Gjest Silver Fairy Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Neh!. Eller altså, gratulerer. Men det var en kjip låt. 0 Siter
Gjest ESC10 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Neh!. Eller altså, gratulerer. Men det var en kjip låt. for skam skyld... 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Neh!. Eller altså, gratulerer. Men det var en kjip låt. likte den jeg. en av mine favoritter 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Morsom sang og søt jente, stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania. Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende. 0 Siter
Gjest speer Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Morsom sang og søt jente, stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania. Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende. Da får man sende Jahn Teigen neste år. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Morsom sang og søt jente, stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania. Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende. Hvis du ikke har hørt han synge bra før, så kan du jo høre på denne: http://www.youtube.com/watch?v=ERbQgM1aF8A&playnext_from=TL&videos=dzRdIWuf7sM 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Hvis du ikke har hørt han synge bra før, så kan du jo høre på denne: http://www.youtube.com/watch?v=ERbQgM1aF8A&playnext_from=TL&videos=dzRdIWuf7sM Nope, ikke bra sangstemme. Stemmen er for "vanlig". Sangen passer for en større stemme. Didrik synger som en vanlig mann i dusjen. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Da får man sende Jahn Teigen neste år. Fysj, Jahn Teigen har heller ikke stemme.... og ikke særlig sjarme hehehe 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nope, ikke bra sangstemme. Stemmen er for "vanlig". Sangen passer for en større stemme. Didrik synger som en vanlig mann i dusjen. Herregud....Du rakk da ikke høre gjennom denne videoen på denne korte tiden? 0 Siter
meg__123! Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Morsom sang og søt jente, stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania. Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende. helt enig! 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Herregud....Du rakk da ikke høre gjennom denne videoen på denne korte tiden? Jeg har hørt den videoen før. Dessuten kan man redigere videer. Didrik er nok bra på cd etter litt redigering i studio.... men live? Nope... Han er flink å synge, greit nok, men noen stor stemme har han ikke. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg har hørt den videoen før. Dessuten kan man redigere videer. Didrik er nok bra på cd etter litt redigering i studio.... men live? Nope... Han er flink å synge, greit nok, men noen stor stemme har han ikke. Nei...han fikk bare for et par uker siden en ren A på sin operaeksamen. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nei...han fikk bare for et par uker siden en ren A på sin operaeksamen. Ja, sensoren var vel sjarmert av hans vesen. Jeg burde vært sensor Han er i alle fall ingen Jan Werner eller Pavarotti stemmemessig. Fin stemme, men det mangler liksom noe... 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Ja, sensoren var vel sjarmert av hans vesen. Jeg burde vært sensor Han er i alle fall ingen Jan Werner eller Pavarotti stemmemessig. Fin stemme, men det mangler liksom noe... Jeg elsker også Jan Werner. Bortsett fra at han ikke var operasanger da... 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Jeg elsker også Jan Werner. Bortsett fra at han ikke var operasanger da... men han hadde stemme som en, en stor stemmeprakt. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 men han hadde stemme som en, en stor stemmeprakt. Det som var spesielt med Jan Werner var alle følelsene han la i sangen sin. Synd at alt for mange ikke satte pris på han mens han levde:-( 0 Siter
tzatziki1365380058 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Nope, ikke bra sangstemme. Stemmen er for "vanlig". Sangen passer for en større stemme. Didrik synger som en vanlig mann i dusjen. Det er mildt sagt relativt idiotisk å slenge ut "ikke bra sangstemme". Han har opplagt bra sangstemme, det er faktisk ikke diskutabelt. At han ikke sang bra i dag, er en helt annen ting. Han er svært ung som operasanger betraktet, og du kan ikke sammenlikne Didrik på 21 med Pavarotti den gang han var på sitt beste - i 40-åra eller så. Sammenlikning med Pavarotti er dessuten i utgangspunktet helt absurd - det er ikke mange som har "bra sangstemme" dersom de aller største og mest populære operasangere gjennom tidene, skal være malen! 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Det er mildt sagt relativt idiotisk å slenge ut "ikke bra sangstemme". Han har opplagt bra sangstemme, det er faktisk ikke diskutabelt. At han ikke sang bra i dag, er en helt annen ting. Han er svært ung som operasanger betraktet, og du kan ikke sammenlikne Didrik på 21 med Pavarotti den gang han var på sitt beste - i 40-åra eller så. Sammenlikning med Pavarotti er dessuten i utgangspunktet helt absurd - det er ikke mange som har "bra sangstemme" dersom de aller største og mest populære operasangere gjennom tidene, skal være malen! Bra stemme, men ikke profesjonell. Poenggivningen fra landene sier jo sitt Så Europa er nok mer enig med meg. 0 Siter
Colette Skrevet 29. mai 2010 Skrevet 29. mai 2010 Bra stemme, men ikke profesjonell. Poenggivningen fra landene sier jo sitt Så Europa er nok mer enig med meg. Skjerp deg. Didrik er bare 22 år, og hans stemmeprakt er helt udiskutabel. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.