uvitende......! Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Hvor mye koster det å få øyenbrynene nappet? Hvor kan man få utført slike ting? 0 Siter
EnolaGay Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Koster en femmer og en japp og gjøres hos de fleste frisørsalonger eller skjønnhetssalonger. Sånne steder som driver med massasje, negler, hud osv. 0 Siter
Gjest Dolores77 Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Gratis om du gjør det selv Men første gangen om du har tykke uregjerlige bryn er det lurt å få dem nappet i en fin fasong hos en proff, evnt også farget om de er lyse. Så kan du selv vedlikeholde gratis ved å nappe etter den formen.... Jeg er litt lat, så jeg bruker en høvel - veldig forsiktig Viktig å nappe kun på undersiden av brynet. 0 Siter
Gjest smil til livet :o) Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 frisører, velværesalonger.. Prisene varier litt, tror det ligger på mellom 50 og 100. Du kan evt ta en ringerunde. Er veldig enkelt å nappe selv, men om det er første gangen og du er usikker kan du jo få dem nappet og evt farget og så vedlikeholde dem selv. Jeg bruker et lite håndspeil og står ved vinduskarmen når jeg napper, da ser jeg hårene som ikke vises i baderomsspeilet. Husk å bare nappe på undersiden. For å markere dem kan du bruke (husker ikke hva det heter) noe som ligner på en blank mascara og føre over brynene. Da får de en mer markert form. Hvis du har lyse bryn kan du evt farge dem først. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.