Gjest segunda Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg vil ha noe godt. Hva kan jeg lage som er sunt samtidig? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Sitter her med chips og øl, men det passer kanskje ikke helt i kategorien... 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Sitter her med chips og øl, men det passer kanskje ikke helt i kategorien... Nei jeg har tatt frem rødvinsglass, men har ikke noe chips. Må finne noe fra kjøleskapet. 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nei jeg har tatt frem rødvinsglass, men har ikke noe chips. Må finne noe fra kjøleskapet. Kommer også til å ta et glass rødvin. Orker ikke mat. Har spist så mye søtt samt salt i lag med ungene tidligere i kveld. 0 Siter
Gjest segunda Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Kommer også til å ta et glass rødvin. Orker ikke mat. Har spist så mye søtt samt salt i lag med ungene tidligere i kveld. Jeg spiste godt tidligere i dag, og så middag sammen med min datter. Jeg er ikke sulten, har bare lyst på noe. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.