Gjest snart mac Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Det er ganske stor prisforskjell mellom dem, og jeg lurer på om jeg strengt tatt trenger den dyreste? Jeg skal bruke den mest til skriving (tekstbehandling), surfing og mail. Ikke særlig til spill (har en stasjonær PC til sånt). Lagrer vel endel fotos og filer, men det kan jeg jo strengt tatt lagre på den stasjonære også. Dessuten syns jeg Hvit pc (macbook) er veldig pent, da, den tiltaler meg mest utseendemessig. Hva syns dere? 0 Siter
Caloni Makaroni Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 På vanlig MacBook får du bare 13" skjerm, såvidt jeg vet. På MacBook Pro finnes det 13", 15" og 17". 0 Siter
Gjest MacBookPro Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har Pro-utgaven og er veldig fornøyd med den. Nå bruker jeg den til veldig krevende programmer, og den er aldri treig! Dog, til ditt bruk er sikkert MacBook'en mer enn nok.. De hvite er lekre de, men de blir mye fortere stygge og slitte enn de i aluminuim/sort. Lykke til med kjøpet! Once you go Mac, you never go back.. 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har "vanlig" MacBook (aluminium) og stortrives med den (og den med meg). 0 Siter
Gjest vakker er den ihvertfall :D Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Jeg har "vanlig" MacBook (aluminium) og stortrives med den (og den med meg). Nå er vel de i aluminium de som kalles for Pro vel? 0 Siter
Gjest Elextra Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Nå er vel de i aluminium de som kalles for Pro vel? Næh. Men søkte litt på properties og fant ''Congratulations, you and your MacBook were made for each other.'' og det stemmer kanskje. Selv om en del ting var enklere (eller antakelig jeg var mer vant) på min gamle pc. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.