Gå til innhold

Valgets kvaler..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå sitter jeg med to fin fine sider som jeg fikk her inne, med diverse sminke og jåleri. Og skal liksom shoppe.

Problemet er bare DET ER FOR MYE Å VELGE I.....æææææææææææææææææhhhhh...

Max Factor eller Kanebo...Lancome eller Elisabeth Arden... *Lost*

Ønsker meg tilbake til den gangen man fikk vaselin i gul boks og sånn "jurkrem" på hvit og blå sprutflaske...

Meg & Vinglepetter. http://www.fjordland.no/page?id=2206&key=113517

Skrevet

Jurkrem finnes ennå. Ellers ville jeg valgt lancome og kanebo, hvis jeg hadde cash til det.

Mary Poppins
Skrevet

''Max Factor eller Kanebo''

Akkurat der er jo valget meget enkelt :-)

Skrevet

Hvilke sider?

blivakker.no og strawberrynet.com

Skrevet

''Max Factor eller Kanebo''

Akkurat der er jo valget meget enkelt :-)

Sier du ja.. det ble ikke noe shopping, jeg gav opp. :0(

Gjest etterfyll på nettet
Skrevet

Min erfaring er at jeg går til et godt parfymeri og får god hjelp når jeg velger nye produkter. Når jeg har funnet noe jeg liker, kjøper jeg gjerne dette på nett når jeg har gått tom hjemme.

Bor du i Oslo? Da ville jeg tatt meg fri en time en ukedag / formiddag, og gått på Gimle Parfymeri. Hvis du først har åpnet for Kanebo og Lancome osv når det gjelder pris, mener jeg..

Ettermiddager / helger er ofte travle i butikkene, og det er flere ekstrahjelper som ikke alltid har like mye peiling.

Skrevet

Min erfaring er at jeg går til et godt parfymeri og får god hjelp når jeg velger nye produkter. Når jeg har funnet noe jeg liker, kjøper jeg gjerne dette på nett når jeg har gått tom hjemme.

Bor du i Oslo? Da ville jeg tatt meg fri en time en ukedag / formiddag, og gått på Gimle Parfymeri. Hvis du først har åpnet for Kanebo og Lancome osv når det gjelder pris, mener jeg..

Ettermiddager / helger er ofte travle i butikkene, og det er flere ekstrahjelper som ikke alltid har like mye peiling.

Nei jeg bor ute i provinsen. Og synes parfymeriene styres av enten damer på 60 med SKIKKELIG fake øyenbryn langt opp i panna og leppestift som renner utover, neddynket i altfor mye sterk parfyme. Som prakker på deg det dyreste de har som oppfører seg som kitt i fjeset...

Alternativt selvlysende blondert berte med så mye pudder at hun er orange og er såååååå overstrømmende uansett hva du spør om, at du skjønner hun er på tur og ser for seg halvgammal røy med null peiling.

Mulig jeg har hatt en del utur i parfymeriet når jeg ser hva jeg skriver ja.. hehehe...

Gjest Silver Fairy
Skrevet

Nei jeg bor ute i provinsen. Og synes parfymeriene styres av enten damer på 60 med SKIKKELIG fake øyenbryn langt opp i panna og leppestift som renner utover, neddynket i altfor mye sterk parfyme. Som prakker på deg det dyreste de har som oppfører seg som kitt i fjeset...

Alternativt selvlysende blondert berte med så mye pudder at hun er orange og er såååååå overstrømmende uansett hva du spør om, at du skjønner hun er på tur og ser for seg halvgammal røy med null peiling.

Mulig jeg har hatt en del utur i parfymeriet når jeg ser hva jeg skriver ja.. hehehe...

Hahaha, høres ut som om vi kommer fra samme sted. Jurkremen heter forøvrig Spenol og funker fortsatt! For en 10'er! :-D

Gjest Dolores77
Skrevet

Jeg liker heller ikke parfymerier.

Føler de som jobber der ikke er ute etter å selge meg det beste produktet, men det dyreste...

Liker å handle på www.strawberrynet.com

de sender kjapt og har masse ulike merker til billigere pris enn tax free :)

Kjøper du parfyme må du betale et lite tillegg pga fraktregler, men slipper det om du kjøper det sammen med noe annet.

De sender fraktfritt over hele verden.

Kjøper du for over 200 kr må du betale toll og moms når du henter pakken, men tar du vare på kvitteringen og scanner eller fakser den til dem - så får du pengene tilbake :) jeg er i alle fall veldig godt fornøyd med dem.

Du får bare finne et favorittmerke og holde deg til det. Produktene fungerer best sammen om du bruker samme merke.

Min favoritt for tiden er Clinique.

Dermalogica anbefales av mange hudpleiesalonger, den er litt dyrere, men veldig god kvalitet og uten skumle tilsetninger.

God shopping :)

Skrevet

''Nei jeg bor ute i provinsen. Og synes parfymeriene styres av enten damer på 60 med SKIKKELIG fake øyenbryn langt opp i panna og leppestift som renner utover, neddynket i altfor mye sterk parfyme.''

Høres ut som fruen til stedets fargehandler der jeg vokste opp;-) Hun gikk alltid i kjole og høyhælte sko i butikken, og selv om hun var født og oppvokst på stedet, snakket hun som Flettfrid - mange år før sistnevnte ble oppfunnet.

Mannen tok seg av fargehandelen, mens hun tok seg av "frueavdelingen" med parfyme- og sminkeartikler, samt noe leker og hobbyartikler... Slik blanding som en ekte landsens butikk bør ha! :-)

Gjest dkdkdkdk
Skrevet

blivakker.no og strawberrynet.com

Takk. Skal sjekkes ut.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...