Gå til innhold

Jeg er så glad :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Din første motreaksjon er "det har jeg aldri påstått" - og da er Sør i gang med sine debatteknikker, og da blir det bare toskete.

Fornøyd nå?

Vel, i å fall er det ikke jeg som er toskete.

• Svar 47
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Sør

16

• meg__123!

3

• jubalong70

2

• BobbyPeru

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest verinoca
Skrevet

Vel, i å fall er det ikke jeg som er toskete.

Hva med at du selv for en gangs skyld skulle nøye deg med å erklære deg uenig? Slik du foreslår at _jeg_ skal gjøre?

Følg dine egne råd, er du snill.

Skrevet

Hva med at du selv for en gangs skyld skulle nøye deg med å erklære deg uenig? Slik du foreslår at _jeg_ skal gjøre?

Følg dine egne råd, er du snill.

Jeg skrev jo at jeg er uenig (det er implisitt), og påpekte at ditt angrep åpenbart ikke passer med noe av det jeg skriver/gjør.

Kanskje du burde slutte med å kverulere, og heller innrømme at du tok feil?

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg skrev jo at jeg er uenig (det er implisitt), og påpekte at ditt angrep åpenbart ikke passer med noe av det jeg skriver/gjør.

Kanskje du burde slutte med å kverulere, og heller innrømme at du tok feil?

Og når ble mine meninger til faktafeil?

Skrevet

Og når ble mine meninger til faktafeil?

I det du skrev: "For en tosk du er."

Gjest verinoca
Skrevet

I det du skrev: "For en tosk du er."

I det du hermer etter meg "Hæ??" når du argumenterer for at du ikke har sagt noe du nettopp har skrevet.

Jøss, er dette så viktig for deg? Jeg begynner å bli mektig lei!!

Skrevet

I det du hermer etter meg "Hæ??" når du argumenterer for at du ikke har sagt noe du nettopp har skrevet.

Jøss, er dette så viktig for deg? Jeg begynner å bli mektig lei!!

Jeg hermer ikke. Jeg skriver "hæ?" (med spørmålstegn) fordi jeg ikke forstår hvorfor du skriver det du skriver.

Gjest verinoca
Skrevet

Jeg hermer ikke. Jeg skriver "hæ?" (med spørmålstegn) fordi jeg ikke forstår hvorfor du skriver det du skriver.

Du forstår ikke. Den er grei, jeg kan ikke tvinge deg til det.

God kveld, Sør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...