Gå til innhold

didrik er heeeelskjønn!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dvs. kompet/introen er jo lånt fra "Every Breath you Take", men sangen kan ellers på ingen måte sammenlignes.

*fortsetter som sidekommentator*

''Dvs. kompet/introen er jo lånt fra "Every Breath you Take"''

Ah! Jeg hørte det var noe kjent ja! :o)

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

6

• Lillemus

4

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Noen sure toner i begynnelsen ja. Dessverre:-( Men det tok seg opp på slutten!

ja:)

Men vinner gjør vi ikke :/

Gjest norway here we go!!!!
Skrevet

Huff ja....det må være vanskelig. Men de som deltar må jo mestre nervene:-)

Jeg har tro på Azerbajan eller Tyskland i kveld.

så du mette-marit var med å danset med lille marius???

Skrevet

syns tyskland var flinke jeg.. kul sang :) litt fart i...

Gjest Dolores77
Skrevet

Oh yeah, nei Didrik har ikke sangstemme og låta kjedelig,

var ikke overrasket over at vi ikke vant eller kom særlig langt.

Det var mange gode artister og fengende låter i år sammenlignet med tidligere år,

så jeg sier bare! Go Germany!!! Yeah!

Skrevet

Oh yeah, nei Didrik har ikke sangstemme og låta kjedelig,

var ikke overrasket over at vi ikke vant eller kom særlig langt.

Det var mange gode artister og fengende låter i år sammenlignet med tidligere år,

så jeg sier bare! Go Germany!!! Yeah!

Å påstå at han ikke har sangstemme er bare dumt og tåpelig.

Gjest Dolores77
Skrevet

Å påstå at han ikke har sangstemme er bare dumt og tåpelig.

Det er ikke en påstand, men et faktum. Han synger helt greit, men ikke bedre enn en vanlig mann i dusjen eller på karaokebar.

For å si det sånn, med så mange flinke artister som er med i grand prix må man ha en stemme som skiller seg ut og som er eksepsjonelt bra.

Nå syns jeg ikke stemmen til hun som vant var spesielt superbra, men den skilte seg ut og gav særpreg til den fengende låten.

Skrevet

Det er ikke en påstand, men et faktum. Han synger helt greit, men ikke bedre enn en vanlig mann i dusjen eller på karaokebar.

For å si det sånn, med så mange flinke artister som er med i grand prix må man ha en stemme som skiller seg ut og som er eksepsjonelt bra.

Nå syns jeg ikke stemmen til hun som vant var spesielt superbra, men den skilte seg ut og gav særpreg til den fengende låten.

Didrik var en av de beste sangerne i kveld. Det går ikke an å lage gull av gråstein. Skyld ikke på han, men på låta.

Gjest solfryd
Skrevet

Nei, sorry. Didrik er pen ja, men sangen han fremførte var ikke bra...

Gjest norway here we go!!!!
Skrevet

Nei, sorry. Didrik er pen ja, men sangen han fremførte var ikke bra...

da har du lite forgrep på kunst og musikk

Gjest Dolores77
Skrevet

Didrik var en av de beste sangerne i kveld. Det går ikke an å lage gull av gråstein. Skyld ikke på han, men på låta.

Neh, sangen hadde vært bedre om en med STOR stemme a la jan werner sang den,

Didrik har bare sjarm, ikke stemme. Du er nok bare blendet av hans James Bond lignende look ;-) og det var det de håpte skulle slå an i Europa.

Smaken er som baken, det ser vi jo ...

Tyskland var hele tiden storfavoritt og - de vant :D

Jeg syntes Romania var bra og, og de kom også ganske langt opp på listen.

Jeg syns egentlig alle de som var på topp hadde bra låter og artister.

Jeg ble ikke overrasket over de som lå på bunn.

Nå har det seg sånn at jeg har litt gehør ang. låter og stemmer... f.eks når jeg så på Idol satt jeg hjemme og lekte dommer og tenkte ut ting om artistene osv, og hva sa dommerne? Jo de samme tingene som meg :)

Skulle vært dommer jeg gitt.

Men spøk til side.

Smaken ER som baken. Noe DU syns er bra, kan andre synes er dårlig. Det spørs hva slags preferanser en har.

Nå liker du kanskje vakre ballader og sjarmerende menn...

eneste med Didrik som var bra var hans litt stakkarslige sjarmerende måte å synge p, som en forelsket stakkars mann...

