Morning Glory Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Jeg er nettopp ferdig med å studere og har fått fast jobb f.o.m. august. I mellomtiden er jeg imidlertid avhengig av en jobb.Har søkt litt rundt på internett, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal går frem for å få tak i et kort vikariat. Noen som vet hvordan jeg kan gå frem? Er utdannet jurist, hvis det er av betydning. 0 Siter
ekte nick Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Registrer deg som enkeltpersonforetak, lag en nettside der du tilbyr juridisk rådgiving, og sett en annonse i avisen + noen oppslag. 0 Siter
Speak Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Det du trenger er jo en sommerjobb. Nav har oversikt over en del, så jeg hadde kanskje startet der. Men det enkleste er kanskje å høre med venner og kjente om de trenger vikar til å steppe inn noen timer. 0 Siter
Gjest kamomila Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Hvis du ikke er kresen bør du høre med sykehjem i nærheten. De har alltid behov for folk! Du bør også ta kontakt med de vikarbyråene du kjenner til, og sjekke NAV sine sider jevnlig. 0 Siter
Gjest facebook til alt mulig :o) Skrevet 31. mai 2010 Skrevet 31. mai 2010 Legg det ut på Facebook, så har du jobbtilbud snart ) Eller lag en Facebookside over det du tilbyr. Bor du i nærheten kan du jobbe som selger for meg ) 0 Siter
Morning Glory Skrevet 31. mai 2010 Forfatter Skrevet 31. mai 2010 [quote name=facebook til alt mulig )' timestamp='1275320882' post='4370821] Legg det ut på Facebook, så har du jobbtilbud snart ) Eller lag en Facebookside over det du tilbyr. Bor du i nærheten kan du jobbe som selger for meg ) Eller dol til alt mulig? Holder du til i Oslo-området? :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.