Gå til innhold

didrik er heeeelskjønn!!!!!

Anbefalte innlegg

Gjest norway here we go!!!!!
Skrevet

forr en prestasjon!!!!!

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

6

• Lillemus

4

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Elextra
Skrevet

Han både er og syn ger flott, bare synd han ikke har en mer spennende sang! :P

candyqueen_83
Skrevet

Jeg vet ikke helt hva det er, men jeg syns han synger litt surt innimellom.

candyqueen_83
Skrevet

Syns han fra Kypros var søt jeg da. Og kul sang også :o)

Gjest verinoca
Skrevet

Han er en kjekk gutt ja, enig i det :-)

Men sangen er og blir for kjedelig, den tar av først helt på slutten, og da er interessen for lengst borte, for min del. Fin stemme, men det holder ikke i GP tror jeg. ;-)

Men så dere fyrem med nisselue som løp opp på scena og satte seg sammen med spanias artist og danserne hans? Ble hentet ned av to svarte dresser...

Gjest norway here we go!!!!
Skrevet

Han er en kjekk gutt ja, enig i det :-)

Men sangen er og blir for kjedelig, den tar av først helt på slutten, og da er interessen for lengst borte, for min del. Fin stemme, men det holder ikke i GP tror jeg. ;-)

Men så dere fyrem med nisselue som løp opp på scena og satte seg sammen med spanias artist og danserne hans? Ble hentet ned av to svarte dresser...

spania får restart

Gjest verinoca
Skrevet

spania får restart

Jepp, de scorer nok en del poeng på det :-)

Sikkert fair det, men var imponert over hvor lite de (tilsynelatende) lot seg affisere av nisselua.

Gjest Elextra
Skrevet

Var ikke refrengene merkelig like? *mistenkelig*

Skrevet

De er i tillegg identiske med en gammel salme som jeg i farta ikke husker navnet på. Men musikk er vel ofte i bunn og grunn ny bruk av gamle elementer.

Skrevet

Jepp, de scorer nok en del poeng på det :-)

Sikkert fair det, men var imponert over hvor lite de (tilsynelatende) lot seg affisere av nisselua.

''Sikkert fair det, men var imponert over hvor lite de (tilsynelatende) lot seg affisere av nisselua.''

Enig! Såvidt jeg la merke til viste ikke vokalisten med en eneste mine at nisselua ikke skulle være med. Imponerende!

Gjest verinoca
Skrevet

Jepp! Og jeg tenkte akkurat det samme om bidraget rett før Irland også...

Skrevet

Jo! Til og med 11-åringen her kommenterte at "det er jo My heart is yours jo!"

Skrevet

Ja, han er helskjønn:-) Men han misset desverre litt i begynnelsen i kveld. Jeg har hørt han synge den bedre.

Skrevet

Han både er og syn ger flott, bare synd han ikke har en mer spennende sang! :P

En ballade kan vel ikke bli spennende:-) Han løfter denne balladen maksimalt i hvert fall.

Gjest norway here we go!!!!!
Skrevet

Ja, han er helskjønn:-) Men han misset desverre litt i begynnelsen i kveld. Jeg har hørt han synge den bedre.

det har han,tenk deg presset som har hvilet på han....

Skrevet

det har han,tenk deg presset som har hvilet på han....

Huff ja....det må være vanskelig. Men de som deltar må jo mestre nervene:-)

Jeg har tro på Azerbajan eller Tyskland i kveld.

Skrevet

er ikke helt enig i det.. begynnelsen av opptredenen var ikke bra i det hele tatt.. ganske falskt må jeg si.. :/ men slutten ble bra :)

Gjest Elextra
Skrevet

Minner den ikke veldig om en stor hit fra en av ovennevnte (husker ikke i farten hvem)?

Skrevet

er ikke helt enig i det.. begynnelsen av opptredenen var ikke bra i det hele tatt.. ganske falskt må jeg si.. :/ men slutten ble bra :)

Noen sure toner i begynnelsen ja. Dessverre:-( Men det tok seg opp på slutten!

Gjest Elextra
Skrevet

Dvs. kompet/introen er jo lånt fra "Every Breath you Take", men sangen kan ellers på ingen måte sammenlignes.

*fortsetter som sidekommentator*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...