Gjest rosa flowerpower Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 At andre ser hva jeg skriver på profilen min er helt ok, men jeg misliker sterkt at endel nysgjerrige følger med på absolutt alt jeg skriver på andre venners profiler. Går det an å blokkere noen fra å se kun den informasjonen, eller er det bare mulig å blokkere dem fra å se alt jeg skriver? Kjempetakknemlig dersom noen vet og svarer! 0 Siter
fyrlykt Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Du får skrive meldinger og ikke "på veggen" hvis det ikke er ment for allmennheten. Facebook er jo et åpent nettsamfunn, det som skrives på andres "vegger" der må man regne med at "alle" kan se. 0 Siter
Gjest Näckrosa Skrevet 1. juni 2010 Skrevet 1. juni 2010 Hei Gå inn på brukerkonto og på "Personverninstillinger". Der kan du velge hvem av vennene dine som kan se hva... uten at du sletter de som venn... Lykke til :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.