Dorthe Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Det der er fælt, men jeg synes det ikke skjedde så ofte etterat ungene fikk mobil. Men jeg holdt jo på å gå i stykker forrige søndag da minstemann ikke kom hjem og mobilen var tom for batteri. Nei, det er grusomt når man ikke har peiling hvor ungene er 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Mannfolk! Yes. Du har skjønt det. Mannfolk, altså. Men likevel så umulig å ikke like! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Ja, det er jo det som er problemet her. Jeg er så glad for at hun kom til rette. Heldigvis så er jo kidnapping relativt sjelden i Norge da. Det aller meste har en mer naturlig forklaring, takk og lov! ''Det aller meste har en mer naturlig forklaring, takk og lov!'' Husker jeg leste om et barn som var borte vekk etter lek med flere søsken/søskenbarn rundt huset. De lette overalt (trodde de), men ungen var søkk borte. Politiet ble tilkalt, og de foretok en enda mer systematisk gjennomgang av huset og uteområdet, og sjekket tydeligvis steder familien selv ikke hadde tenkt på å sjekke, for de fant ungen sovende oppi putekassa på verandaen! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.