Gå til innhold

Datahjelp?

Gjest Trådløst nettverk

Anbefalte innlegg

Gjest Trådløst nettverk
Skrevet

Jeg har kjøpt en brukt bærbar pc. Når jeg slår den på får jeg valg om å logge meg på som gjest eller som....(navnet på han jeg kjøpte pc av) jeg har ikke hans passord så jeg må logge meg på som gjest.

Der får jeg ikke opp noen alternativer om trådløst nettverk som jeg kan logge meg på..jeg har en annen pc så jeg vet at det trådløse fungerer her. Jeg har nettverksnøkkelen...kan ingeting om data. Noen som kan hjelpe?

Skrevet

Du må få passordet av eieren, slik at du kan være administrator på din egen maskin. Eller så må du installere operativsystemet og alle hjelpefilene på nytt.

Med vennlig hilsen

Gjest Trådløst nettverk
Skrevet

Du må få passordet av eieren, slik at du kan være administrator på din egen maskin. Eller så må du installere operativsystemet og alle hjelpefilene på nytt.

Med vennlig hilsen

Tusen takk:) passordet lå på en lapp i datavesken..og jeg fikk nå opp det trådløse nettverket som jeg skal koble meg til, men jeg blir ikke koblet til, det står at maskinen var sist tilkoblet et annen(hans) nettverk. Virker som han må logge seg av der eller noe sånt?

Skrevet

Tusen takk:) passordet lå på en lapp i datavesken..og jeg fikk nå opp det trådløse nettverket som jeg skal koble meg til, men jeg blir ikke koblet til, det står at maskinen var sist tilkoblet et annen(hans) nettverk. Virker som han må logge seg av der eller noe sånt?

Ikke med mindre du er naboen hans (og maskinen fremdeles "hører" samme hans nett).

Klikk på "antennesymbolet", og så velger du ditt nettverk. Eller gå til "Start" og "Connect to" og velg trådløst nett.

Husk å installere antivirus (f. eks. Microsoft Security Essentials er gratis) hvis du ikke har oppdatert på din maskin.

Med vennlig hilsen

Gjest Trådløst nettverk
Skrevet

Ikke med mindre du er naboen hans (og maskinen fremdeles "hører" samme hans nett).

Klikk på "antennesymbolet", og så velger du ditt nettverk. Eller gå til "Start" og "Connect to" og velg trådløst nett.

Husk å installere antivirus (f. eks. Microsoft Security Essentials er gratis) hvis du ikke har oppdatert på din maskin.

Med vennlig hilsen

Skal prøve. Tusen takk!:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...