Gjest GPn Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg er så glad for at mitt avkom er under utdanning til et nyttig yrke og ikke er en av utallige åndsløse jålebukker i Show-biz :-) 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-) 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 så lenge de gjør det de har lyst til så er vel det bra? 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-) Det avhenger jo av om de fremdeles er fornøyd om 5 år, og hvilken realistisk mulighet de har til å endre situasjonen hvis de ikke er fornøyd. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest GPn Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-) De har ikke evner til å være mer selvkritiske enn at de er fornøyde. Sauen er sikkert tilfreds med å være sau :-) 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 så lenge de gjør det de har lyst til så er vel det bra? Tenkte jeg og! Men alltid fint å ha en utdannelse å falle tilbake på. 0 Siter
Gjest avkom,for en betegnelse Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 De har ikke evner til å være mer selvkritiske enn at de er fornøyde. Sauen er sikkert tilfreds med å være sau :-) selvsagt,de er jo ditt avkom 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Tenkte jeg og! Men alltid fint å ha en utdannelse å falle tilbake på. det er sant 0 Siter
Gjest avkom,for en betegnelse Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-) tenkte jeg og.nedverdigerende uttalelse 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Det avhenger jo av om de fremdeles er fornøyd om 5 år, og hvilken realistisk mulighet de har til å endre situasjonen hvis de ikke er fornøyd. Med vennlig hilsen Er vel ikke alle som lever etter dine definisjoner? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 De har ikke evner til å være mer selvkritiske enn at de er fornøyde. Sauen er sikkert tilfreds med å være sau :-) heller lykkelig og dum enn nedveridigende og intolerant. ;-P 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Er vel ikke alle som lever etter dine definisjoner? Det har jeg aldri påstått. 0 Siter
Gjest avkom,for en betegnelse Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 heller lykkelig og dum enn nedveridigende og intolerant. ;-P og naiv som ikke ser lenger enn egen navle.... 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 For en tosk du er. Har du: 1) Drukket? 2) Lest det jeg har skrevet? Og forstått det? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Har du: 1) Drukket? 2) Lest det jeg har skrevet? Og forstått det? Og Sør er nedverdigende som alltid. Det er alltid alle andre som tar feil og misforstår, mens dine definisjoner er de eneste gyldige. *logger av* 0 Siter
Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Og Sør er nedverdigende som alltid. Det er alltid alle andre som tar feil og misforstår, mens dine definisjoner er de eneste gyldige. *logger av* Igjen, les gjerne det JEG skrev. 0 Siter
BobbyPeru Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Flott. Jeg er dessuten enig med deg - i motsetning til disse tullebukkene under i tråden. "Å gjøre hva man har lyst til" er en råflott holdning. Denne læresetningen gjelder bare Steinerskolebarn med selvsentrerte Sv-foreldre i brune sandaler eller for barn av foretningsfolk med krokodilleskinnsko. Uansett - barna av disse elitene møtes på backpackerreise i et eller annet utarmet land i UggaBugga der formålet til disse bortskjemte snørrungene er å oppleve mest mulig for minst mulig penger. Jeg kunne godt tenke meg en fornuftig jobb f.eks som "omfarende juling" der jeg tilbyr meg å banke opp disse ungene for en liten slant. For en liten ekstrasum kan jeg ta hele familien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.