Gå til innhold

forslag til øretelefoner som stenger ut all lyd?

Anbefalte innlegg

Gjest Amazoonas
Skrevet

Jeg har til tider noen veldig høylytte romkamerater som ødelegger konsentrasjonen min. Jeg lurer på om dere vet om noen øretelefoner som stenger ut så mye lyd som mulig?

Noen erfaringer?

Gjest Amazoonas
Skrevet

Bose Acoustic Noise Cancelling. Ingen over - ingen ved siden (tror jeg, da ;) ! :)

Har selv stor glede av dem både på fly, tog og evt. på stranden når jeg ønsker å slippe mest mulig "barnestøy" og lese i fred :-)

(har selv en noe eldre modell enn denne: http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/noise_cancelling_headphones/quietcomfort_15/index.jsp)

Den siden fungerte ikke, har du noen andre sider å vise til? og må jeg bestille det fra nettet?

Gjest Amazoonas
Skrevet

Bose Acoustic Noise Cancelling. Ingen over - ingen ved siden (tror jeg, da ;) ! :)

Har selv stor glede av dem både på fly, tog og evt. på stranden når jeg ønsker å slippe mest mulig "barnestøy" og lese i fred :-)

(har selv en noe eldre modell enn denne: http://www.bose.com/controller?url=/shop_online/headphones/noise_cancelling_headphones/quietcomfort_15/index.jsp)

jeg klarer ikke helt å finne ut prisen på dette produktet, husker du hvor mye du betalte? og stenger den ut all lyd?

Gjest Elextra
Skrevet

jeg klarer ikke helt å finne ut prisen på dette produktet, husker du hvor mye du betalte? og stenger den ut all lyd?

''jeg klarer ikke helt å finne ut prisen på dette produktet, husker du hvor mye du betalte?''

Tror jeg betalte 2500 eller noe sånt, men det er et par år siden.

'' og stenger den ut all lyd?''

Nei, det gjør den nok ikke, da må du nok satse på store øreklokker. Men den begrenser støyen betraktelig, og særlig flydur blir irritert.

Gjest Amazoonas
Skrevet

''jeg klarer ikke helt å finne ut prisen på dette produktet, husker du hvor mye du betalte?''

Tror jeg betalte 2500 eller noe sånt, men det er et par år siden.

'' og stenger den ut all lyd?''

Nei, det gjør den nok ikke, da må du nok satse på store øreklokker. Men den begrenser støyen betraktelig, og særlig flydur blir irritert.

Tror du at den stenger ut høye menneskelyder feks skrikende unger ?

Gjest Elextra
Skrevet

Tror du at den stenger ut høye menneskelyder feks skrikende unger ?

''Tror du at den stenger ut høye menneskelyder feks skrikende unger ?''

Ikke fullstendig, nei. De er nok bedre på å fjerne vedvarende lyd enn brå lyder. Men som nevnt, de begrenser absolutt også slik lyd.

Gjest Elextra
Skrevet

Er de bedre enn ørepropper?

Selv hater jeg alle slags propper som skal dyttes inn i øret, så for meg er de utvilsomt det!

Vil tro de også for andre fungerer bedre enn de fleste propper.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Disse skal stenge ute 75 % støy.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hpm-88?cc=no&lc=no#view=features

Jeg har dem, og er veldig fornøyd. Funker glimrende på fly og tog, men jeg tror ikke det finnes noen som isolerer ut absolutt alt av lyd.

De over er rimelige (tror du får dem for rundt 500 kroner), og de spiller fletta av mine langt dyrere Denon-plugger.

takk for tipset, skal jammen meg prøve dem ut:)

Skrevet

Jeg trodde først du spurte om støydempere, men du vil høre på musikk?

Det fins ikke noe som stenger ute all støy, men hvis det fantes ville jeg være interessert i det.

Skrevet

Selv hater jeg alle slags propper som skal dyttes inn i øret, så for meg er de utvilsomt det!

Vil tro de også for andre fungerer bedre enn de fleste propper.

Det er bare en vanesak.

Gjest Amazoonas
Skrevet

Disse skal stenge ute 75 % støy.

http://www.sonyericsson.com/cws/products/accessories/overview/hpm-88?cc=no&lc=no#view=features

Jeg har dem, og er veldig fornøyd. Funker glimrende på fly og tog, men jeg tror ikke det finnes noen som isolerer ut absolutt alt av lyd.

De over er rimelige (tror du får dem for rundt 500 kroner), og de spiller fletta av mine langt dyrere Denon-plugger.

jeg vet ikke om det ble litt uklart, men jeg er ute etter øretelefoner som, bare stenger ut lyd, jeg trenger ikke nødvendigvis høre på musikk samtidig. Den liken du ga meg handlet vel mest om musikk?

Gjest Amazoonas
Skrevet

Jeg trodde først du spurte om støydempere, men du vil høre på musikk?

Det fins ikke noe som stenger ute all støy, men hvis det fantes ville jeg være interessert i det.

jeg var mest ute etter støydempere, men det ble kanskje uklart.

ShitDiddelyDo
Skrevet

jeg vet ikke om det ble litt uklart, men jeg er ute etter øretelefoner som, bare stenger ut lyd, jeg trenger ikke nødvendigvis høre på musikk samtidig. Den liken du ga meg handlet vel mest om musikk?

Ah. Dette er for musikk. Det er null poeng å kjøpe de der hvis du kun skal stenge ute lyd.

Hva med å gå på apoteket og kjøpe Sov I Ro? Funker glimrende det også, og koster kun noen kroner.

Skrevet

jeg var mest ute etter støydempere, men det ble kanskje uklart.

Ok. Da ville jeg forsøkt vanlige ørepropper fra apoteket. De er billigere. Det fins forskjellige typer. Men ingen stenger all lyd ute. De demper lydbilde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...