Gå til innhold

Jeg er så glad :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er så glad for at mitt avkom er under utdanning til et nyttig yrke og ikke er en av utallige åndsløse jålebukker i Show-biz :-)

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• meg__123!

3

• jubalong70

2

• BobbyPeru

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-)

Skrevet

så lenge de gjør det de har lyst til så er vel det bra?

Skrevet

men jålebukkene i showbiz er sikkert fornøyde med sitt valg de også, er ikke det det viktigste? :-)

Det avhenger jo av om de fremdeles er fornøyd om 5 år, og hvilken realistisk mulighet de har til å endre situasjonen hvis de ikke er fornøyd.

Med vennlig hilsen

Skrevet

De har ikke evner til å være mer selvkritiske enn at de er fornøyde.

Sauen er sikkert tilfreds med å være sau :-)

Gjest Elextra
Skrevet

så lenge de gjør det de har lyst til så er vel det bra?

Tenkte jeg og!

Men alltid fint å ha en utdannelse å falle tilbake på.

Gjest avkom,for en betegnelse
Skrevet

selvsagt,de er jo ditt avkom

Skrevet

Tenkte jeg og!

Men alltid fint å ha en utdannelse å falle tilbake på.

det er sant :)

Skrevet

tenkte jeg og.nedverdigerende uttalelse

Gjest verinoca
Skrevet

Det avhenger jo av om de fremdeles er fornøyd om 5 år, og hvilken realistisk mulighet de har til å endre situasjonen hvis de ikke er fornøyd.

Med vennlig hilsen

Er vel ikke alle som lever etter dine definisjoner?

Gjest verinoca
Skrevet

heller lykkelig og dum enn nedveridigende og intolerant. ;-P

Skrevet

Er vel ikke alle som lever etter dine definisjoner?

Det har jeg aldri påstått.

Skrevet

heller lykkelig og dum enn nedveridigende og intolerant. ;-P

og naiv som ikke ser lenger enn egen navle....

Skrevet

For en tosk du er.

Har du:

1) Drukket?

2) Lest det jeg har skrevet? Og forstått det?

Gjest verinoca
Skrevet

Har du:

1) Drukket?

2) Lest det jeg har skrevet? Og forstått det?

Og Sør er nedverdigende som alltid. Det er alltid alle andre som tar feil og misforstår, mens dine definisjoner er de eneste gyldige.

*logger av*

Skrevet

Og Sør er nedverdigende som alltid. Det er alltid alle andre som tar feil og misforstår, mens dine definisjoner er de eneste gyldige.

*logger av*

Igjen, les gjerne det JEG skrev.

Skrevet

Flott. Jeg er dessuten enig med deg - i motsetning til disse tullebukkene under i tråden.

"Å gjøre hva man har lyst til" er en råflott holdning. Denne læresetningen gjelder bare Steinerskolebarn med selvsentrerte Sv-foreldre i brune sandaler eller for barn av foretningsfolk med krokodilleskinnsko. Uansett - barna av disse elitene møtes på backpackerreise i et eller annet utarmet land i UggaBugga der formålet til disse bortskjemte snørrungene er å oppleve mest mulig for minst mulig penger.

Jeg kunne godt tenke meg en fornuftig jobb f.eks som "omfarende juling" der jeg tilbyr meg å banke opp disse ungene for en liten slant. For en liten ekstrasum kan jeg ta hele familien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...