Gå til innhold

gratulerer lena!!

Anbefalte innlegg

• Svar 43
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Colette

7

• morsan

6

• Katt-ja

3

• meg__123!

2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Neh!. Eller altså, gratulerer. Men det var en kjip låt.

Gjest ESC10
Skrevet

for skam skyld...

Skrevet

likte den jeg. en av mine favoritter :)

Gjest Dolores77
Skrevet

Morsom sang og søt jente,

stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania.

Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende.

Gjest speer
Skrevet

stemma litt ... men egentlig fengende og bra, sommerfavoritt. Likte også Romania.

Glad Didrik ikke vant, ikke at jeg ikke heier på Norge, men jeg syns ikke han har noen super stemme, de skylder på nerver, men jeg har ALDRI hørt han synge bra, og låten - kjeeeeeeeedelig. Hvis Norge vil vinne neste gang bør vi IKKE satse på ballade, altfor mange har ballader. Vi må ha noe fengende som folk ønsker å ha på cd og høre på i bilen.... en låt vi får på hjerna! Og den må skille seg ut! Ikke minst må artisten ha god sangstemme!!! Hjelper ikke å bare være sjarmerende.

Da får man sende Jahn Teigen neste år.

Skrevet

Hvis du ikke har hørt han synge bra før, så kan du jo høre på denne:

http://www.youtube.com/watch?v=ERbQgM1aF8A&playnext_from=TL&videos=dzRdIWuf7sM

Gjest Dolores77
Skrevet

Da får man sende Jahn Teigen neste år.

Fysj, Jahn Teigen har heller ikke stemme.... og ikke særlig sjarme hehehe

Skrevet

Nope, ikke bra sangstemme. Stemmen er for "vanlig". Sangen passer for en større stemme. Didrik synger som en vanlig mann i dusjen.

Herregud....Du rakk da ikke høre gjennom denne videoen på denne korte tiden?

Skrevet

helt enig!

Gjest Dolores77
Skrevet

Herregud....Du rakk da ikke høre gjennom denne videoen på denne korte tiden?

Jeg har hørt den videoen før.

Dessuten kan man redigere videer.

Didrik er nok bra på cd etter litt redigering i studio....

men live? Nope...

Han er flink å synge, greit nok,

men noen stor stemme har han ikke.

Skrevet

Jeg har hørt den videoen før.

Dessuten kan man redigere videer.

Didrik er nok bra på cd etter litt redigering i studio....

men live? Nope...

Han er flink å synge, greit nok,

men noen stor stemme har han ikke.

Nei...han fikk bare for et par uker siden en ren A på sin operaeksamen.

Gjest Dolores77
Skrevet

Nei...han fikk bare for et par uker siden en ren A på sin operaeksamen.

Ja, sensoren var vel sjarmert av hans vesen.

Jeg burde vært sensor :)

Han er i alle fall ingen Jan Werner eller Pavarotti stemmemessig.

Fin stemme, men det mangler liksom noe...

Skrevet

Ja, sensoren var vel sjarmert av hans vesen.

Jeg burde vært sensor :)

Han er i alle fall ingen Jan Werner eller Pavarotti stemmemessig.

Fin stemme, men det mangler liksom noe...

Jeg elsker også Jan Werner. Bortsett fra at han ikke var operasanger da...

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg elsker også Jan Werner. Bortsett fra at han ikke var operasanger da...

men han hadde stemme som en, en stor stemmeprakt.

Skrevet

men han hadde stemme som en, en stor stemmeprakt.

Det som var spesielt med Jan Werner var alle følelsene han la i sangen sin. Synd at alt for mange ikke satte pris på han mens han levde:-(

tzatziki1365380058
Skrevet

Nope, ikke bra sangstemme. Stemmen er for "vanlig". Sangen passer for en større stemme. Didrik synger som en vanlig mann i dusjen.

Det er mildt sagt relativt idiotisk å slenge ut "ikke bra sangstemme". Han har opplagt bra sangstemme, det er faktisk ikke diskutabelt.

At han ikke sang bra i dag, er en helt annen ting.

Han er svært ung som operasanger betraktet, og du kan ikke sammenlikne Didrik på 21 med Pavarotti den gang han var på sitt beste - i 40-åra eller så. Sammenlikning med Pavarotti er dessuten i utgangspunktet helt absurd - det er ikke mange som har "bra sangstemme" dersom de aller største og mest populære operasangere gjennom tidene, skal være malen!

Gjest Dolores77
Skrevet

Det er mildt sagt relativt idiotisk å slenge ut "ikke bra sangstemme". Han har opplagt bra sangstemme, det er faktisk ikke diskutabelt.

At han ikke sang bra i dag, er en helt annen ting.

Han er svært ung som operasanger betraktet, og du kan ikke sammenlikne Didrik på 21 med Pavarotti den gang han var på sitt beste - i 40-åra eller så. Sammenlikning med Pavarotti er dessuten i utgangspunktet helt absurd - det er ikke mange som har "bra sangstemme" dersom de aller største og mest populære operasangere gjennom tidene, skal være malen!

Bra stemme, men ikke profesjonell. Poenggivningen fra landene sier jo sitt :)

Så Europa er nok mer enig med meg.

Skrevet

Bra stemme, men ikke profesjonell. Poenggivningen fra landene sier jo sitt :)

Så Europa er nok mer enig med meg.

Skjerp deg. Didrik er bare 22 år, og hans stemmeprakt er helt udiskutabel.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...