Sør Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 The green stuff that grow on old bread is also called culture! ;-) 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Harry. Jeg tror det er ganske harry å kalle det harry nå til dags.-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg tror det er ganske harry å kalle det harry nå til dags.-) Javel? Jeg synes fortsatt det er sylharry. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Javel? Jeg synes fortsatt det er sylharry. OK:-) Det må du jo få lov til. Men det er jo noe eget med at alle de europeiske landene samles på et sted, og i dette tilfellet Oslo. Er det ikke lov til å nyte dette, og gi blaffen i alle problemer her i verden for en liten stund? Så plagsomt er det vel ikke:-) 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 OK:-) Det må du jo få lov til. Men det er jo noe eget med at alle de europeiske landene samles på et sted, og i dette tilfellet Oslo. Er det ikke lov til å nyte dette, og gi blaffen i alle problemer her i verden for en liten stund? Så plagsomt er det vel ikke:-) Nyt hva du vil. For meg er ikke dette noe å nyte. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nyt hva du vil. For meg er ikke dette noe å nyte. Da er det jo bare å la være å bry seg med det, og skru over på en annen kanal akkurat denne kvelden. Og holde seg unna alle diskusjoner:-) 0 Siter
Bookworm Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Det er klart det er kultur, men at noe er kultur betyr ikke automatisk at det er _god_ kultur:-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.