Gå til innhold

En stygg kommentar

Anbefalte innlegg

Gjest Hva synes du om det?
Skrevet

Ei venninne ringte å spurte om vi skulle spise ute i dag og jeg sa ja og kjørte å hentet henne. Da vi satt å spiste så hun ut av vinduet og jeg spurte om hva hun så på. Jeg synes at jeg så at bilen din kjørte ut av parkeringplassen men så tenkte jeg at hvem vil ta den svarte hun.

Jeg ble stum og viste ikke hva jeg skulle si.

Bilen er en 97 modell og jeg synes at den er grei nok med det synes tydeligvis ikke henne

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ville antatt det var et mer eller mindre vellykket forsøk på å være morsom.

Nå har ikke jeg noe nært forhold til min eller andre biler, og ville ikke tatt meg nær av kommentar om den. Kanskje annerledes om jeg hadde en bil som betydde mer for meg, f.eks. en jeg hadde satt i stand selv.

Gjest verinoca
Skrevet

? Det er ikke sikkert hun mente at det er noe galt med bilen din.. Kanskje bor dere på en liten plass, og hun mente at hun ikke kunne sjønne at det finnes personer der som vil stjele en bil?

Du drar kanskje konklusjoner litt raskt? Eller har du grunn til å være på vakt over kommentarer fra denne dama?

peppermyntete
Skrevet

Spørsmålet er ikke hva du eller hun mener om bilen, men snarere hva en eventuell biltyv ville ment var en bil verdt å stjele og ikke.

Gjest segunda
Skrevet

Sånn objektiv sett så tror jeg ikke dette er noe dårlig ment. Spørsmålet er om hun har sagt noe før som gjør at du er på vakt?

Hvis ikke så glemmer du dette forsøket på å være morsom.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Tror ikke venninna di mente noe negativt altså. Tror det var et litt mislykket forsøk på spøk.

Eller at hun ikke kunne tenke seg at noen stjeler sånn midt på lyse dagen foran mange folk?

Skrevet

Hahaha! Nei det hadde jeg ikke reagert på. Men det er kanskje fordi jeg alltid har kjørt rundt i billige drittbiler. Har blitt mye "mobbet" for bilene mine. Selv er jeg fornøyd med å kjøre rundt i en bil som tar meg fra A til Å, og som samtidig er så lite attraktiv at ingen gidder å stjele den :-)

Gjest Annve
Skrevet

Jeg hadde nok begynt å le og tatt det som en spøk. I et parkeringshus/plass vil jeg anta det ville stå adskillig dyrere og nyere biler enn din fra 97, og hvis noen først skal stjele så ville det nok blitt en av de.

Uansett, jeg synes enkelte mennesker er litt vel hårsåre på ting og tang. Nå sier jeg ikke at du er det, ut i fra denne ene episoden du forteller om. Kan hende ligger det en historie bak hvor venninnen din ofte har kommet med sårende kommentarer tidligere. Og at du er ekstra var pga. det.

Hvorfor skulle venninnen din ønske å såre deg? Det er vel et spørsmål man burde dvele med før man antar at det er sagt i værste mening.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Jeg hadde nok begynt å le og tatt det som en spøk. I et parkeringshus/plass vil jeg anta det ville stå adskillig dyrere og nyere biler enn din fra 97, og hvis noen først skal stjele så ville det nok blitt en av de.

Uansett, jeg synes enkelte mennesker er litt vel hårsåre på ting og tang. Nå sier jeg ikke at du er det, ut i fra denne ene episoden du forteller om. Kan hende ligger det en historie bak hvor venninnen din ofte har kommet med sårende kommentarer tidligere. Og at du er ekstra var pga. det.

Hvorfor skulle venninnen din ønske å såre deg? Det er vel et spørsmål man burde dvele med før man antar at det er sagt i værste mening.

''Hvorfor skulle venninnen din ønske å såre deg? Det er vel et spørsmål man burde dvele med før man antar at det er sagt i værste mening.''

jo, godt sagt- og veldig rett. :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...