Gå til innhold

Hjelp overskudd

Anbefalte innlegg

Gjest hvor er du?
Skrevet

Mangler overskudd helt, og ender ofte hvilende på sofaen foran tv eller i sengen med en god bok. Det er liksom alt for mye som skal gjøres både hjemme og på jobb. Bare tanken på det er nok til totalt miste overskuddet mitt. Noen forslag til hvordan jeg skal ta overskuddet tilbake?

Jeg tenker at jeg må leve litt i nuet, og ikke tenke på alt jeg skal gjøre, men heller være fornøyd på de områdene der jeg får gjort noe.

Skrevet

Noen ganger føler jeg at alt er så overveldende.

Dersom jeg setter opp en liste over ting som er viktig, og ting som bør gjøres + en liten tidsplan, så synes jeg det går enklere.

Da gjør jeg litt hver dag av dette.

I tillegg får jeg tid til meg selv. Ofte prioriterer jeg å trene litt, eller gå en god tur ute.

De få gangene jeg gjør noe ekstra ut av dette så kjenner jeg at jeg lever. (F.eks. bader på gåturen eller tar med kamera og tar noen fine bilder.)

Så for meg er det planlegging som fjerner stresset slik at jeg finner tilbake til roen.

illuminatum
Skrevet

Kom deg opp å gå tur i skogen eller på svaberger.

Så enkelt men allikevel sååå vanskelig.

Viktig er det å komme ut i lyset samt å være i aktivitet.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...