Gå til innhold

Eurovision er en horror

Anbefalte innlegg

Gjest Dolores77
Skrevet

Syns det var bedre enn på lenge nå jeg,

mange bra artister, og noen dårlige, bl.a. Didrik... sorry Didrik. Skyld gjerne på nerver, men jeg har ALDRI hørt deg synge spesielt bra, du synger som en hvermannsen... og sangen var kjedelig. Fin sang, men ikke noe vinnersang! Sorry!

Skrevet

Det er ingen som tvinger deg til å se på vet du! ;-) Jeg regner med det er svært få som kun har nrk1 nå til dags, og det finnes en helt -unik- mulighet! Du kan slå av tv'n!

Men at Tyskland vant! DET er skandale! :-O

''Men at Tyskland vant! DET er skandale! :-O''

Hvorfor det? Jeg syntes det var en veldig fengende låt.

Gjest hushora
Skrevet

Hun snakker mer enn hun synger, hun synger dårlig engelsk og det var mange andre sanger som var mye bedre!

Er du teit eller?

Gjest fra bergen
Skrevet

Hun snakker mer enn hun synger, hun synger dårlig engelsk og det var mange andre sanger som var mye bedre!

''hun synger dårlig engelsk''

På nivå med Rybakk vil eg tro.

tzatziki1365380058
Skrevet

Tatt i betraktning hvor UFATTELLIG mye dritt som sendes på tv nå til dags, så finner jeg det underlig at noen fremdeles greier å hisse seg opp over noe såpass uskyldig som Eurovision...

Skrevet

Tatt i betraktning hvor UFATTELLIG mye dritt som sendes på tv nå til dags, så finner jeg det underlig at noen fremdeles greier å hisse seg opp over noe såpass uskyldig som Eurovision...

''Tatt i betraktning hvor UFATTELLIG mye dritt som sendes på tv nå til dags, så finner jeg det underlig at noen fremdeles greier å hisse seg opp over noe såpass uskyldig som Eurovision...''

Kunne ikke vært mer enig:-)

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Er du teit eller?

Ja. Kjempeteit!

Gjest Silver Fairy
Skrevet

''Men at Tyskland vant! DET er skandale! :-O''

Hvorfor det? Jeg syntes det var en veldig fengende låt.

Det var sagt i en litt tullette tone. Skandale var det ikke, det er tydeligvis mange som likte sangen. Jeg syns ikke den var noe særlig. Likte Ukraina sin, jeg.

Skrevet

Det var sagt i en litt tullette tone. Skandale var det ikke, det er tydeligvis mange som likte sangen. Jeg syns ikke den var noe særlig. Likte Ukraina sin, jeg.

Jeg merket at jeg fikk den fort "på hjernen":-) Jeg likte Azerbajans låt, men også Tysklands. Men aller best likte jeg Sveriges melodi:

http://www.youtube.com/watch?v=i7_PbJyrkJs

Men den kom jo ikke engang til finalen.

Gjest likte jeg
Skrevet

Jeg likte også best Ukrainas sang.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes også Ukrainas sin var fine. Har det på hjernen as we speak.

Skrevet

Jeg synes nå det har tatt seg opp veldig de senere år jeg da.

Musikken er en større blanding enn før, nå er det alt fra de glekkeste ballader til den tøffeste hard-rock. Kult :)

I år var det en overflod av boyband-deltagere riktignok, men jeg må si jeg synes flere svingte riktig så bra jeg da, og så synes jeg det er svært moro å se på det store engasjementet "verden over" ved situasjonen som da Madcom sang og det var klipp fra all over.

Synes det er mye dritt på tv for tiden som slår dette programmet en lang gang :)

Gjest prust
Skrevet

veldig enig med deg!

Gjest Tatjana
Skrevet

Godt poeng!

Skrevet

Jeg er ikke enig. Jeg synes det er artig, og jeg synes også at introduksjon av semifinaler luker ut mange av de verste sangene (men ikke alle...). Og så 'hjelper det' at man har sett/hørt sangene mer enn én gang :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...