ord med andre enn " en ren tilfeldighet" ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nickløsheletia

Stoler ikke på dette hva en mann som er kjenning av Snåsafamilien forteller.

Han valgte å ikke utbasunere på forhånd står det. Nei, men han utbasunerer i ettertid. Lite troverdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert ikke hatt noe med Joralf å gjøre og dermed din uvitenhet om hvilket fantastisk menneske denne mannen er.

har hatt gleden av å møte denne mannen og blitt frisk ved hans hjelp, den mannen fortjener alt av kreditt han får. han har stått på i flere tiår med å hjelpe folk UTEN å ta penger for det, den gangen jeg fikk hjelp av han fikk jeg gi en gave til en organisasjon av eget valg om jeg ønsket og det gjorde jeg!

Må bare si beklager til deg siden din verden ikke har blitt utvidet og opplyst i et møte med denne fantastiske mannen, du hadde nok hatt veldig godt av det og hadde måtte spise dine ord med andre enn " en ren tilfeldighet" ;)

Den der har jeg hørt før...hmmm...å ja, det var i kirka ja. :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Tror ikke på det jeg. Tilfeldigheter.

He he, særlig! Veldig tilfeldig at når han ber letemannskapet snu seg i en bestemt retning (nord) og beskriver landskapet nøyaktig der de skal lete, og de leter akkurat der og finner den omkomne, at det er tilfeldig!

Jeg syns litt synd på de som ikke klarer å tro på det som skjer, selv når det legges frem rett for nesen på dem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he, særlig! Veldig tilfeldig at når han ber letemannskapet snu seg i en bestemt retning (nord) og beskriver landskapet nøyaktig der de skal lete, og de leter akkurat der og finner den omkomne, at det er tilfeldig!

Jeg syns litt synd på de som ikke klarer å tro på det som skjer, selv når det legges frem rett for nesen på dem.

Det er alltid lett å finne svar i etterkant. Du vil ikke kunne bevise noe som helst med det der og hvem som helst kunne gjort det samme. Etter å ha vært på stedet selv før. Eller sett det på tv/aviser etter raset. Eller visst hvor letemanskapene IKKE alt hadde sett... Og er det en ting slike juksemakere er flinke til, så er det å samle sammen informasjon fra den de snakker med, UTEN at vedkommende skjønner at de blir melket for opplysninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest prøvd det

Det er alltid lett å finne svar i etterkant. Du vil ikke kunne bevise noe som helst med det der og hvem som helst kunne gjort det samme. Etter å ha vært på stedet selv før. Eller sett det på tv/aviser etter raset. Eller visst hvor letemanskapene IKKE alt hadde sett... Og er det en ting slike juksemakere er flinke til, så er det å samle sammen informasjon fra den de snakker med, UTEN at vedkommende skjønner at de blir melket for opplysninger.

Joralf Gjærstad er ingen juksemaker...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ånden i boksen

Det er alltid lett å finne svar i etterkant. Du vil ikke kunne bevise noe som helst med det der og hvem som helst kunne gjort det samme. Etter å ha vært på stedet selv før. Eller sett det på tv/aviser etter raset. Eller visst hvor letemanskapene IKKE alt hadde sett... Og er det en ting slike juksemakere er flinke til, så er det å samle sammen informasjon fra den de snakker med, UTEN at vedkommende skjønner at de blir melket for opplysninger.

Gjærstad er en hedersmann, ingen simpel juksemaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjærstad er en hedersmann, ingen simpel juksemaker.

Beklager, men jeg vil ha bevis. VIRKELIG bevis. I så fall skal jeg tro deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ånden i boksen

Stoler ikke på dette hva en mann som er kjenning av Snåsafamilien forteller.

Han valgte å ikke utbasunere på forhånd står det. Nei, men han utbasunerer i ettertid. Lite troverdig.

''Snåsafamilien''

Hvem er det? Mener du Gjerstad-familien?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Hahaha!

Forventer de faktisk at noen skal tro på det?

Med vennlig hilsen

De trenger ikke forvente noen ting.

Mange tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan forstå med sunn fornuft.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De trenger ikke forvente noen ting.

Mange tror det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi kan forstå med sunn fornuft.

Det er vitenskapen som mener det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi vet.

Det er dog intet som underbygger at Snåsamannen har noen spesielle slike evner.

Og hvorfor finner han ikke Madeleine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjøstjerna

Det er vitenskapen som mener det finnes mer mellom himmel og jord enn det vi vet.

Det er dog intet som underbygger at Snåsamannen har noen spesielle slike evner.

Og hvorfor finner han ikke Madeleine?

Hvorfor finner ikke vitenskapen svar på hvordan leve evig? Eller for alltid forhindre kreft?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor finner ikke vitenskapen svar på hvordan leve evig? Eller for alltid forhindre kreft?

Fordi man ikke har kommet så langt, Veldig langt har man kommet, men ikke der enda.

"De alternative" kan jo ikke dokumentere at de ha gjort noe som helst av nytte. Tvert i mot.

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...