Gå til innhold

didrik er heeeelskjønn!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eh - nei. Han kom på slutten, men første halvparten av sangen var stemmen ikke god.

• Svar 53
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

6

• Lillemus

4

• meg__123!

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Nei, ærlig talt - det der var ingen prestasjon. Lurer på når det norske folk skal skjønne at det overhodet ikke nytter å sende klissete smør på flesk-ballader til MgP... Med tanke på all den gode norske musikken, er det rett og slett flaut å vise fram dette klisset til hele Europa!

Skrevet

En ballade kan vel ikke bli spennende:-) Han løfter denne balladen maksimalt i hvert fall.

''En ballade kan vel ikke bli spennende:-)''

Mer feil er det ikke mulig å ta:-) Det er hele poenget hvis du er en god sanger og "preformer" - du skal kunne gjøre all musikk spennende, selv om du så skulle synge Lisa gikk til skolen - det er liksom hele poenget med å fremføre musikk...

Skrevet

Dvs. kompet/introen er jo lånt fra "Every Breath you Take", men sangen kan ellers på ingen måte sammenlignes.

*fortsetter som sidekommentator*

''*fortsetter som sidekommentator*''

Mener å huske Viksmo Slettan sa akkurat det samme! ;-)

Skrevet

så du mette-marit var med å danset med lille marius???

Stakkar, tenk at han fortsatt omtales som 'lille Marius' selv nå som han er tenåring!!

Og uansett alder: Det er litt trist å "kalle opp" kronprinsessens sønn etter en som gikk hen og døde! "Mensa rotunda, sa lille Marius og døde..."

Gjest Elextra
Skrevet

''*fortsetter som sidekommentator*''

Mener å huske Viksmo Slettan sa akkurat det samme! ;-)

Eh, måtte google navnet!

Skrevet

Eh, måtte google navnet!

*S* Uansett så sa han det rett før sangen kom på, men da var du kanskje opptatt med å spise potetgull? ,-)

Gjest Elextra
Skrevet

*S* Uansett så sa han det rett før sangen kom på, men da var du kanskje opptatt med å spise potetgull? ,-)

Nåja, tok vel en øl også, så kanskje underbevisstheten oppfattet kommentaren? :P

Skrevet

Nåja, tok vel en øl også, så kanskje underbevisstheten oppfattet kommentaren? :P

*fnis* Forresten trenger man ikke være utstyrt med absolutt gehør for å høre likheten. :-) Jeg synes forresten de sangen ligner på mange andre sanger, bla a "Missing you" og litt ABBA og sikker flere andre. Pluss at dama som sang minte om Trine Rein.

Sangen føltes derfor som noe man har hørt mange ganger før og dermed ble den litt kjedelig...

Gjest Elextra
Skrevet

*fnis* Forresten trenger man ikke være utstyrt med absolutt gehør for å høre likheten. :-) Jeg synes forresten de sangen ligner på mange andre sanger, bla a "Missing you" og litt ABBA og sikker flere andre. Pluss at dama som sang minte om Trine Rein.

Sangen føltes derfor som noe man har hørt mange ganger før og dermed ble den litt kjedelig...

''Sangen føltes derfor som noe man har hørt mange ganger før og dermed ble den litt kjedelig...''

Det gjalt vel de aller fleste sangene. Men jeg fulgte bare med med et kvart øre, godt utstyrt med øl, chips, avis og pc (les: alenmor for helgen).

Skrevet

''Sangen føltes derfor som noe man har hørt mange ganger før og dermed ble den litt kjedelig...''

Det gjalt vel de aller fleste sangene. Men jeg fulgte bare med med et kvart øre, godt utstyrt med øl, chips, avis og pc (les: alenmor for helgen).

*s* Jeg fikk med meg ekstra mye av MGP/ESC i år, for vi var faktisk på generalprøven tidligere på dagen.

Gjest Elextra
Skrevet

*s* Jeg fikk med meg ekstra mye av MGP/ESC i år, for vi var faktisk på generalprøven tidligere på dagen.

Oi, imponert!

Ja, det må jo (faktisk) hjelpe litt å ha hørt sangene før. Enda så kjedelige de er, er de bedre andre gangen (men kanskje ikke tredje) :P

Skrevet

Oi, imponert!

Ja, det må jo (faktisk) hjelpe litt å ha hørt sangene før. Enda så kjedelige de er, er de bedre andre gangen (men kanskje ikke tredje) :P

Ja, det hjelper, og ikke minst under avstemmingen, for da husker man lettere hvilke sanger det stemmes på.

Jeg husker jeg var på hageparty/granddprixparty det året da Danmark vant med Fly on the wings of love. Det var stor stemning og ekstremt høyt lydnivå, så man hørte knapt en sang. Hele Danmarks opptreden druknet i tant og fjas om gamle gubber med grått skjegg osv, og vi skjønte lite da poengene etterhvert strømmet på! ;-)

Da jeg senere hørte låten på radio, måtte jeg medgi at den var ganske fin *he he*

Gjest Elextra
Skrevet

Ja, det hjelper, og ikke minst under avstemmingen, for da husker man lettere hvilke sanger det stemmes på.

Jeg husker jeg var på hageparty/granddprixparty det året da Danmark vant med Fly on the wings of love. Det var stor stemning og ekstremt høyt lydnivå, så man hørte knapt en sang. Hele Danmarks opptreden druknet i tant og fjas om gamle gubber med grått skjegg osv, og vi skjønte lite da poengene etterhvert strømmet på! ;-)

Da jeg senere hørte låten på radio, måtte jeg medgi at den var ganske fin *he he*

Googlet meg til at den vant i 2000, må innrømme at jeg ikke hadde hørt om Fly on the wings of love *hehe*

Men jeg kan vel kanskje tittelen på de fleste sangene som var med i årene 1975-77! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...