Gå til innhold

Hva er vanlig SFO-pris?

Anbefalte innlegg

Gjest 1barnsmor
Skrevet

Er det faste kommunale takster for SFO? Vi har barnet vårt på en privatskole så jeg vet ikke hva som er vanlig. Vi betaler 2100 pr mnd, og da er det kun åpent på ettermiddagen fra 13-17, fra skolen slutter. Ikke åpent om morgenen selv om skolen begynner halv ni.

Er dette vanlig pris?

Skrevet

Hos oss er det 2100,- for fullplass, dvs. både før og etter skolen.

Gjest Tatjana
Skrevet

Det varierer veldig fra kommune til kommune. Husker jeg så en undersøkelse et eller annet sted hvor prisene på SFO var undersøkt, det varierte fra gratis til flere tusen pr måned.

Her hvor jeg bor ligger det på ca 1600 kr i måneden for full plass, da er SFO åpent fra kvart over sju om morgenen og til kvart over fire om ettermiddagen.

Gjest Elextra
Skrevet

Hos oss tror jeg prisen er ca. 2500 for full plass, da også åpent om morgenen fra 7.15 til 8.30. Det er ikke særlig mange barn der på morgenen, men selvfølgelig topp å ha muligheten.

Skrevet

Hei,

Vi betaler rett under 2000 kr. Da er det åpent 0730-0815 og så etter skoletid fram til kl 1630. De får varm mat en dag i uka, og ellers joghurt og frukt. Tilbudet forøvrig er sånn måtelig.

Skrevet

Hos oss koster det 2050,- for hel plass. SFO er åpen fra kl.07 og til kl. 16.30.

Gjest togli
Skrevet

Vi betaler ca 1100 kroner for fire ettermiddager (13-16.45).

Gjest annlovinda
Skrevet

Vi betaler 2750 for full plass. Da er SFO åpent fra 0700-0915 og fra 1230?-1700. Det er litt forskjell på når de forskjellige klassene starter om morgenen og slutter. Mitt barn starter på skolen 0830 tre dager i uka og 0915 to dager i uka. Skolen er ferdig mellom 13 og 1400

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...