Gå til innhold

Har du erfaring med MacBook eller MacBook Pro?

Anbefalte innlegg

Gjest snart mac
Skrevet

Det er ganske stor prisforskjell mellom dem, og jeg lurer på om jeg strengt tatt trenger den dyreste? Jeg skal bruke den mest til skriving (tekstbehandling), surfing og mail. Ikke særlig til spill (har en stasjonær PC til sånt). Lagrer vel endel fotos og filer, men det kan jeg jo strengt tatt lagre på den stasjonære også.

Dessuten syns jeg Hvit pc (macbook) er veldig pent, da, den tiltaler meg mest utseendemessig.

Hva syns dere?

Caloni Makaroni
Skrevet

På vanlig MacBook får du bare 13" skjerm, såvidt jeg vet. På MacBook Pro finnes det 13", 15" og 17".

Gjest MacBookPro
Skrevet

Jeg har Pro-utgaven og er veldig fornøyd med den. Nå bruker jeg den til veldig krevende programmer, og den er aldri treig! Dog, til ditt bruk er sikkert MacBook'en mer enn nok.. De hvite er lekre de, men de blir mye fortere stygge og slitte enn de i aluminuim/sort.

Lykke til med kjøpet! Once you go Mac, you never go back.. ;)

Gjest Elextra
Skrevet

Jeg har "vanlig" MacBook (aluminium) og stortrives med den (og den med meg).

Gjest vakker er den ihvertfall :D
Skrevet

Jeg har "vanlig" MacBook (aluminium) og stortrives med den (og den med meg).

Nå er vel de i aluminium de som kalles for Pro vel?

Gjest Elextra
Skrevet

Nå er vel de i aluminium de som kalles for Pro vel?

Næh.

Men søkte litt på properties og fant

''Congratulations, you and your MacBook were made for each other.''

og det stemmer kanskje. Selv om en del ting var enklere (eller antakelig jeg var mer vant) på min gamle pc.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...