Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

virkelig flaut å være derfra nå.. huff.. håper vi lærer til neste grand prix.. Ingen slår Rybak :) hehe

Skrevet

Når man ser på hvem som får stemmer, og som oftest fra sine naboland, så synes jeg vi skal være fornøyd:-)

Skrevet

Når man ser på hvem som får stemmer, og som oftest fra sine naboland, så synes jeg vi skal være fornøyd:-)

nja jeg vet ikke helt jeg :)

Skrevet

nja jeg vet ikke helt jeg :)

Det var jo såpass at det var buing i salen under stemmegivningen. Men det sier jo alt når Sveriges bidrag ikke en gang kom til finalen. For det var vinneren i mine ører.

Skrevet

Det var jo såpass at det var buing i salen under stemmegivningen. Men det sier jo alt når Sveriges bidrag ikke en gang kom til finalen. For det var vinneren i mine ører.

fikk ikke hørt sveriges sang jeg :/

Gjest norway here we go!!!!
Skrevet

danmark sin da???

Gjest Dolores77
Skrevet

Æsj, Rybak er jeg bare SÅ lei :(

men jeg er glad Didrik ikke vant. Sangen var fin nok den, stemma grei nok,

men ingen vinner liksom....

Syns Tyskland fortjente å vinne :)

Skrevet

Æsj, Rybak er jeg bare SÅ lei :(

men jeg er glad Didrik ikke vant. Sangen var fin nok den, stemma grei nok,

men ingen vinner liksom....

Syns Tyskland fortjente å vinne :)

men sangen til Rybak var det fart i.. Jeg synes også sangen til tyskland var super :)

Gjest Dolores77
Skrevet

men sangen til Rybak var det fart i.. Jeg synes også sangen til tyskland var super :)

ja og den skilte seg ut.

Norges bidrag i år var kjedelig. Fin sang, sjarmerende fyr,

men den manglet noe... og da ble det hardt i konkurransen, for i år var det faktisk - til en forandring, mange bra bidrag :)

Skrevet

Det flaueste i kveld var buingen.

Skrevet

ja og den skilte seg ut.

Norges bidrag i år var kjedelig. Fin sang, sjarmerende fyr,

men den manglet noe... og da ble det hardt i konkurransen, for i år var det faktisk - til en forandring, mange bra bidrag :)

Stemmen hans var falsk og ikke noe futt i før på slutten..

Var nok ingen grand prix sang nei..

Gjest Fioletta
Skrevet

Det flaueste i kveld var buingen.

Jeg fikk ikke med meg hele programmet. Hvem/hva ble buet på?

Skrevet

Jeg fikk ikke med meg hele programmet. Hvem/hva ble buet på?

Det ble buet pga av stemmegivning mellom naboland. Som at Kypros ga 12 poeng til Hellas, f .eks.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg synes prestasjonen til Didrik var elendig idag. Og dessuten... trodde man virkerlig at man skulle komme langt med en SÅ kjedelig sang?

Han Didrik synes jeg har fremstått som meget selvsikkerr frem til idag, og litt selvgod, så jeg synes faktisk ikke så veldig synd på han.

Skrevet

Jeg synes prestasjonen til Didrik var elendig idag. Og dessuten... trodde man virkerlig at man skulle komme langt med en SÅ kjedelig sang?

Han Didrik synes jeg har fremstått som meget selvsikkerr frem til idag, og litt selvgod, så jeg synes faktisk ikke så veldig synd på han.

helt enig der....

Gjest anna72
Skrevet

Er vel ingen grunn til å være flau over å komme fra norge selv om han (Didrik) ikke klarte å prestere sitt beste i dag. Og selv om låta kanskje ikke var noe grand prix låt.

Men jeg synes vi kan være stolte over å ha laget et såpass flott show som det ble. Og det pleier å være mange år mellom hver gang norge vinner, så vi ventet vel ikke å gjøre det i dag?

Og som andre skriver, det er mye stemming mellom nabolandene. Dessverre.

Skrevet

Synes både Didrik og sangen er kjedelig og smakløs.

Men han Rybakknøtten er søren meg langt oppi halsen på meg han også.

Greit at han leverte en livlig og småspesiell og morsom, bevares, grand prix låt i fjor, men huttetu å mer enn nok jeg har fått av den guttevælpen i ettertid.

Til og med nå på scenen skulle han glise fra øre til øre, hoppe og sprette og, ja såklart, kysse ungjentene. Rimelig panisk den valpen der *ler*

For øvrig, synes det var flere bra i dag, flere jeg ønsker å høre i fremtiden :)

Mary Poppins
Skrevet

Synes både Didrik og sangen er kjedelig og smakløs.

Men han Rybakknøtten er søren meg langt oppi halsen på meg han også.

Greit at han leverte en livlig og småspesiell og morsom, bevares, grand prix låt i fjor, men huttetu å mer enn nok jeg har fått av den guttevælpen i ettertid.

Til og med nå på scenen skulle han glise fra øre til øre, hoppe og sprette og, ja såklart, kysse ungjentene. Rimelig panisk den valpen der *ler*

For øvrig, synes det var flere bra i dag, flere jeg ønsker å høre i fremtiden :)

Hehe så enig i alt du skriver her :-)

Gjest ang Danmark sin..
Skrevet

danmark sin da???

Forstår ikke at det skal være lov å delta med en så opplagt plagiat...

Gjest sjøstjerna
Skrevet

''Han Didrik synes jeg har fremstått som meget selvsikkerr frem til idag, og litt selvgod, så jeg synes faktisk ikke så veldig synd på han''

enig

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...