Gå til innhold

Facebook!

Anbefalte innlegg

Gjest Dumt!!
Skrevet

Når jeg logger meg på med e-postadressen min kommer passordet opp automatisk,.Hvordan får jeg vek dette? Vil gjerne skrive inn passordet manuelt,ellers kan jo hvem som helst som bruker maskinen gå inn på min profil.

Finner ingen steder der det står beskrevet hva jeg skal gjøre.

Jeg kan ikke huske at jeg har krysset av for automatisk pålogging.

Gjest lalula
Skrevet

Hei. Øverst i høyre hjørne finner du "brukerkonto". Trykk der og du har "logg ut" nederst.

Gjest Dataeksperten
Skrevet

Hei. Øverst i høyre hjørne finner du "brukerkonto". Trykk der og du har "logg ut" nederst.

Det er greit å vite frem og tilbake på en lovedør før man kommer med uintelegente løsninger;)

Dataeksperten

Gjest Dataeksperten
Skrevet

Du har helt sikkert en eller annen gang trykt ja på dette med å lagre passord.

Det kommer litt an på hvilken nettleser du bruker og hvordan du får fjernet dette.

Gjest jaja mensan
Skrevet

Det er greit å vite frem og tilbake på en lovedør før man kommer med uintelegente løsninger;)

Dataeksperten

Og hva er lovedør??

Du mente kanskje låvedør?

Skrevet

Dataeksperten

Det er greit å kunne stave uintelligent (og andre ord) før man arrogant hevder at andre er det

Gjest ghjusk
Skrevet

Dataeksperten

lovedør? Kjærlighetsdør? Jeg vet i alle fall ikke foran og bak på en lovedør, for jeg aner ikke hva en lovedør er. Bokmålsordboka kunne visst heller ikke hjelpe meg med hva det var, for den hadde ikke ordet.

Gjest lalula
Skrevet

Dataeksperten

Hehe, ser nå at jeg leste litt vel fort ;-). Trodde han mente å logge seg ut av facebook.

Jeg vet forskjellen på en låvedør, men hva er en lovedør? En kjærlighetsdør eller noe? :-)

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

Kanskje jeg kan hjelpe. Det blir i tilfelle første gang jeg kan bidra med noe på datafronten.

Gå inn på Verktøy på verktøylinjen og trykk "alternativer for internett", hos meg står "leserlogg" under "startside", trykk på "slett" og så kommer det opp en side hvor du kan krysse av det du ønsker å slette.

Der er det et punkt som heter "passord" = "lagrede passord som automatisk fylles ut når du logger på et webområde du har besøkt før"

Kryss av på passord og trykk "slett", vent mens den slettes og så tror jeg du må trykke "ok" for å komme ut av vinduet. Eller "slett". Husker ikke helt og vil ikke slette mine lagrede passord. Men det kommer bare opp ett alternativ så da skjønner du hva du skal trykke på.

Håper dette kan være til hjelp. Og bare husk å ikke krysse av for "husk passord" eller "forbli pålogget" hvis du ønsker å bruke passord for hver innolgging.

Lykke til!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...