Gjest Trådløst nettverk Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Jeg har kjøpt en brukt bærbar pc. Når jeg slår den på får jeg valg om å logge meg på som gjest eller som....(navnet på han jeg kjøpte pc av) jeg har ikke hans passord så jeg må logge meg på som gjest. Der får jeg ikke opp noen alternativer om trådløst nettverk som jeg kan logge meg på..jeg har en annen pc så jeg vet at det trådløse fungerer her. Jeg har nettverksnøkkelen...kan ingeting om data. Noen som kan hjelpe? 0 Siter
Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Du må få passordet av eieren, slik at du kan være administrator på din egen maskin. Eller så må du installere operativsystemet og alle hjelpefilene på nytt. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Trådløst nettverk Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Du må få passordet av eieren, slik at du kan være administrator på din egen maskin. Eller så må du installere operativsystemet og alle hjelpefilene på nytt. Med vennlig hilsen Tusen takk:) passordet lå på en lapp i datavesken..og jeg fikk nå opp det trådløse nettverket som jeg skal koble meg til, men jeg blir ikke koblet til, det står at maskinen var sist tilkoblet et annen(hans) nettverk. Virker som han må logge seg av der eller noe sånt? 0 Siter
Sør Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Tusen takk:) passordet lå på en lapp i datavesken..og jeg fikk nå opp det trådløse nettverket som jeg skal koble meg til, men jeg blir ikke koblet til, det står at maskinen var sist tilkoblet et annen(hans) nettverk. Virker som han må logge seg av der eller noe sånt? Ikke med mindre du er naboen hans (og maskinen fremdeles "hører" samme hans nett). Klikk på "antennesymbolet", og så velger du ditt nettverk. Eller gå til "Start" og "Connect to" og velg trådløst nett. Husk å installere antivirus (f. eks. Microsoft Security Essentials er gratis) hvis du ikke har oppdatert på din maskin. Med vennlig hilsen 0 Siter
Gjest Trådløst nettverk Skrevet 30. mai 2010 Skrevet 30. mai 2010 Ikke med mindre du er naboen hans (og maskinen fremdeles "hører" samme hans nett). Klikk på "antennesymbolet", og så velger du ditt nettverk. Eller gå til "Start" og "Connect to" og velg trådløst nett. Husk å installere antivirus (f. eks. Microsoft Security Essentials er gratis) hvis du ikke har oppdatert på din maskin. Med vennlig hilsen Skal prøve. Tusen takk! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.