Gå til innhold

Mitt livs verste øyeblikk.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det der er fælt, men jeg synes det ikke skjedde så ofte etterat ungene fikk mobil. Men jeg holdt jo på å gå i stykker forrige søndag da minstemann ikke kom hjem og mobilen var tom for batteri.

Nei, det er grusomt når man ikke har peiling hvor ungene er

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Mannfolk!

Yes.

Du har skjønt det.

Mannfolk, altså. Men likevel så umulig å ikke like! ;-)

Skrevet

Ja, det er jo det som er problemet her. Jeg er så glad for at hun kom til rette. Heldigvis så er jo kidnapping relativt sjelden i Norge da. Det aller meste har en mer naturlig forklaring, takk og lov!

''Det aller meste har en mer naturlig forklaring, takk og lov!''

Husker jeg leste om et barn som var borte vekk etter lek med flere søsken/søskenbarn rundt huset. De lette overalt (trodde de), men ungen var søkk borte. Politiet ble tilkalt, og de foretok en enda mer systematisk gjennomgang av huset og uteområdet, og sjekket tydeligvis steder familien selv ikke hadde tenkt på å sjekke, for de fant ungen sovende oppi putekassa på verandaen!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...