candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Hvor gjør jeg dette hen egentlig? I vanlig bank? Eller i de utenlandske som er rundt omkring? Husker ikke hva det heter. 0 Siter
trampetroll Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Du kan vel gjøre det i alle banker, men hvorfor skal du veksle til svenske kroner? 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 Du kan vel gjøre det i alle banker, men hvorfor skal du veksle til svenske kroner? Jeg har bestilt noe i Sverige, og når vi henter det ville de ha betalt i SEK. 0 Siter
trampetroll Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har bestilt noe i Sverige, og når vi henter det ville de ha betalt i SEK. Jeg trekker alltid bare mitt norske bankkort i automatene i Sverige. Funker som bare det. Har ikke vekslet i banker på år og dag, men mener å huske fra jeg var mindre at man da betalte et gebyr, så jeg ville uansett undersøkt det først. Kommer sikkert an på banken. Noen banker tar jo gebyr om du trekker kort i utlandet også. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har bestilt noe i Sverige, og når vi henter det ville de ha betalt i SEK. På Oslo S (og sikkert flere steder) finnes minibanker der du kan ta ut SEK. 0 Siter
candyqueen_83 Skrevet 29. mai 2010 Forfatter Skrevet 29. mai 2010 På Oslo S (og sikkert flere steder) finnes minibanker der du kan ta ut SEK. Tusen takk ) Skal sjekke ut hvor jeg finner en slik automat i nærheten. Jeg visste ikke at det fantes. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Tusen takk ) Skal sjekke ut hvor jeg finner en slik automat i nærheten. Jeg visste ikke at det fantes. Minbankene der du kan ta ut valuta ligger i avgangshallen til Flytoget (på Oslo S) 0 Siter
Gjest ingen nick Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har bestilt noe i Sverige, og når vi henter det ville de ha betalt i SEK. Du kan ta ut svenske kroner i minibank i Sverige med Visakortet ditt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.