Gå til innhold

Innspill fra nye lederen i Rødt

Anbefalte innlegg

Gjest Elextra
Skrevet

Hørte på radioen i morges, og fikk med meg en stjernekommentar på direkten fra Turid Thommassen. Innbiller meg at vi kan få mye artig fra den kanten fremover.

Hun kom inn på fattigdommen, og at det var ille at det fortsatt var 70.000 fattige i Norge: Disse måtte utryddes så snart som mulig!

LOL!

Gjest ingen nick
Skrevet

''Disse måtte utryddes så snart som mulig!''

Det er jo en enkel måte å eliminere problemet på!

:-)

mariaflyfly
Skrevet

Ingen skal komme og si at hun ikke tenker effektivitet.

Skrevet

''Disse måtte utryddes så snart som mulig!''

Det er jo en enkel måte å eliminere problemet på!

:-)

Og jeg ser ikke bort i fra at det er den ENESTE måten å fjerne problemet på heller... Skjønt da synes jeg noen fattige her og der er ok... Spleiselag ble straks litt greiere! :0)

Gjest Elextra
Skrevet

Ingen skal komme og si at hun ikke tenker effektivitet.

Hehe!

hidi, the scorpion
Skrevet

''Hun kom inn på fattigdommen, og at det var ille at det fortsatt var 70.000 fattige i Norge: Disse måtte utryddes så snart som mulig!''

Tidene hardner til i Norge....;)

Skrevet

Oi oi!! Høres kanskje ut som om de burse slå seg sammen med Frp, for man skal ikke se bort fra at mange av de 70 000 er innvandrere og alenemødre!

Gjest Elextra
Skrevet

Oi oi!! Høres kanskje ut som om de burse slå seg sammen med Frp, for man skal ikke se bort fra at mange av de 70 000 er innvandrere og alenemødre!

;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...