Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Din første motreaksjon er "det har jeg aldri påstått" - og da er Sør i gang med sine debatteknikker, og da blir det bare toskete. Fornøyd nå? Vel, i å fall er det ikke jeg som er toskete. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Vel, i å fall er det ikke jeg som er toskete. Hva med at du selv for en gangs skyld skulle nøye deg med å erklære deg uenig? Slik du foreslår at _jeg_ skal gjøre? Følg dine egne råd, er du snill. 0 Siter
Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Hva med at du selv for en gangs skyld skulle nøye deg med å erklære deg uenig? Slik du foreslår at _jeg_ skal gjøre? Følg dine egne råd, er du snill. Jeg skrev jo at jeg er uenig (det er implisitt), og påpekte at ditt angrep åpenbart ikke passer med noe av det jeg skriver/gjør. Kanskje du burde slutte med å kverulere, og heller innrømme at du tok feil? 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Jeg skrev jo at jeg er uenig (det er implisitt), og påpekte at ditt angrep åpenbart ikke passer med noe av det jeg skriver/gjør. Kanskje du burde slutte med å kverulere, og heller innrømme at du tok feil? Og når ble mine meninger til faktafeil? 0 Siter
Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Og når ble mine meninger til faktafeil? I det du skrev: "For en tosk du er." 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 I det du skrev: "For en tosk du er." I det du hermer etter meg "Hæ??" når du argumenterer for at du ikke har sagt noe du nettopp har skrevet. Jøss, er dette så viktig for deg? Jeg begynner å bli mektig lei!! 0 Siter
Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 I det du hermer etter meg "Hæ??" når du argumenterer for at du ikke har sagt noe du nettopp har skrevet. Jøss, er dette så viktig for deg? Jeg begynner å bli mektig lei!! Jeg hermer ikke. Jeg skriver "hæ?" (med spørmålstegn) fordi jeg ikke forstår hvorfor du skriver det du skriver. 0 Siter
Gjest verinoca Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Jeg hermer ikke. Jeg skriver "hæ?" (med spørmålstegn) fordi jeg ikke forstår hvorfor du skriver det du skriver. Du forstår ikke. Den er grei, jeg kan ikke tvinge deg til det. God kveld, Sør. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.