Gå til innhold

Penger asap

Anbefalte innlegg

Morning Glory
Skrevet

Jeg er nettopp ferdig med å studere og har fått fast jobb f.o.m. august. I mellomtiden er jeg imidlertid avhengig av en jobb.Har søkt litt rundt på internett, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal går frem for å få tak i et kort vikariat.

Noen som vet hvordan jeg kan gå frem?

Er utdannet jurist, hvis det er av betydning.

Skrevet

Registrer deg som enkeltpersonforetak, lag en nettside der du tilbyr juridisk rådgiving, og sett en annonse i avisen + noen oppslag.

Skrevet

Det du trenger er jo en sommerjobb. Nav har oversikt over en del, så jeg hadde kanskje startet der.

Men det enkleste er kanskje å høre med venner og kjente om de trenger vikar til å steppe inn noen timer.

Gjest kamomila
Skrevet

Hvis du ikke er kresen bør du høre med sykehjem i nærheten. De har alltid behov for folk! Du bør også ta kontakt med de vikarbyråene du kjenner til, og sjekke NAV sine sider jevnlig.

Gjest facebook til alt mulig :o)
Skrevet

Legg det ut på Facebook, så har du jobbtilbud snart :o) Eller lag en Facebookside over det du tilbyr.

Bor du i nærheten kan du jobbe som selger for meg :o)

Morning Glory
Skrevet

[quote name=facebook til alt mulig :o)' timestamp='1275320882' post='4370821]

Legg det ut på Facebook, så har du jobbtilbud snart :o) Eller lag en Facebookside over det du tilbyr.

Bor du i nærheten kan du jobbe som selger for meg :o)

Eller dol til alt mulig?

Holder du til i Oslo-området? :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...