Men det var IKKE bra nok til å slå de andre som var MYE bedre.

Det er jo en konkurranse. Jeg er patriot til mitt øre jeg, men jeg vil ikke at en dårlig artist skal vinne.

Jeg syns heller ikke Rybak var spesielt bra og er dritlei av den låten og trynet hehe,

men men, sånn er det bare :)

Håper vi får noe eksepsjonelt bra neste gang Norge deltar.

Og da håper jeg folk tenker litt strategi når de stemmer, ikke bare hva de liker...

men hva liker Europa?

mariaflyfly
Skrevet

Dvs. kompet/introen er jo lånt fra "Every Breath you Take", men sangen kan ellers på ingen måte sammenlignes.

*fortsetter som sidekommentator*

Resen av låta er jo Abba ;)

Skrevet

Neh, sangen hadde vært bedre om en med STOR stemme a la jan werner sang den,

Didrik har bare sjarm, ikke stemme. Du er nok bare blendet av hans James Bond lignende look ;-) og det var det de håpte skulle slå an i Europa.

Smaken er som baken, det ser vi jo ...

Tyskland var hele tiden storfavoritt og - de vant :D

Jeg syntes Romania var bra og, og de kom også ganske langt opp på listen.

Jeg syns egentlig alle de som var på topp hadde bra låter og artister.

Jeg ble ikke overrasket over de som lå på bunn.

Nå har det seg sånn at jeg har litt gehør ang. låter og stemmer... f.eks når jeg så på Idol satt jeg hjemme og lekte dommer og tenkte ut ting om artistene osv, og hva sa dommerne? Jo de samme tingene som meg :)

Skulle vært dommer jeg gitt.

Men spøk til side.

Smaken ER som baken. Noe DU syns er bra, kan andre synes er dårlig. Det spørs hva slags preferanser en har.

Nå liker du kanskje vakre ballader og sjarmerende menn...

eneste med Didrik som var bra var hans litt stakkarslige sjarmerende måte å synge p, som en forelsket stakkars mann...

Men det var IKKE bra nok til å slå de andre som var MYE bedre.

Det er jo en konkurranse. Jeg er patriot til mitt øre jeg, men jeg vil ikke at en dårlig artist skal vinne.

Jeg syns heller ikke Rybak var spesielt bra og er dritlei av den låten og trynet hehe,

men men, sånn er det bare :)

Håper vi får noe eksepsjonelt bra neste gang Norge deltar.

Og da håper jeg folk tenker litt strategi når de stemmer, ikke bare hva de liker...

men hva liker Europa?

Akkurat Didriks stemmeprakt er ikke til å diskutere. Men jeg er 100% enig med deg i at Jan Werner ville ha sunget den mye bedre. Blant annet pga av hans enorme innlevelse med sin enorme stemmeprakt.. Men det er jo for sent å savne han. Han ble jo mobbet til døde...

Gjest solfryd
Skrevet

Åja? Smaken er som baken, vet du! ;-) Jeg uttalte meg ikke sånn rent "faglig", jeg bare "synset".

Gjest Dolores77
Skrevet

tsk, dette er smak og behag. Noen liker kjedelige ballader, andre liker ting med mer fart i.

Hadde dette vært en bra sang hadde vi vunnet!

Gjest Dolores77
Skrevet

Åja? Smaken er som baken, vet du! ;-) Jeg uttalte meg ikke sånn rent "faglig", jeg bare "synset".

Jepp, mange liker f.eks. Sputnik. Han er faktisk en flink artist han, men smaken er som baken, og derfor er det mange som sier han er ELENDIG :D

Men han er jo ikke det, det kommer bare an på hvem som uttaler seg.

Gjest solfryd
Skrevet

Jepp, mange liker f.eks. Sputnik. Han er faktisk en flink artist han, men smaken er som baken, og derfor er det mange som sier han er ELENDIG :D

Men han er jo ikke det, det kommer bare an på hvem som uttaler seg.

Nemlig. :-)

Mary Poppins
Skrevet

Var ikke refrengene merkelig like? *mistenkelig*

Ja jeg tenkte det samme.

Skrevet

Han er heeeelskjønn, men gjorde den dårligste prestasjonen jeg har hørt :(

Stemmen nådde ikke frem før på slutten, og arrangementet var dårligere enn da han vant den norske finalen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...