Gå til innhold

Eurovision er en horror

Anbefalte innlegg

Gjest segunda
Skrevet

Dette kan ikke fortsette slik i mange år. Herre min hatt ikke blir det bedre......

Gjest Elextra
Skrevet

Hehe, man må ta det for det det er - bare dumt å ta det alt for seriøst. I forhold til alt søppelet som vises på TV for tiden er det ikke så verst underholdning (men jeg holder neppe gjennom hele avstemningen).

Gjest segunda
Skrevet

Hehe, man må ta det for det det er - bare dumt å ta det alt for seriøst. I forhold til alt søppelet som vises på TV for tiden er det ikke så verst underholdning (men jeg holder neppe gjennom hele avstemningen).

Jeg ser vanligvis ikke på tv, og vet ikke hvorfor jeg har tv'n på i kveld. Ikke neste år.

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg ser vanligvis ikke på tv, og vet ikke hvorfor jeg har tv'n på i kveld. Ikke neste år.

Jeg tenkte heller ikke å se, men hadde ikke noe spesielt annet å gjøre, og sitter med aviser og PC samtidig :P

Gjest speer
Skrevet

Dette er eurotrash deluxe. Avstemmingen er den eneste delen av programmet som er sebart, selv om den tar 4-5 timer.

Skrevet

Jeg synes det er litt moro jeg. Jentungen og kjæresten har tuslet til sengs så guttunge på 11 og jeg sitter og ser på og kommenterer. :o) Jentungen (9 år) ville bli vekket til Danmark skal synge og få med seg avstemmingen, men jeg har mine tvil om at jeg klarer å vekke henne, men jeg skal gjøre et forsøk. :o)

Du må ikke ta det så seriøst vet du! :o)

Gjest Elextra
Skrevet

Dette er eurotrash deluxe. Avstemmingen er den eneste delen av programmet som er sebart, selv om den tar 4-5 timer.

''Avstemmingen er den eneste delen av programmet som er sebart''

Vel vel, ikke enig der. Ikke at sangene er så veldig severdige (eller hørverdige), men avstemningen er definitivt langtekkelig.

Skrevet

''Avstemmingen er den eneste delen av programmet som er sebart, selv om den tar 4-5 timer.''

Det gjør den heldigvis ikke. :o) Det er drøye halvannen time igjen og det er fremdeles 3 sanger igjen siden Spania skal synge to ganger.

Gjest speer
Skrevet

''Avstemmingen er den eneste delen av programmet som er sebart, selv om den tar 4-5 timer.''

Det gjør den heldigvis ikke. :o) Det er drøye halvannen time igjen og det er fremdeles 3 sanger igjen siden Spania skal synge to ganger.

''Det gjør den heldigvis ikke''

Men det bare virker sånn.

Gjest verinoca
Skrevet

Slik har det vært i alle år, og sånn vil det nok fortsette ;-)

Mistenker at det å skulle tvangkomponere en hitlåt som skal representere en hel nasjon kan legge en viss demper på kreativitet og genialitet.

peppermyntete
Skrevet

VI har sett: Gjennomsiktig dobbeltpiano med LED-lys, kjoler med innebygde sommerfuglvinger, jukkende saxofonist, Boy george møter Surferosa, dansere i bobleplastkjoler, robot med vinkelsliper, Lyn og torden som holder hender, scentestormere med nisselue og tyskere med mislykket cockneydialekt og store mengder paljetter, lyseffekter og pyroteknikk.

Du kaller det horror, jeg kaller det show! :-)

Skrevet

VI har sett: Gjennomsiktig dobbeltpiano med LED-lys, kjoler med innebygde sommerfuglvinger, jukkende saxofonist, Boy george møter Surferosa, dansere i bobleplastkjoler, robot med vinkelsliper, Lyn og torden som holder hender, scentestormere med nisselue og tyskere med mislykket cockneydialekt og store mengder paljetter, lyseffekter og pyroteknikk.

Du kaller det horror, jeg kaller det show! :-)

Spør NHD på Psykiatri om han har en "æresdiagnose" til deg!

;-)

Med vennlig hilsen

peppermyntete
Skrevet

Spør NHD på Psykiatri om han har en "æresdiagnose" til deg!

;-)

Med vennlig hilsen

Man trenger ikke diagnose hvis man 1) har ironisk distanse til ESC eller 2) er homoseksuell.

;-)

Skrevet

Man trenger ikke diagnose hvis man 1) har ironisk distanse til ESC eller 2) er homoseksuell.

;-)

Ev. begge deler? ;-)

Med vennlig hilsen

peppermyntete
Skrevet

Ev. begge deler? ;-)

Med vennlig hilsen

Eventuelt 3) er svensk, men det kan kanskje kalles en slags diagnose. :-P

Skrevet

Eventuelt 3) er svensk, men det kan kanskje kalles en slags diagnose. :-P

Jeg har ikke hørt om det som en egen diagnose....

;-)

Med vennlig hilsen

peppermyntete
Skrevet

Jeg har ikke hørt om det som en egen diagnose....

;-)

Med vennlig hilsen

:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til å se på vet du! ;-) Jeg regner med det er svært få som kun har nrk1 nå til dags, og det finnes en helt -unik- mulighet! Du kan slå av tv'n!

Men at Tyskland vant! DET er skandale! :-O

Gjest speer
Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til å se på vet du! ;-) Jeg regner med det er svært få som kun har nrk1 nå til dags, og det finnes en helt -unik- mulighet! Du kan slå av tv'n!

Men at Tyskland vant! DET er skandale! :-O

''Men at Tyskland vant! DET er skandale!''

Nei, nu må du gi deg. Det er bare rett og rimelig at Tyskland vant.

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Men at Tyskland vant! DET er skandale!''

Nei, nu må du gi deg. Det er bare rett og rimelig at Tyskland vant.

Hun snakker mer enn hun synger, hun synger dårlig engelsk og det var mange andre sanger som var mye bedre!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...