Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Em god bikini, som former brystene pent men som svært gjerne har avtagbare stropper (til soling) eller i allefall slik at en kan ta dem av når en soler.

En bikini som sitter godt selv ved ivrig bading.

En bikini som ikke er for stor i bikinidelene.

En bikini som er litt sexy og snerten til en moden men ungdommelig dame.

Har du en sånn? Linker du meg da eller? :o)

Gjest badedame i august
Skrevet

He he, henger meg på tråden. Er ute etter det samme, men har lett i årevis uten å finne noen som sitter slik du ønsker.

Håper det kommer noen tips her.

Skrevet

He he, henger meg på tråden. Er ute etter det samme, men har lett i årevis uten å finne noen som sitter slik du ønsker.

He he, da får vi satse på at det er noen snerte voksne damer her inne som har akkurat det vi er på leting etter i skuffen sin slik at de kan gaule ut hvor de handlet det hen, og link da selvsakt, slettes ikke dumt det heller ;)

Gjest sunalwayshineontv
Skrevet

Jeg er ute etter en bikini som tryller vekk 20 kilo og som gjør at hvit hud ser brun ut.

Skrevet

Jeg er ute etter en bikini som tryller vekk 20 kilo og som gjør at hvit hud ser brun ut.

Jaha, okey, DEN kan jeg nok ikke hjelpe deg med ;)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Kanskje Zalo etterfulgt av brun skokrem?

*hjelpsom*

Skrevet

Du, jeg kan tipse deg, for det kan jo være at du finner noe ikke jeg har gjort her:

www.illusion.no

www.superkul.no

Masse bra på begge, men noe små i størrelsene på de jeg likte bla.

Gjest Elextra
Skrevet

''Jeg er ute etter en bikini som tryller vekk 20 kilo og som gjør at hvit hud ser brun ut.''

Hehe, det hadde vært noe, og den kan gjerne også få kroppen til å se mer stram og trent ut!

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg har en sånn, kjøpte den på Cubus.

Velg en med gode skåler og spiler, da holder den seg på plass om du har store pupper.

De uten spiler har en tendens til å flytte på seg om ikke strikken er god.

Skrevet

Jeg har en sånn, kjøpte den på Cubus.

Velg en med gode skåler og spiler, da holder den seg på plass om du har store pupper.

De uten spiler har en tendens til å flytte på seg om ikke strikken er god.

Søren, jeg var på Cubus i går jeg :S

Gjest Dolores77
Skrevet

Det beste er å prøve og prøve....

på samme måte som du bør prøve bh'er.

Finn en som sitter perfekt på puppen.

Og tenk på at den skal sitte perfekt også i vann... litt flaut om den detter av når du går opp av vannet hehe :) Skjedde med meg en gang jeg hadde en trekantbikini, plutselig da jeg reiste meg opp fra vannet falt overdelen vekk fra der den skulle.

Er glad i bikinien jeg har nå pga bhn er som en vanlig bh, med gode stropper, de er ikke avtagbare, men jeg pleier brette de over skuldrene når jeg skal sole meg uten, går fint det.

Jeg vil bare anbefale å oppsøke ulike butikker og prøve.

Spørs hvordan pupper du har, har du store er det viktig å prøve.

Gjest dream on
Skrevet

I alle fall unngå svart bikini :D

Kanskje gå for badedrakt med hold in effekt ;-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...