Gå til innhold

Snåsamannen fant den siste omkomne


Gjest Ulvinnen

Anbefalte innlegg

Gjest speer

Teksten i denne kommentaren er slettet av webmaster.

Mannen har forsaket egen familie og nærmest slitt seg ut for å hjelpe mer enn 50.000 mennesker GRATIS over flere 10-år. Minner ikke mye om en bedrager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 745
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Sør

    256

  • hidi, the scorpion

    43

  • morsan

    26

  • ShitDiddelyDo

    18

Mannen har forsaket egen familie og nærmest slitt seg ut for å hjelpe mer enn 50.000 mennesker GRATIS over flere 10-år. Minner ikke mye om en bedrager.

Og fått helgenstatus som betaling, med hengiven "tilbeding" fra tusenvis av disipler som ofte blir rabiate bare noen stiller spørsmål ved "guden" deres.

Han har fått rikelig betalt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen har forsaket egen familie og nærmest slitt seg ut for å hjelpe mer enn 50.000 mennesker GRATIS over flere 10-år. Minner ikke mye om en bedrager.

Helt tullete å påstå at han prøver å bedra folk. Han har hjulpet mange og har forsaket mye for det. Å kalle han en bedrager er direkte misvisende og respektløst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tullete å påstå at han prøver å bedra folk. Han har hjulpet mange og har forsaket mye for det. Å kalle han en bedrager er direkte misvisende og respektløst.

Haha!

Les det jeg akkurat skrev før jeg så ditt svar:

''Og fått helgenstatus som betaling, med hengiven "tilbeding" fra tusenvis av disipler som ofte blir rabiate bare noen stiller spørsmål ved "guden" deres.

Han har fått rikelig betalt!''

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Haha!

Les det jeg akkurat skrev før jeg så ditt svar:

''Og fått helgenstatus som betaling, med hengiven "tilbeding" fra tusenvis av disipler som ofte blir rabiate bare noen stiller spørsmål ved "guden" deres.

Han har fått rikelig betalt!''

Det er direkte respektløst å kalle en mann som har hjulpet så mange GRATIS for bedrager. Skam deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Og fått helgenstatus som betaling, med hengiven "tilbeding" fra tusenvis av disipler som ofte blir rabiate bare noen stiller spørsmål ved "guden" deres.

Han har fått rikelig betalt!

I forhold til innsats vil jeg kalle dette svært dårlig betalt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det ER akkurat som en religion, og du svarer akkurat som en prest ville gjort når noen spør "hvem skapte Gud?".

Du vet du ikke har svar, og derfor kommer du med religiøse floskler som at man må tro for å tro.

Jeg sier ikke at man må tro for å tro, men du er så skeptisk at du er helt lukket for dette. Uansett hva noen ville si til deg så ville du ikke tro det fordi alt skal bevises.

Jeg har ikke alltid trodd, men man opplever ting som gjør at man tror på noe, og vet noe. Det er ikke dermed sagt at jeg tror på alt og alle som hevder seg å være klarsynt. Derimot er jeg veldig skeptisk og tror bare på de jeg har hatt en positiv opplevelse med. Det er ikke dermed sagt at de alltid har rett heller, som jeg sa en klarsynt får ikke alltid vite alt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er direkte respektløst å kalle en mann som har hjulpet så mange GRATIS for bedrager. Skam deg!

''Skam deg!''

Slikt hører man jo fra prestene også, når man stiller spørsmål ved deres gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I forhold til innsats vil jeg kalle dette svært dårlig betalt.

Vel, det avhenger jo av om ham kunne gjort noe nyttig i stedet...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Nils Håvard Dahl, privat

''Og ikke minst orker belastningen med all medieomtalen.''

Det er en "gave" han har fått de siste årene og som tydeligvis smaker bedre og bedre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

''Og ikke minst orker belastningen med all medieomtalen.''

Det er en "gave" han har fått de siste årene og som tydeligvis smaker bedre og bedre :-)

:knegg:

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sier ikke at man må tro for å tro, men du er så skeptisk at du er helt lukket for dette. Uansett hva noen ville si til deg så ville du ikke tro det fordi alt skal bevises.

Jeg har ikke alltid trodd, men man opplever ting som gjør at man tror på noe, og vet noe. Det er ikke dermed sagt at jeg tror på alt og alle som hevder seg å være klarsynt. Derimot er jeg veldig skeptisk og tror bare på de jeg har hatt en positiv opplevelse med. Det er ikke dermed sagt at de alltid har rett heller, som jeg sa en klarsynt får ikke alltid vite alt!

Du er helt lukket for at det ikke er noen "klarsynhet".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

''Skam deg!''

Slikt hører man jo fra prestene også, når man stiller spørsmål ved deres gud.

Her er det en lys levende person vi snakker om, ikke en oppkonstruert gud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er det en lys levende person vi snakker om, ikke en oppkonstruert gud.

Prinsippet er akkurat det samme, enten det er en gud, en katt, en person eller en gjenstand som man tilber, og forsvarer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

:knegg:

Med vennlig hilsen

Stigmatisering og latterliggjøring av healere er tydeligvis akseptabelt, og "verd en god latter".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det kan jeg si meg enig i, for jeg vet at det er det.

Så da bedriver du dobbelmoral, ved å kritisere andre for å væe "lukkede", ikke sant?

Det er DU som er "lukket".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Prinsippet er akkurat det samme, enten det er en gud, en katt, en person eller en gjenstand som man tilber, og forsvarer.

Nei, for man bør ha i det minste litt respekt for mennesker som vier livet sitt til å hjelpe andre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest speer

Vel, det avhenger jo av om ham kunne gjort noe nyttig i stedet...

Mannen har da vitterlig vært i full jobb, og drevet med dette på fritiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, for man bør ha i det minste litt respekt for mennesker som vier livet sitt til å hjelpe andre.

Det har jeg da, men Joralf er ikke en av dem. Han har fått så alt for godt betalt, i form av ukritiske tilbedere at han kan starte en religion.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...