Gå til innhold

Er Eurovision kultur?

Anbefalte innlegg

Skrevet

The green stuff that grow on old bread is also called culture!

;-)

Skrevet

Harry.

Jeg tror det er ganske harry å kalle det harry nå til dags.-)

mariaflyfly
Skrevet

Jeg tror det er ganske harry å kalle det harry nå til dags.-)

Javel? Jeg synes fortsatt det er sylharry.

Skrevet

Javel? Jeg synes fortsatt det er sylharry.

OK:-) Det må du jo få lov til. Men det er jo noe eget med at alle de europeiske landene samles på et sted, og i dette tilfellet Oslo. Er det ikke lov til å nyte dette, og gi blaffen i alle problemer her i verden for en liten stund? Så plagsomt er det vel ikke:-)

mariaflyfly
Skrevet

OK:-) Det må du jo få lov til. Men det er jo noe eget med at alle de europeiske landene samles på et sted, og i dette tilfellet Oslo. Er det ikke lov til å nyte dette, og gi blaffen i alle problemer her i verden for en liten stund? Så plagsomt er det vel ikke:-)

Nyt hva du vil. For meg er ikke dette noe å nyte.

Skrevet

Nyt hva du vil. For meg er ikke dette noe å nyte.

Da er det jo bare å la være å bry seg med det, og skru over på en annen kanal akkurat denne kvelden. Og holde seg unna alle diskusjoner:-)

Skrevet

Det er klart det er kultur, men at noe er kultur betyr ikke automatisk at det er _god_ kultur:-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...