Gå til innhold

Hvor ofte har du sex?

Anbefalte innlegg

Gjest Draketemmeren
Skrevet

De siste 10 årene: Ofte, skjeldent eller aldri?

Skrevet

Aldri...

Haha! neida det forekommer når partneren er i humør, eller motsatt ;)

Skrevet

Alt fra flere ganger daglig til annenhver måned. Etter fødsel har vi gått så lenge som 5 mnd uten.

Skrevet

Fra 2 ggr pr uke til en pause 3 mnd. Det var annerledes i ungdommen. hehe...

Gjest kuala_k
Skrevet

3-4 g pr mnd. Kunne gjerne tenkt meg oftere, men det har bare blitt sånn, særlig etter at vi fikk barn. Er ofte slitne når vi først får tid for oss selv om kveldene....

Gjest anonym for anledningen
Skrevet

Vi har mye sex i perioder og mindre i perioder. Kommer helt an på hvor mye stress og sykdom det er i tilværelsen.

Gjest neiikkenå
Skrevet

Noe sjeldent, kanskje?

I snitt ca. 1,2 ganger i uken. Antagelig ganske gjennomsnittlig.

Skrevet

Tre ganger i går, men da var det også 7 måneder siden sist. Slik er det å være singel. Generelt kan man vel si det blir sjelden. Man kommer aldri opp i 2-3 ganger i uka liksom. :)

Gjest det kalles å ha kontroll :D
Skrevet

Noe sjeldent, kanskje?

I snitt ca. 1,2 ganger i uken. Antagelig ganske gjennomsnittlig.

''I snitt ca. 1,2 ganger i uken.''

Det var da voldsomt så nøye du har regnet det ut?!? :)

Gjest prust
Skrevet

Som regel 1-3 ganger i uka. I stille perioder kan det vel gå et par uker i mellom, men det er ikke så ofte. I forbindelse med fødsel, hadde vi vel sex-stans på 6-8 uker, tenker jeg.

Skrevet

''I snitt ca. 1,2 ganger i uken.''

Det var da voldsomt så nøye du har regnet det ut?!? :)

He, he, jeg leser det faktisk som én til to ganger i uken, sikkert bare feil tegnsetting...

Men kanskje det virkelig er 1,2 ganger uken ;-)

Skrevet

Så sjeldent som mulig.

Jeg trodde en med nicket Morning Glory ville gi et heeelt annet svar i en slik tråd! :-)

Morning Glory
Skrevet

Jeg trodde en med nicket Morning Glory ville gi et heeelt annet svar i en slik tråd! :-)

Hehe - jeg er singel. Og med mine preferanser blir det - nettopp -morning glory :-)

Gjest Stressles
Skrevet

Som regel 1-3 ganger i uka. I stille perioder kan det vel gå et par uker i mellom, men det er ikke så ofte. I forbindelse med fødsel, hadde vi vel sex-stans på 6-8 uker, tenker jeg.

3-4 ganger i uka, gjerne oftere siste 10 år

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...