Gjest Fryser natt og dag Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Jeg går hele tiden med en indre frost, forkjølelsesymptomer. Stoffskiftet er fint.Hva kan det være?? Legene finner ikke ut av det. Blir snart gal. 0 Siter
Gjest fibrodama Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Det kan sikkert være mye rart det. Men husker at jeg i lange perioder hadde det slik tidligere. Jeg gikk med influensasymptomer uten at det brøt ut. Og det der med indre frost. Jeg fikk til slutt diagnosen fibromyalgi. 0 Siter
Gjest Fryser natt og dag Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Det kan sikkert være mye rart det. Men husker at jeg i lange perioder hadde det slik tidligere. Jeg gikk med influensasymptomer uten at det brøt ut. Og det der med indre frost. Jeg fikk til slutt diagnosen fibromyalgi. Interessant.Det er akkurat slik jeg har det og.Takk forsvar. 0 Siter
Gjest Fryser natt og dag Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Jernmangel? Det er faktisk ok 0 Siter
Gjest harikkenickfortiden Skrevet 2. juni 2010 Skrevet 2. juni 2010 du må be legen utrede deg for fibromyalgi. indre frost og influensafølelse er noen av symptomene på denne sykdommen. 0 Siter
Gjest Fryser natt og dag Skrevet 10. juni 2010 Skrevet 10. juni 2010 Var hos legen, men fikk lite respons ang fibromyalgi:( Hvordan stilles diagnosen? Prøver en annen lege:) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.