Gå til innhold

Veksle til svenske kroner.

Anbefalte innlegg

candyqueen_83
Skrevet

Hvor gjør jeg dette hen egentlig? I vanlig bank? Eller i de utenlandske som er rundt omkring? Husker ikke hva det heter.

trampetroll
Skrevet

Du kan vel gjøre det i alle banker, men hvorfor skal du veksle til svenske kroner?

candyqueen_83
Skrevet

Du kan vel gjøre det i alle banker, men hvorfor skal du veksle til svenske kroner?

Jeg har bestilt noe i Sverige, og når vi henter det ville de ha betalt i SEK.

trampetroll
Skrevet

Jeg trekker alltid bare mitt norske bankkort i automatene i Sverige. Funker som bare det. Har ikke vekslet i banker på år og dag, men mener å huske fra jeg var mindre at man da betalte et gebyr, så jeg ville uansett undersøkt det først. Kommer sikkert an på banken. Noen banker tar jo gebyr om du trekker kort i utlandet også.

Gjest Elextra
Skrevet

På Oslo S (og sikkert flere steder) finnes minibanker der du kan ta ut SEK.

candyqueen_83
Skrevet

På Oslo S (og sikkert flere steder) finnes minibanker der du kan ta ut SEK.

Tusen takk :o) Skal sjekke ut hvor jeg finner en slik automat i nærheten. Jeg visste ikke at det fantes.

Gjest Elextra
Skrevet

Tusen takk :o) Skal sjekke ut hvor jeg finner en slik automat i nærheten. Jeg visste ikke at det fantes.

Minbankene der du kan ta ut valuta ligger i avgangshallen til Flytoget (på Oslo S)

Gjest ingen nick
Skrevet

Du kan ta ut svenske kroner i minibank i Sverige med Visakortet ditt.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...