Gå til innhold

Øyenbryn og napping

Anbefalte innlegg

uvitende......!
Skrevet

Hvor mye koster det å få øyenbrynene nappet?

Hvor kan man få utført slike ting?

Skrevet

Koster en femmer og en japp og gjøres hos de fleste frisørsalonger eller skjønnhetssalonger. Sånne steder som driver med massasje, negler, hud osv.

Gjest Dolores77
Skrevet

Gratis om du gjør det selv :)

Men første gangen om du har tykke uregjerlige bryn er det lurt å få dem nappet i en fin fasong hos en proff, evnt også farget om de er lyse.

Så kan du selv vedlikeholde gratis ved å nappe etter den formen....

Jeg er litt lat, så jeg bruker en høvel - veldig forsiktig :)

Viktig å nappe kun på undersiden av brynet.

Gjest smil til livet :o)
Skrevet

frisører, velværesalonger.. Prisene varier litt, tror det ligger på mellom 50 og 100. Du kan evt ta en ringerunde. Er veldig enkelt å nappe selv, men om det er første gangen og du er usikker kan du jo få dem nappet og evt farget og så vedlikeholde dem selv.

Jeg bruker et lite håndspeil og står ved vinduskarmen når jeg napper, da ser jeg hårene som ikke vises i baderomsspeilet. Husk å bare nappe på undersiden. For å markere dem kan du bruke (husker ikke hva det heter) noe som ligner på en blank mascara og føre over brynene. Da får de en mer markert form. Hvis du har lyse bryn kan du evt farge dem først.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...